Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 октября 2022 PRO

Сергій

Руководитель call-центра, директор магазина, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
33 года
Город:
Сумы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Оператор чату

с 07.2021 по наст. время (2 года 10 месяцев)
Pin Up, Суми (Онлайн казино та букмекерська контора)

- Консультація клієнтів стосовно послуг сайту
- Консультація по технічним/фінансовим питанням
- Допомога у вирішенні питань клієнтів

Керівник польового відділу

с 08.2020 по 08.2021 (1 год)
Servizoria, Суми (Дослідницька компанія з управління Customer Experience)

- Організація / контроль роботи команди (до 10 осіб);
- Набір і навчання персоналу для виконання обов'язків координатора таємних покупців;
- Надання звітів по виконаній роботі команди за звітний період;
- Комунікація та проведення переговорів щодо заманювання нових клієнтів.

Координатор таємних покупців

с 10.2017 по 02.2019 (1 год 4 месяца)
4Service Group, Суми (Дослідницька компанія з управління Customer Experience)

- Рекрутинг таємних покупців для виконання завдань;
- Закриття наданої квоти в зазначений проміжок часу;
- Навчання таємних покупців правилам виконання завдань.

Спеціаліст з клієнтського досвіду і поширення технологій

с 10.2014 по 01.2021 (6 лет 3 месяца)
Lifecell, Сумы (Телекомунікації, зв'язок)

- Обслуговування абонентів мобільного оператора lifecell;
- Укладання письмових договорів з фізичними особами та юридичними особами;
- Комунікація з юридичними особами по виниклим питанням;
- Консультація з питань використання продуктів мобільного оператора і нових технологій (термінали, аксесуари, програмне забезпечення і т.п.);
- Комунікація з колегами відповідальних дирекцій для оперативного вирішення питання клієнта;
- Збирання та підготовка до аналізу зворотного зв'язку від клієнтів;
- Продаж техніки та аксесуарів, консультація по новинках;
- Навчання та коучинг нових продавців в польових умовах на відведеній території (стандарти обслуговування, техніки продажів, послуги і термінали, нові технології);
- Проведення майстер-класів професійної роботи для співробітників в магазинах lifecell;
- Підготовка звітності про рівень підготовки дилерського персоналу;
- Забезпечення високих показників роботи магазинів;
- Перевірка виконання операційних стандартів на відведеній території;
- Перевірка викладки / актуальності товару, рекламних матеріалів;
- Перевірка залишків товару на магазинах згідно брифів;
- Інформування менеджерів з продажу про виявлені невідповідності / порушення стандартів.

Оператор вхідної лінії lifecell

с 02.2012 по 09.2014 (2 года 7 месяцев)
Global Bilgi, Сумы (Телекомунікації, зв'язок)

- Прийом / обробка вхідних дзвінків від абонентів мобільного оператора lifecell;
- Вирішення складних питань при звернення абонентів;
- Обробка телефонних звернень від юридичних осіб;
- Наставництво та допомога у навчанні нових співробітників, які почали працювати в колл-центрі;
- Контроль і досягнення ключових показників колл-центру;
- Взаємодія з іншими підрозділами компанії з метою оперативного вирішення питань вдосконалення бізнес-процесів і якості надання послуг.

Досягнення:

- Кращий співробітник року за показником Performance (оцінка роботи) в 2013 р;
- Кращий співробітник місяця за показником Performace (2012 - 2014 рр.) 10 раз

Образование

СумДУ

Електронні інформаційні технології / Інформатика, Сумы
Высшее, с 2007 по 2013 (5 лет 4 месяца)

Знания и навыки

MS Office Користувач Internet Windows Adobe Photoshop Здатність до навчання Програмнне налаштування смартфонів (перепрошивка) Програмне налаштування ПК

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

ДОДАТКОВІ ТРЕНІНГИ:

- Time Management;
- Conflict Management;
- Ефективні комунікації (communication for result);
- Техніки продажу;
- Особливості роботи тренера;
- Типи людей і робота з ними;
- Робота тренера у польових умовах.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:

- Уміння у короткі терміни вибудовувати взаємини з людьми, знаходити спільну мову;
- Високий ступінь відповідальності і самоорганізації, а так само наявність незмінного правила виконувати всі завдання і домовленості точно в обумовлені терміни;
- Стресостійкість і вміння приймати ефективні рішення в короткий проміжок часу;
- Аналітичний склад розуму, вміння виконувати декілька завдань одночасно, контролювати паралельні процеси і т.д., багатозадачність;
- Уміння працювати як індивідуально, так і в команді;
- Швидка здатність до навчання, а так само вміння і бажання передавати свій досвід і знання іншим;
- Уміння працювати в режимі великого навантаження і приймати правильні рішення в стресових ситуаціях.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: