Резюме от 25 сентября 2022 PRO

Юліанна

Швея, помічник швачки, вишивальниця, оператор машинної вишивки, 12 500 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
34 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту, адрес, Facebook и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Швея, помічниця швачки, кравчиня

с 06.2022 по наст. время (4 месяца)
ODENEMKIEV, Київ (Швейне ательє сімейного типу, індивідуальний та масовий пошив одягу, ремонт виробів)

P.S. Проходила навчання та практику в столичному сімейному ательє на Позняках. Готова продовжити навчання та виробничу практику на взаємовигідних умовах.
Навички, які здобула в період навчання:
*розкрій тканини;
*волого-теплова обробка виробу;
*налаштування швейної техніки;
*пошиття виробу
*оздоблення виробу;
*підбір тканини та фурнітури;
*робота з текстильними матеріалами;
*особливості та специфіка індивідуального та масового виробництв;
*знання основ безпеки на робочому місці.

Пакувальниця ювелірних виробів, контроль якості/наявності товару

с 01.2017 по 04.2017 (3 месяца)
Онлайн магазин-бутік ТЮСО, Київ (Телемагазин, продажі он-лайн)

* якісна упаковка ювелірних виробів в подарункову тару;
* конроль виробів на брак;
* работа з українськими компаніями-перевізниками (Нова пошта, Делівері, Інтайм, УкрПошта);
* матеріальна відповідальність та робота зі складом;
* заповнення документації та усне/писемне звітування;
* участь в колективних зборах, інвентаризації компанії.

Секретар-помічник, офіс-менеджер

с 07.2014 по 12.2014 (5 месяцев)
ТОВ «Видавничий Дім «Казковий Вечір», Київ (Інформаційна діяльність, художня творчість для дітей дошкільного та шкільного віку, щоденне видання дитячої газети)

* ведення та оформлення кадрової документації та кадрового обліку;
* технічне забезпечення роботи керівника;
* організація прийому працівників та відвідувачів;
* телефонне обслуговування, вхідні та вихідні дзвінки;
* контроль за святковими та ювілейними датами співробіників;
* робота з електронною пошою та обробка електронних листів;
* збір ділової інформації та її реферування за завданням керівника;
* збір інших професійних матеріалів за дорученням керівника;
* ведення табеля обліку робочого дня і т.п.

Керівник-організатор весільних, сімейних та корпоративних подій, ведуча свята, вокалістка

с 12.2009 по наст. время (12 лет 10 месяцев)
Творчий колектив "ОNIKS", Київ (Весільна організація)

* організація весільних та сімейних свят під ключ;
* проведення весільних урочистостей та сімейних свят;
* управління персоналом;
* контент-менеджер сайту компанії;
* організаційна діяльність всередині підприємства;
* планування та реалізація творчих проєктів;
* формування та контроль таймінгу роботи персоналу та підрядників;
* індивідуальна робота з новими та постійними клієнтами;
* генерування та затвердження кошторису.


Образование

НПУ ім.М.П.Драгоманова

Інститут соціології, психології та управління, Київ
Высшее, с 2004 по 2010 (6 лет)

Диплом магістра психології з відзнакою.
Денна форма навчання.


Дополнительное образование

  • Школа телебачення та комунікацій MEDIA START (Осінь 2018 (вересень-листопад))
  • Курси підвищення кваліфікації психологів на базі психологічного центру "Перспектива" (Весна 2019, (березень-травень))

Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
Впевнений досвідчений користувач ПК.
Вміння працювати з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad), програмами для надсилання-отримання електронної кореспонденції (Outlook Express).
Вмію оперативно шукати/знаходити/використовувати необхідну інформацію в мережі Internet, ефективно працюю з різними браузерами (Opera, Firefox, Chrome, Internet Explorer).


Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий
  • Итальянский — начинающий

Дополнительная информация

Навички та вміння:
- хороші комунікативні навички, здатність ефективно працювати самостійно, також в команді;
- професійний імідж;
- якісне управління тайм-менеджментом в роботі;
- організація робочого місця;
- високий рівень комунікації з колегами та клієнтами;
- знання риторики, психології, педагогіки, етики, ділового етикету, основ ринкової економіки та маркетингу;
- швидкий пошук та аналіз інформації;
- вміння працювати оперативно та якісно;
- грамотне усне та писемне мовлення;
- легкий та зрозумілий стиль письма;
- знання офісного пакету MS Office;
- вміння працювати з офісною технікою.
..........
Особисті якості: пунктуальна, відповідальна, скрупульозна, цілеспрямована, амбітна, порядна, життєрадісна, працелюбна, уважна, наполеглива, творча натура, презентабельна зовнішність.

Маю досвід роботи з людьми та групами людей понад 10 років, прагну до саморозвитку, кар'єрного та професійного зростання, володію якісними організаторськими здібностями, відмінною дикцією, почуттям професійного такту.

Відсутність шкідливих звичок та наявність корисних (постійно навчаюсь новому та розвиваюсь; планування та грамотне управління часом; вмію брати на себе відповідальність за рішення та вчинки; прагнення до підвищення щомісячного доходу).
..........

На 2022 рік маю ЗЕЛЕНИЙ СЕРТИФІКАТ ВАКЦІНАЦІЇ!
..........
P.S. Компанії, що займаються наданням послуг інтимного характеру, ескорту, легкого дозвілля – переконливе прохання - категорично не турбувати. Не витрачайте ваш/мій час та ресурси даремно.


Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: