Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 августа 2022 PRO

Христина

Офіс-менеджер, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Офіс менеджер - Адміністратор

с 08.2018 по 02.2019 (6 месяцев)
КТ «РАДІО-ТС», Вінниця (Телекомунікації та Зв’язок)

Посадові обов`язки:
- забезпечувала підготовку й організацію роботи офісу: здійснювала керівництво організацією робочих місць персоналу офісу, організовувала перевірку офісного устаткування (комп'ютерів, друкарських машинок, телефонів, копіювальних машин і ін.) на предмет визначення готовності до експлуатації, перевіряла санітарні умови роботи в приміщеннях офісу (освітлення, вентиляцію і температурний режим);
- організовувала підготовку документів, матеріалів, інформації, необхідних для початку роботи офісу і поточного рішення задач, поставлених перед персоналом офісу;
- прийом вхідних дзвінків, керування вихідними дзвінками, переадресація дзвінків;
- здійснювала контроль за дотриманням працівниками офісу встановлених стандартів одягу й офісного зовнішнього вигляду;
- розробляла і вела бюджет витрат на офісні нестатки;
- забезпечувала офіс канцтоварами, видатковими матеріалами й іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи офісу;
- визначала порядок одержання товарно-матеріальних цінностей, оформляла доручення, організовувала платежі за поставлені канцтовари, видаткові матеріали й інші товарно-матеріальні цінності, необхідні в роботі офісу;
- організовувала облік і видачу предметів і засобів праці працівникам офісу;
- здійснювала контроль за належним станом офісного устаткування, комунікацій; при виявленні несправностей офісної оргтехніки й іншого устаткування викликала фахівців для проведення ремонтних робіт і інших видів технічного обслуговування;
- організовувала зустрічі, прийоми, реєстрацію і необхідне обслуговування гостей, клієнтів, партнерів;
- координувала роботу з веденням діловодства (оформленню, реєстрації, проходженню, збереженню і видачі документації у відповідності зі стандартами діловодства);
- організовувала документообіг офісу;
- здійснювала інвентаризацію господарства офісу;
- здійснювала контроль за трудовою дисципліною працівників офісу (складала розпорядок роботи офісу, контролювала його дотримання, вела облік порушень, аналізувала причини порушень і вживала заходи по недопущенню порушень розпорядку роботи офісу і трудової дисципліни);
- надавала працівникам офісу допомогу у вирішенні виникаючих у ході роботи проблем (конфліктних ситуацій);
- координувала завершення роботи офісу і підготовки до нового робочого дня (упорядкування робочих місць, відключення офісного устаткування,у т.ч. освітлення, актитування систем охоронної сигналізації).

Бармен

с 03.2011 по 01.2018 (6 лет 10 месяцев)
Експрес–піца, Вінниця (Готельно-ресторанний бізнес)

– оперативне обслуговування відвідувачів та розрахунок з ними;
– інформаційно-консультативні послуги;
– організація обслуговування свят.

Касир-Старший касир

с 07.2008 по 03.2011 (2 года 8 месяцев)
ТЦ "Дастор", Вінниця (Продажа)

- перевірка справності касового апарату;
- заправлення контрольної і чекової стрічки;
- отримання розмінної монети в кількості, необхідній для розрахунку із споживачами, і розміщення її в касовій шухляді.
- ведення розрахунків із споживачами за товари;
- підрахунок вартості покупки, отримання грошей, пробивання чека, видача здачі.
- звірення суми реалізації з показаннями касових лічильників.
- підрахунок грошей і здача їх в установленому порядку.
Досягнення: за пів року праці касиром, здобула підвищення старшого касира.

Образование

Приватний вищий навчальний заклад "Вінницький фінансово-економічний університет"

Економічний факультет; Спеціальність– "Облік і Аудит", Вінниця
Высшее, с 2011 по 2016 (5 лет)

- здобула ступінь бакалавра за напрямом підготовки "Облік і Аудит"
- здобула кваліфікацію бакалавра з обліку та аудиту,викладача економіки.

Знания и навыки

Водійські права кат. B

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Активна, чесна ,відповідальна та зацікавлена до роботи з людьми.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: