Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 августа 2022

Олександр

Директор, заступник директора, керівник відділу, структурного підрозділу, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
39 лет
Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту, адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник судді

с 12.2018 по 01.2022 (3 года 1 месяц)
Хмельницький окружний адміністративний суд, Хмельницький (Юриспруденція)

Головний спеціаліст

с 06.2008 по 12.2018 (10 лет 6 месяцев)
Хмельницький окружний адміністративний суд, Хмельницький (судова)

Забезпечення організації та ведення діловодства, звітності, номенклатури, аналітичної та статистичної інформації, забезпечення зберігання документації, складання планів роботи, внесення змін до статутних документів. Проведення аналітичних оглядів та заходів з підвищення кваліфікації працівників, нарад трудового колективу, розробка освітньо-професійних програм.

Образование

«Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»

Правознавство, Киев
Высшее, с 2001 по 2007 (5 лет 8 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Національній школі суддів України

2015, семінар

Національній школі суддів України

2016, підготовка для працівників апаратів місцевих загальних та апеляційних судів

ДСА України, за підтримки Проекту Агентства США USAID «Справедливе правосуддя»

2012, Особливості визначення категорій адміністративних справ

Курси навчання у школі суддів 2020-2021

1

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Windows Робота з оргтехнікою ЛІГА:ЗАКОН Знання офісних програм Робота з факсом Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Законодавство України ABBYY FineReader Державні реєстри

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Забезпечення організації та ведення діловодства, звітності, номенклатури, аналітичної та статистичної інформації, забезпечення зберігання документації, складання планів роботи, розробка та внесення змін до статутних документів.
Визначення потреб і пріоритетних напрямків роботи, підбір персоналу та проведення тренінгів, розподіл та перерозподіл обов’язків між працівниками, проведення аналітичних оглядів та заходів з підвищення кваліфікації працівників, нарад трудового колективу, розробка освітньо-професійних програм, проведення конкурсів на заміщення вакантних посад, атестацій та оцінки персоналу.
Юридичний супровід господарської, адміністративної діяльності підприємства, установи чи організації, аналіз, експертиза та підготовка договорів; претензійно-позовна робота, надання правової допомоги у підготовці та оформленні правових документів, підготовка позовних, апеляційних, касаційних заяв.
Знання законодавства України та вміння швидко знайти потрібну інформацію, систематизація законодавства та судової практики.
Розробка нормативної документації: розпоряджень, наказів, положень та інструкцій, колективних договорів, укладання та супровід договорів підряду, поставки, купівлі-продажу, оренди та інше.
Відповідально ставлюсь до дорученої роботи, цілеспрямований, завжди швидко та охоче навчаюся новому, досягаю поставлених цілей; маю досвід роботи з напруженим надурочним графіком; здатний оперативно обробляти великий об’єм інформації, хороша пам'ять та реакція; контактний у спілкуванні, добре поставлена мова; відмінне знання основних положень цивільного, господарського, податкового, сімейного, земельного, трудового, адміністративного права і судового процесу, комунікабельний, цілеспрямований, ініціативний, відповідальний. Є навички роботи у торгівельній сфері (оптова торгівля).
Вмію розподіляти обов’язки, планувати та прогнозувати, працюю на результат.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: