Алексей
Программист С++, 3D Дизайнер (Game Development)
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/47106
Опыт работы
програміст
с 07.2003 по 08.2005
(2 года 1 месяц)
Агентстві Корпоративних Новин (АКН), Київ (бази даних, пошуковоі системи)
- розробка баз даних (проекти «АКН:Звіт» та «АКН:Звіт ЗАТ» для формування електронної звітності до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку )
- розробка пошукової системи ( проект «CRYO Search Engine»)
(При розробці використовувалась мова програмування С++, та середовища програмування MS Visual Studio 6.0 та Borland C++ Builder 6.0)
Образование
Національному Університеті Харчових Технологій
Автоматизація та Комп'ютерні Системи (АКС), м. Київ
Высшее, с 2003 по 2008 (4 года 4 месяца)
Навчання на заочному відділенні аспірантури
Національному Університеті Харчових Технологій
Автоматизація та Комп'ютерні Системи (АКС), КоАвтоматизації та Комп’ютерно-Інтегрованих Технологій, м. Київ
Высшее, с 1997 по 2003 (5 лет 5 месяцев)
Магістр з комп’ютерно-інтегрованих технологічних процесів та виробництв (з відзнакою)
школа №1
м. Бориспіль
Среднее, с 1986 по 1997 (10 лет 9 месяцев)
Дополнительное образование и сертификаты
Курси навчання з англійської мови (отримав сертифікат (рівень А2) за програмою поглибленого вивчення іноземної мови)
2005-2006, 144 академічних годин
Дополнительная информация
Робота:
______
2005 – 2006 Робота в ТОВ «ЕНКОРД» на посаді програміст. Направлення роботи:
•створення комп’ютерної гри (проект «Сетлоград» - гра типу “Zuma”)
•часткове створення графічного контенту, анімацій, та корегування роботи художників
2003 – 2005 Робота в Агентстві Корпоративних Новин (АКН) на посаді програміст. Направлення роботи:
•розробка баз даних (проекти «АКН:Звіт» та «АКН:Звіт ЗАТ» для формування електронної звітності до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку )
•розробка пошукової системи ( проект «CRYO Search Engine»)
2003 – до цього часу Робота на кафедрі Інформаційних Систем в Національному Університеті Харчових Технологій на посаді асистента. Навчальні дисципліни:
•Проектування та розробка реляційних БД (середовищ: Borland C++ Builder,Borland Delphi)
•Системне програмування та Операційні системи (мова програмування Assembler)
•Технологія програмування (мови програмування: С++, Pascal)
•Робота з пакетом Microsoft Office
•Об’єктно-орієнтоване програмування (ООП)
Навики володіння комп’ютерними технологіями:
_______________________________________
3D моделювання та комп’ютерна графіка
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Робота з пакетом тривимірного моделювання та анімації Autodesk® 3ds Max, а також такими модулями розширення (plug-ins):
•візуалізаторами (renderer):
•Scanline Render з використанням
•ChaosGroup VRay
•Cebas finalRender Stage-1
•менш знайомий з модулями: MentalRay, Splutterfish Brazil r/s, NextLimit Maxwell Render
•імітації тканин:
•TurboSquid ClothFX (Digimation Stitch)
•ChaosGroup SimCloth
•Reactor
•анімації та спорядження персонажів:
•Skin
•Character Studio (Phisiquie)
•менш знайомий з: PuppetShop & SkinFX, Sofimage CAT
•моделювання та візуалізації хутра та волосся:
•Hair & Fur (вбудований) by Joe Alter
•TurboSquid HairFX (Digimation Shag: Fur & Hair)
•EPHERE Ornatrix
•імітація рідин:
•NextLimit RealFlow
•3DAliens Glu3D
•а також з багатьма іншим модулями компаній:
•ChaosGroup
•Cebas
•TurboSquid
•Digimation
•та інші
Робота з растровим редактором Adobe PhotoShop з метою:
•пост-обробки та монтажу готових зображень
•підготовлення текстур та різних карт (розсіювання, рельєфу, зміщення та інші )
Програмування
_ _ _ _ _ _ _ _ _
Основною мовою програмування є С++. При роботі користуюсь компіляторами фірм Microsoft та Borland.
Основними середовищами розробки є:
•Microsoft Visual Studio 2005
•Borland Developer Studio: C++ Builder
Цікавлюсь розробкою комп’ютерних ігор, створенням мультимедійних додатків та програмування під бібліотеки:
•DirectX (DirectDraw, Direct3D, DirectInput, DirectSound)
•OpenGL
Маю досвід роботи з наступними графічними бібліотеками:
•Haaf's Game Engine (HGE)
•ENKORD BladeFX
Зараз мною розроблена своя власна графічна 2.5D бібліотека (хоч деякі з модулів все ще знаходяться на етапі розробки, однак більша частина її вже готова: графіка, робота з ресурсами, підтримка звуку, робота з основними та специфічними пристроями вводу).
При розробці бібліотеки інтенсивно використовувались параметричне програмування (шаблони) та паттерни проектування.
Також володію такими мовами програмування: Pascal with Objects, Assembler, Basic.
Додатково займаюсь програмуванням баз даних (БД).
Володіння мовами:
________________
Українська, російська, англійська (вільне вивчення документацій та статей).
Особисті дані:
___________
Ціленапрямленість, комунікабельність та прагнення до освоєння новітніх технологій.
З повагою, Момот О.О.
Похожие кандидаты
Motion designer, 3D modeler, 2D animator, VFX artist
Киев, Черкассы, Удаленно
3D-визуализатор, дизайнер интерьеров, 3D-моделлер
70000 грн, Киев
3D artist, 3D-моделер
Киев, Удаленно
3D-модельер ювелирных изделий, 3D-дизайнер
Киев, Днепр
,
еще 3 города
3D artist, Level, Game designer
27500 грн, Киев, Удаленно
Дизайн середовища, дизайнер інтер'єру, 3D-візуалізатор (будівництво)
50000 грн, Киев, Ирпень, Буча