Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 апреля 2023 PRO

Олексій

Помічник, асистент керівника, офіс-менеджер, керівник call-центру, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник центру роботи з клієнтами

с 09.2021 по 03.2022 (6 месяцев)
"Дімако Словакія", Київ (Транспорт, логістика)

- Організація київського офісу компанії "з нуля".
- Створення контактного центру.
- Технічне та кадрове оснащення.
- Керування роботою підрозділу та безпосередня робота з клієнтами (транспортні компанії Європи). Робота з "холодною" та "гарячою" базами клієнтів за допомогою телефонії, месенджерів, інтернет-ресурсів і т.ін.
- Ведення всього виробничого процесу в CRM Bitrix24

Директор контактного центру / IT-директор

с 06.2007 по 10.2018 (11 лет 4 месяца)
ТОВ "Скайінформ" / ТОВ "Скайконтакт", Київ (Аутсорсинговий контактний центр)

Задачі з ІТ:

- Створення "з нуля" двох контактних центрів на серверах та програмному забезпеченні AVAYA, Cisco, NICE та ін., а також з використанням хмарної АТС та CRM. Робота з Microsoft Dynamics CRM.
- Побудова технічної інфраструктури компанії. СКС, телефонія, локальні комп'ютерні мережі, побудова ЦОВ (IVR, CRM, HelpDesk, системи збору, обліку та зберігання інформації).
- Побудова каналів взаємодії з клієнтами (VoIP-телефонія, WEB відео-чат, IVR, мобільний зв'язок, E-mail, чат-бот, ITR, SMS, соц. мережі, моб. додатки...)
- Організація віддалених робочих місць, системи автоматичного навчання та тестування.
- Встановлення та налагодження ПЗ робочих станцій, серверів. Апаратне та програмне забезпечення роботи комп'ютерної техніки, серверів, мереж.
- Адміністрування та робота з контентом WEB-сайтів аеропорту «Бориспіль», Асоціації аеропортів України, «Національної авіадовідки».
- Розробка програм внутрішнього застосування (програми аналізу та звітності, конвертори, програма роботи з базою знань та ін.)
- Створення WEB-сайту компанії, рекламних банерів, візиток, плакатів, презентацій та ін. за допомогою Adobe Photoshop та інших графічних редакторів.

Задачі з керівництва КЦ:

- Організація та контроль роботи компанії в цілому.
- Пошук клієнтів, підготовка та проведення презентацій, підписання договорів, звітність та первинна бухгалтерія.
- Пошук та підбір персоналу, проведення інтерв'ю, графіки роботи, навчання, формування груп та підрозділів. Табелі робочого часу та розрахунок ЗП співробітників.
- Питання результативності та ефективності (КРІ), мотиваційні програми, раціоналізація, контроль дотримання SLA з замовниками.
- Статистика, аналітика, планування.
- Повний документообіг компанії

Начальник відділу ІТ

с 01.2002 по 09.2005 (3 года 8 месяцев)
Державна служба автомобільних доріг України. Українське Державне виробничо-технологічне підприємство «Укрдортехнологія», Київ (Будівництво та утримання автомобільних доріг)

- Організаційне, науково-методичне та технічне керівництво науково-дослідних, конструкторських та інших робіт відділу.
- Розробка проектів перспективних та річних планів роботи відділу щодо впровадження сучасних інформаційних технологій на підприємстві.
- Розробка тех. завдань, календарних планів, техніко-економічних обґрунтувань.
- Координація розробок алгоритмів та програм.
- Управління технічним та програмним супроводом комп'ютерної та офісної техніки, встановленням та адмініструванням локальних комп'ютерних мереж, телефонія.
- Технічний та програмний супровід науково-практичних семінарів, конференцій, виставок.

Керівник дев'яти наукових розробок у галузі програмного забезпечення, зареєстрованих в УкрІНТЕІ.

Образование

Національний авіаційний університет

Факультет інформатики та обчислювальної техніки. Кафедра автоматизованих систем управління технологічними процесами., Київ
Высшее, с 1997 по 2003 (6 лет)

Стационар. Магистратура

Ліцей "Наукова зміна"

Економічне відділення, Київ
Среднее специальное, с 1994 по 1997 (3 года)

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Досвід роботи керівником та помічником керівника. Адміністративні обовязки, документообіг, первинна бухгалтерія. Досвід більше 20 років в сфері контактних центрів у якості оператора, супервайзера, директора, ІТ-директора. Побудова з "нуля" чотирьох call-центрів, технічне та кадрове супроводження, розробка ТЗ, маршрутизація, алгоритми, скрипти, аналітика, КРІ, статистика, звітність, робота з різними CRM-системами,... Впровадження телефоніїї, VoIP, CRM, HelpDesk, DB, адміністрування робочих станцій, мереж, серверного обладнання, ПЗ...

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: