Олена
Адміністратор, секретар, менеджер з персоналу, 15 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 50 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4669468
Опыт работы
Старший адміністратор
с 01.2018 по наст. время
(6 лет 4 месяца)
Медцентр Алерголог, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
- Прийом телефонних дзвінків, формування запису, презентація послуг;
- Зустріч пацієнтів, створення атмосфери гостинності і комфорту для пацієнтів;
- Обслуговування пацієнтів, надання інформації, ведення касової дисципліни, повний супровід;
- Контроль за персоналом та якістю обслуговування, клієнтський сервіс;
- Графіки персоналу, графіки та звіти для керівництва;
- Набір персоналу, ведення кадрової документації, ведення медичної документації, заключення договорів, співпраця з лабораторіями;
- Розрахунок з пацієнтами, робота з терміналом, формування щоденних звітів.
- Робота з Google Docs, в програмах звітності "Medium" та "Медучет SQL"
- Відкриття/закриття клініки.
Секретар - Референт
с 04.2008 по 01.2018
(9 лет 9 месяцев)
ТОВ «Адвокатське бюро ГЕМБЛ», Київ (Юриспруденція)
- здійснення організаційного, документального забезпечення діяльності офісу;
- контроль за дотриманням строків виконання вказівок та доручень керівника, організація своєчасного адресного спрямування доручень та розпоряджень;
- забезпечення своєчасного розгляду кореспонденції, що надходить до офісу та відправляється з офісу, а також організація доставлення її за призначенням;
- доведення рішень керівництва до відома працівників;
- забезпечення працівників офісу канцелярським приладдям, продуктами харчування (чай, цукор, вода, кава), господарськими товарами тощо;
- участь у підготовці нарад, що скликаються керівництвом, ділових зустрічей, організація їх технічного обслуговування;
- прийом відвідувачів, координація їх дій за необхідності;
- організація послуг конференц-сервісу;
- Супровід робочого дня керівника компанії, виконання персональних доручень керівника;
- контроль порядку та чистоти офісу.
Медична сестра відділення реанімації та інтенсивної терапії
с 08.1992 по 11.2006
(14 лет 3 месяца)
Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П. Ромоданова НАМН України, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Образование
Первое Киевское медицинское училище
Медична сестра, Київ
Среднее специальное, с 1990 по 1992 (2 года)
Червоний диплом
Знания и навыки
Знание языков
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
Рекомендации
Омельчук Ольга Игоревна
Заместитель отдела кадров, ООО «Адвокатське бюро ГЕМБЛ»
Дополнительная информация
Отдам предпочтение работе в медицинской сфере
УВЛЕЧЕНИЯ:
Конный спорт
Латиноамериканские танцы
Чтение
Вышивание
Похожие кандидаты
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Киев, Удаленно
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Киев, Удаленно
Менеджер по персоналу, секретарь, помощник руководителя (НR), администратор
Киев
Менеджер по роботі з персоналом, рекрутер, спеціаліст з кадрів (HR)
Киев
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Киев, Васильков
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев