Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 сентября 2023

Андрей

Game Designer, Art Lead, 60 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
45 лет
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Днепр, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Game designer

с 05.2022 по 03.2023 (10 месяцев)
Playcus, Дистанційно (IT)

Працював над казуальними проектами, включаючи "Color Stitch" та "Jigsaw".

Game designer

с 01.2022 по 04.2022 (3 месяца)
Wooden Sword, Дніпро (IT)

Працював над казуальним проектом, "PUZZLE WARS"

Game Producer

с 11.2019 по 12.2021 (2 года 1 месяц)
IMIXLab, Дистанційно (IT)

За 1,5 роки було розроблено та запущено в тест більше 20 проектів (і приблизно у 2 рази більше не досягло релізу)

Окремо варто відзначити такі проекти як:
Holeba CPI 0.4
Saw Run CPI 0.8
Greedy truck 0.6
Postman shooter 0.6
Crush man 0.6

https://apps.apple.com/us/developer/imixlab-tov/id1525509086

Також було випущено два дитячі проекти для компанії Yovo Games:

Dinodantic
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.YovoGames.dentistDino&hl=uk&gl=US

Magic Dentist
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.YovoGames.dentistGnome&hl=uk&gl=US

Game designer

с 06.2018 по 11.2019 (1 год 5 месяцев)
Yovo Games, Дистанційно (IT)

Працював провідним геймдизайнером в компанії Yovo Games. Генерував ідеї, зокрема гіперказуальні, складав дизайн-документи переважно для дитячих проектів, керував проектами. Налаштовував баланс.

Написав понад 20 дизайн-документів для ігор категорії 3+.
Працював та керував проектом по створенню аркадного казуального екшена "Лучник" з цікавою ідеєю та сюжетом, великою кількістю персонажів.

Допомагав у розробці інших проектів компанії.

Вигадав та розробив дизайн-документ для мобільної гри Battle Royal в сетингу Жахів.

Product Manager Game Studio Finline

с 05.2015 по 01.2018 (2 года 8 месяцев)
Finline, Днепр (IT)

Вигадав, зібрав команду, намалював частину графіки у векторі та запустив на ринок Android дві невеликі ігри:

"Юний Механік". Для дітей 3+ казуальна гра "зібрати автомобіль".

"Юний Мисливець" для дітей 7+ аркадний платформер для дітей. Під час розробки, окрім менеджерської роботи, намалював деяку графіку та анімував 2D персонажів у Unity.

Також було зроблено декілька проектів, які не дійшли до ринку, але про які, я думаю, варто згадати:

Експериментували з віртуальною реальністю, розробили прототип 3D-pacman.

Зробили треш-гру платформер за 4 дні, "вибий гроші з офісних працівників", робоча назва - Mine Office.

Дополнительное образование и сертификаты

Індивідуальний курс 3D Max в комп'ютерній академії ШАГ. Запоріжжя.

2004, 2 мес.

Ландшафтний дизайн. Академія "Атлант". Дніпро.

2011, 6 месяцев

Гейм Дизайнер, Academy Gamedev, Київ. Мій концепт гри зайняв перше місце на курсі.

2018, 3 месяца

Знания и навыки

Adobe Photoshop Adobe Illustrator CorelDRAW MS Word MS Excel MS PowerPoint Видеомонтаж Trello Анимация Графика Знание офисных программ Проведение презентаций Обучаемость Movavi Scrum Графический дизайнер. Photoshop и Corel UX/UI/web/polygraphy

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Рекомендации

Хруцкий Александр Владимирович

Хруцкий Александр Владимирович

Директор Гейм Академии Киева, организатор Всеукраинской выставки Games Gathering, Games Gathering

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Додаткові навички та досягнення:


Президент клубу Ротарі Дніпро Сіті каденції 2022-2023.

Понад 20 років досвіду роботи в Photoshop і Corel, UX/UI/web/typography.

Створив більше 350 векторних ілюстрацій для Shutterstock у 2010 році.

Досвід роботи з командами розробників для створення та налагодження ігрових проектів.

Вміння визначати потреби користувачів та адаптувати ігрові механіки для оптимального гравцевого досвіду.

Високий рівень самоорганізації, відповідальності та вміння працювати в команді.

Навички роботи з AI-технологіями, включаючи GPT, створення промптів для Midjourney і загальний інтерес до ІІ та його інтеграції в професійні навички.

Професійні цілі: Моя основна мета - це робота в команді професіоналів над цікавими ігровими проектами, де я можу застосувати та розвинути свої навички в геймдизайні. Я зацікавлений в роботі, де є можливість для професійного зростання та використання креативного підходу.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: