Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 июля 2007

Алексей

Программист С++, 3D Дизайнер (Game Development)

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

програміст

с 07.2003 по 08.2005 (2 года 1 месяц)
Агентстві Корпоративних Новин (АКН), Київ (бази даних, пошуковоі системи)

- розробка баз даних (проекти «АКН:Звіт» та «АКН:Звіт ЗАТ» для формування електронної звітності до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку )
- розробка пошукової системи ( проект «CRYO Search Engine»)

(При розробці використовувалась мова програмування С++, та середовища програмування MS Visual Studio 6.0 та Borland C++ Builder 6.0)

Образование

Національному Університеті Харчових Технологій

Автоматизація та Комп'ютерні Системи (АКС), м. Київ
Высшее, с 2003 по 2008 (4 года 4 месяца)

Навчання на заочному відділенні аспірантури

Національному Університеті Харчових Технологій

Автоматизація та Комп'ютерні Системи (АКС), КоАвтоматизації та Комп’ютерно-Інтегрованих Технологій, м. Київ
Высшее, с 1997 по 2003 (5 лет 5 месяцев)

Магістр з комп’ютерно-інтегрованих технологічних процесів та виробництв (з відзнакою)

школа №1

м. Бориспіль
Среднее, с 1986 по 1997 (10 лет 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Курси навчання з англійської мови (отримав сертифікат (рівень А2) за програмою поглибленого вивчення іноземної мови)

2005-2006, 144 академічних годин

Дополнительная информация


Робота:
______
2005 – 2006 Робота в ТОВ «ЕНКОРД» на посаді програміст. Направлення роботи:
•створення комп’ютерної гри (проект «Сетлоград» - гра типу “Zuma”)
•часткове створення графічного контенту, анімацій, та корегування роботи художників

2003 – 2005 Робота в Агентстві Корпоративних Новин (АКН) на посаді програміст. Направлення роботи:
•розробка баз даних (проекти «АКН:Звіт» та «АКН:Звіт ЗАТ» для формування електронної звітності до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку )
•розробка пошукової системи ( проект «CRYO Search Engine»)

2003 – до цього часу Робота на кафедрі Інформаційних Систем в Національному Університеті Харчових Технологій на посаді асистента. Навчальні дисципліни:
•Проектування та розробка реляційних БД (середовищ: Borland C++ Builder,Borland Delphi)
•Системне програмування та Операційні системи (мова програмування Assembler)
•Технологія програмування (мови програмування: С++, Pascal)
•Робота з пакетом Microsoft Office
•Об’єктно-орієнтоване програмування (ООП)


Навики володіння комп’ютерними технологіями:
_______________________________________
3D моделювання та комп’ютерна графіка
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Робота з пакетом тривимірного моделювання та анімації Autodesk® 3ds Max, а також такими модулями розширення (plug-ins):
•візуалізаторами (renderer):
•Scanline Render з використанням
•ChaosGroup VRay
•Cebas finalRender Stage-1
•менш знайомий з модулями: MentalRay, Splutterfish Brazil r/s, NextLimit Maxwell Render

•імітації тканин:
•TurboSquid ClothFX (Digimation Stitch)
•ChaosGroup SimCloth
•Reactor

•анімації та спорядження персонажів:
•Skin
•Character Studio (Phisiquie)
•менш знайомий з: PuppetShop & SkinFX, Sofimage CAT

•моделювання та візуалізації хутра та волосся:
•Hair & Fur (вбудований) by Joe Alter
•TurboSquid HairFX (Digimation Shag: Fur & Hair)
•EPHERE Ornatrix


•імітація рідин:
•NextLimit RealFlow
•3DAliens Glu3D

•а також з багатьма іншим модулями компаній:
•ChaosGroup
•Cebas
•TurboSquid
•Digimation
•та інші

Робота з растровим редактором Adobe PhotoShop з метою:
•пост-обробки та монтажу готових зображень
•підготовлення текстур та різних карт (розсіювання, рельєфу, зміщення та інші )


Програмування
_ _ _ _ _ _ _ _ _
Основною мовою програмування є С++. При роботі користуюсь компіляторами фірм Microsoft та Borland.

Основними середовищами розробки є:
•Microsoft Visual Studio 2005
•Borland Developer Studio: C++ Builder

Цікавлюсь розробкою комп’ютерних ігор, створенням мультимедійних додатків та програмування під бібліотеки:
•DirectX (DirectDraw, Direct3D, DirectInput, DirectSound)
•OpenGL

Маю досвід роботи з наступними графічними бібліотеками:
•Haaf's Game Engine (HGE)
•ENKORD BladeFX

Зараз мною розроблена своя власна графічна 2.5D бібліотека (хоч деякі з модулів все ще знаходяться на етапі розробки, однак більша частина її вже готова: графіка, робота з ресурсами, підтримка звуку, робота з основними та специфічними пристроями вводу).
При розробці бібліотеки інтенсивно використовувались параметричне програмування (шаблони) та паттерни проектування.

Також володію такими мовами програмування: Pascal with Objects, Assembler, Basic.

Додатково займаюсь програмуванням баз даних (БД).



Володіння мовами:
________________
Українська, російська, англійська (вільне вивчення документацій та статей).

Особисті дані:
___________
Ціленапрямленість, комунікабельність та прагнення до освоєння новітніх технологій.

З повагою, Момот О.О.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: