Христина
Офіс-менеджер, 10 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 36 лет
- Город:
- Винница
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4697659
Опыт работы
Офіс менеджер - Адміністратор
с 08.2018 по 02.2019
(6 месяцев)
КТ «РАДІО-ТС», Вінниця (Телекомунікації та Зв’язок)
Посадові обов`язки:
- забезпечувала підготовку й організацію роботи офісу: здійснювала керівництво організацією робочих місць персоналу офісу, організовувала перевірку офісного устаткування (комп'ютерів, друкарських машинок, телефонів, копіювальних машин і ін.) на предмет визначення готовності до експлуатації, перевіряла санітарні умови роботи в приміщеннях офісу (освітлення, вентиляцію і температурний режим);
- організовувала підготовку документів, матеріалів, інформації, необхідних для початку роботи офісу і поточного рішення задач, поставлених перед персоналом офісу;
- прийом вхідних дзвінків, керування вихідними дзвінками, переадресація дзвінків;
- здійснювала контроль за дотриманням працівниками офісу встановлених стандартів одягу й офісного зовнішнього вигляду;
- розробляла і вела бюджет витрат на офісні нестатки;
- забезпечувала офіс канцтоварами, видатковими матеріалами й іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи офісу;
- визначала порядок одержання товарно-матеріальних цінностей, оформляла доручення, організовувала платежі за поставлені канцтовари, видаткові матеріали й інші товарно-матеріальні цінності, необхідні в роботі офісу;
- організовувала облік і видачу предметів і засобів праці працівникам офісу;
- здійснювала контроль за належним станом офісного устаткування, комунікацій; при виявленні несправностей офісної оргтехніки й іншого устаткування викликала фахівців для проведення ремонтних робіт і інших видів технічного обслуговування;
- організовувала зустрічі, прийоми, реєстрацію і необхідне обслуговування гостей, клієнтів, партнерів;
- координувала роботу з веденням діловодства (оформленню, реєстрації, проходженню, збереженню і видачі документації у відповідності зі стандартами діловодства);
- організовувала документообіг офісу;
- здійснювала інвентаризацію господарства офісу;
- здійснювала контроль за трудовою дисципліною працівників офісу (складала розпорядок роботи офісу, контролювала його дотримання, вела облік порушень, аналізувала причини порушень і вживала заходи по недопущенню порушень розпорядку роботи офісу і трудової дисципліни);
- надавала працівникам офісу допомогу у вирішенні виникаючих у ході роботи проблем (конфліктних ситуацій);
- координувала завершення роботи офісу і підготовки до нового робочого дня (упорядкування робочих місць, відключення офісного устаткування,у т.ч. освітлення, актитування систем охоронної сигналізації).
Бармен
с 03.2011 по 01.2018
(6 лет 10 месяцев)
Експрес–піца, Вінниця (Готельно-ресторанний бізнес)
– оперативне обслуговування відвідувачів та розрахунок з ними;
– інформаційно-консультативні послуги;
– організація обслуговування свят.
Касир-Старший касир
с 07.2008 по 03.2011
(2 года 8 месяцев)
ТЦ "Дастор", Вінниця (Продажа)
- перевірка справності касового апарату;
- заправлення контрольної і чекової стрічки;
- отримання розмінної монети в кількості, необхідній для розрахунку із споживачами, і розміщення її в касовій шухляді.
- ведення розрахунків із споживачами за товари;
- підрахунок вартості покупки, отримання грошей, пробивання чека, видача здачі.
- звірення суми реалізації з показаннями касових лічильників.
- підрахунок грошей і здача їх в установленому порядку.
Досягнення: за пів року праці касиром, здобула підвищення старшого касира.
Образование
Приватний вищий навчальний заклад "Вінницький фінансово-економічний університет"
Економічний факультет; Спеціальність– "Облік і Аудит", Вінниця
Высшее, с 2011 по 2016 (5 лет)
- здобула ступінь бакалавра за напрямом підготовки "Облік і Аудит"
- здобула кваліфікацію бакалавра з обліку та аудиту,викладача економіки.
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Активна, чесна ,відповідальна та зацікавлена до роботи з людьми.
Другие резюме этого кандидата
15 000 грн
Винница
Высшее образование · Полная занятость
- Бармен, Експрес–піца, 6 лет 10 месяцев
- Касир-Старший касир, ТЦ "Дастор", 2 года 8 месяцев
10 000 грн
Винница
Высшее образование · Полная занятость
- Офіс менеджер - Адміністратор, КТ «РАДІО-ТС», 6 месяцев
- Бармен, Експрес–піца, 5 лет 6 месяцев
10 000 грн
Винница, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Офіс менеджер - Адміністратор, КТ «РАДІО-ТС», 6 месяцев
- Бармен, Експрес–піца, 5 лет 6 месяцев
9 000 грн
Винница, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Офіс менеджер - Адміністратор, КТ «РАДІО-ТС», 6 месяцев
- Бармен, Експрес–піца, 6 лет 10 месяцев
Похожие кандидаты
Помічник керівника
Винница, Удаленно
Бухгалтер, офіс-менеджер (служба підтримки)
Винница, Удаленно
Помощник руководителя
9000 грн, Винница
Помічник керівника, адміністратор
Винница
Офіс-менеджер, обліковець
16000 грн, Винница
Перекладач, секретар, адміністратор
Винница, Удаленно