Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 января 2022

Людмила

Фахівець з тендерів, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
49 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

MS Excel MS Word Пользователь ПК

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ
Коваль Людмила Анатоліївна
Посада:Менеджер із закупівлі, Товарознавець, Фахівець з планування складських операцій
Особисті дані:місто проживання: Київ
рік народження: 5 жовтня 1974 року
сімейний стан: заміжня
Контактна інформація:
телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
2006 г. – «Школа ринкової економіки»
Спеціальність: «Бугалтер-економіст»
2002 2006 – Київський національний торгово-економічний університет (КНТЕУ)
Спеціальність: «Товарознавство і комерційна діяльність»
1992-1994 – Київський комерційний коледж
Спеціальність: «Товарознавство»
Досвід роботи
2018 –тепер. час ТОВ «Нова Клін» хімчистка ЦЕХ , м.Київ
Начальник відділу закупівель
- Супровід та розподіл заявок та організація закупівель товарів і послуг;
-Моніторинг постачальників по усім регіонам країни;
-Моніторинг існуючих контрактів та ініціація їх підписання для продовження співпраці;
-Моніторинг виконання, в т.ч. супровід замовлення на закупівлю, контроль відвантаження, контроль приймання, контроль оплати товару;
-Операційна взаємодія з постачальником на предмет виконання замовлення;
-Централізоване адміністрування господарських договорів;
-Ведення та оновлення баз даних постачальників та партнерів;
-Централізоване адміністрування первинних документів (рахунків, видаткових та податкових накладних, актів виконаних робіт): супроводження процесу планування бюджету;
-Інвентаризація складів, виведення середньої кількості товару для забезпечення безперервної діяльності хімчистки.
2018Сімейна клініка «Амеда», м.Київ
Начальник Адміністративно Господарського відділу
-планування і організація періодичних і позапланових ремонтів та техобслуговування автопарку клініки;
-контроль взаєморозрахунків за надані послуги ;
-контроль виконання робіт ремонтно-будівельниї бригад та водіїв;
-контроль дотримання технології і якості виконуваних робіт, приймання та оформлення виконаних робіт з боку замовника;
-проведення тендерів по залученню підрядних організацій, постачальників на придбання необхідних господарчих товарів, матеріалів, інвентарю;
-організація і оснащення робочих місць співробітників;
-управління всіма питаннями, пов'язаними з роботою офісу, ремонтом, оздобленням внутрішнім та зовнішнім;
-заключення договорів з поставчальниками та підрядними організаціям
-оформлення супровідної документації
логістика автотранспорту клініки.
2014- 2018"Самоцвіти", м. Київ (продажі)
Товарознавець, зав. складом, оператор 1С
-прийом товару по кількості і якості, внесення даних в базу, ведення артикульної системи, ціноутворення;
-переоцінка, відвантаження та переміщення товару між складами, точками продажу;
-ведення складського господарства, прийом, відвантаження, інвентаризація, аналіз своєчасного поповнення товаром;
-робота в 1С 8.3. Ведення і підготовка щотижневої звітності залишків товару на складах.
2013-2014ТОВ "Український папір", м. Київ (оптова торгівля)
Менеджер з продажу у відділі побутової хімії
-пошук клієнтів;
-проведення тендерів;
-укладання договорів;
-оформлення супровідної документації.
2004-2013ТОВ "АБ-СОЮЗ", (металопрокат, будівельні матеріали)
Менеджер з продажу, заст. директора
-пошук, залучення клієнтів, робота з клієнтською базою;
-підготовка комерційних пропозицій, виставлення рахунків;
-пошук підрядників і взаємодія з ними;
-складання бюджетів продажу, ведення документообігу.
2002-2004ФОП «КИЙ ІНТЕРНЕШНЛ»
Товарознавець, менеджер із закупівель
-визначення товарного асортименту, а також його якості відповідно до внутрішньовиробничих стандартів, технічних умов, укладених договорів та інших нормативних документів;
-здійснення контролю та веденням оперативного обліку, своєчасної закупівлі та збуту товару зі складу, контроль асортименту та кількості товару для безперебійної та ефективної роботи відділів підприємства;
-ведення переговорів з постачальниками готової продукції та сировини для її виробництва;
-координація роботи між економічним відділом та виробництвом, зокрема, технологом;
-інвентаризація складів (сировини, готової продукції), а також магазину і складу оптової торгівлі;
-здійснення контролю над дотриманням умов і термінів зберігання товарів на складах, підготовкою товарів до продажу;
-складання звітності відповідно до встановленої нормативної бази.
Професійні навички:
Товарознавство продовольчої і промислової груп, діловодство, планування руху товару, робота з персоналом, забезпечення виробництва, регулювання просування товару від постачальників і виробництва до споживача, ведення первинної документації, підготовка маркетингових досліджень і звітності, ведення складського господарства.
Додаткові
навички :
Знання ПК програм (Word, Excel, Outlook, 1С: 8.3) ні рівні впевненого користувача
Особисті якості:Здатність швидко пристусовуватися до нових умов роботи, висока працездатність, відповідальність, порядність, пунктуальність.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: