Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 марта 2023

Антоніна

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
37 лет
Город проживания:
Борисполь
Готов работать:
Борисполь, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ
Левченко Антоніна Михайлівна

Дата народження:
31 березня 1987 року
Місце проживання: м. Бориспіль
Сімейний стан:незаміжня
Тел.:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Е-mail:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Facebook: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Практичний досвід:
06.06.2022 – по теперішній час – начальник відділу планування, контролю якості та звітування з внутрішнього аудиту Департаменту внутрішнього аудиту ДПС України.

16.06.2020 – 03.06.2022– заступник головного бухгалтера з податкового обліку ТОВ «ПЕРША ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ».
Функціональні обов’язки:
- ведення податкового обліку (зобов’язання, кредит);
- підготовка та подача декларації з ПДВ;
- ведення бухгалтерського обліку отриманих послуг, ТМЦ, ОЗ (від надходження до списання), обробка первинної документації;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, звірка з клієнтами;
- проходження перевірок та щорічного аудиту компанії;
- статистична звітність;
- робота з великими обсягами інформації.

12.09.2017 – 15.06.2020 (2 роки 9 місяців) – головний бухгалтер (єдиний) ТОВ «ТЕК «ОПТІМА». Основна діяльність компанії – організація транспортно-експедиційних послуг в залізничній сфері за дорученням клієнта.
Функціональні обов’язки:
-ведення бухгалтерського за НСБО та податкового обліку в програмі 1С Підприємство: 8.3 УТП;
-робота з Клієнт-банком, проведення банківських виписок в 1С;
-прихід, реалізація, експорт зернових, облік податкових зобов’язань та кредиту, реєстрація податкових накладних в програмі M.E.DOC;
-нарахування заробітної плати (14 осіб);
-робота з контрагентами в частині оформлення первинних документів та звіряння розрахунків;
- підготовка та подача звітності в контролюючі органи:
податкова декларація з ПДВ, податкова декларація з податку на прибуток, фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’зкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, 1ДФ.

07.07.2015 – 06.09.2017 (2 роки 2 місяці) – бухгалтер в ТОВ «Зерно-Агротрейд» (згідно штатного розпису єдиний, після головного бухгалтера). Основна діяльність компанії – оптова торгівля зерновими, мінеральними добривами, ПММ. Підприємство входить до групи компаній агропромхолдингу «Астарта-Київ».
Функціональні обов’язки:
-ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства на загальній системі оподаткування з використанням програми 1С Бухгалтерія 8.3 на основі НСБО:
-своєчасна підготовка та подача до контролюючих органів статистичної звітності, звіту ЄСВ, формування фінансової звітності для подальшого оформлення консолідованої звітності холдингу на основі МСФО;
- закриття звітних періодів;
- трансфертне ціноутворення;

- прихід і реалізація ТМЦ, МНМА, основних засобів, амортизація, списання ТМЦ, оформлення первинної документації, інвентаризація;
- відрядження;
- облік послуг сторонніх організацій, облік наданих послуг;
- експортно-імпортні операції;
- контроль дебіторської і кредиторської заборгованості;
- податковий кредит та зобов’язання, реєстрація податкових накладних з використанням програми М.Е.DOС.

06.06.2011 – 06.07.2015 (4 роки 1 місяць) – бухгалтер в ТОВ фірма «Астарта-Київ» (належить до групи компаній агропромхолдингу «Астарта-Київ»).
Функціональні обов’язки:
- ведення обліку основних засобів та МШП (оприбуткування, списання, ремонт, модернізація, інвентаризація);
- оформлення первинної документації;
- фінансовий лізинг,
- відповіді на запити контролюючих органів щодо взаємовідносин з контрагентами;
- деталізація фінансової звітності підприємства для банківських установ;
- контроль за дебіторською та кредиторською заборгованістю.

04.03.2011-04.06.2011 (3 місяці) – завідувач сектору проведення аудиту та здійснення фінансового контролю державної системи охорони прав на сорти рослин в Українському інституті експертизи сортів рослин.
Проводила аудит діяльності дослідних станцій на території України, що входили до складу УІЕСР. Організовувала роботу 3 працівників.

04.11.2009-03.03.2011 (1 рік 4 місяці) – заступник головного бухгалтера Українського інституту сортів рослин (УІЕСР)
Під час трудової діяльності займалася організацією та веденням обліку заробітної плати, подачею звітності до Пенсійного фонду та ФСС, обліком паливно-мастильних матеріалів та подорожніх листів.

Освіта: 2009 – закінчила Національний університет біоресурсів і природокористування України. Отримала диплом освітньо-кваліфікаційного рівня Магістр зі спеціальності «Облік і аудит» за напрямом «Економічний контроль суб’єктів підприємницької діяльності АПК» (з відзнакою).

Додаткова інформація: Впевнений користувач ПК (Microsoft Word, Excel, 1С 7.7, 8.3, Парус-Бухгалтерія; мови: українська (рідна мова), російська (вільна), англійська (Intermediate).

Очікування від роботи: Шукаю цікаву та добре оплачувану роботу для здобуття досвіду та практичних навиків в економічній сфері.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: