Вікторія
Контент-менеджер, спеціаліст підтримки, адміністратор сайту, 12 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 29 лет
- Город проживания:
- Хмельницкий
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4729503
Опыт работы
Ком'юніті-менеджер і Керівник служби підтримки
с 05.2020 по 07.2021
(1 год 2 месяца)
KM2, World of Dogs, Інші країни (IT)
Ком'юніті-менеджмент:
• Підготовка та організація тематичних розважальних програм, серед яких розіграші, подарунки, акції, вікторини на офіційних ресурсах проекту, розсилки користувачам, організація подарунків.
• Оповіщення гравців у каналах новин: патчноути оновлень, анонси, обіцянки, конкурси, розіграші, івенти, турніри, інтерв'ю тощо.
• Управління всіма офіційними чатами гри, контроль за порядком та доброзичливою атмосферою, спілкування з користувачами, вирішення складних ситуацій.
• Проведення турнірів
• Складання та при необхідності зміна правил гри та правил поведінки на офіційних сторінках/чатах гри.
Управління командою модерації:
• Пошук модераторів, їх навчання, розподіл та контроль виконання обов'язків, розподіл нагород за виконану роботу.
• Делегування простих завдань та контроль їх виконання
Збір фідбеків для розробників:
• Отримання інформації про проблеми та потреби гравців:
- Виконання ролі "гравця", щоб ідеально зрозуміти та відчути потреби гравців та незручні моменти.
- Обговорення гострих проблем та запитів з різними категоріями гравців, їх аналіз
- Робота з лідерами кланів та думок
• Збір та аналіз фідбеків, інформування команди про основні невдоволення та бажання гравців, акцентування уваги на найкритичніших проблемах та необхідних та бажаних для гравців фіксах/оновленнях.
Робота з покращення лояльності гравців:
• Аналіз основних невдоволень гравців та пошук рішень, які влаштують і гравців, і адміністрацію.
• Занурене вивчення аналітики/метрик проекту для більш об'ємного розуміння проекту та передачі зворотного зв'язку з урахуванням усіх особливостей розробки та політики гри.
• Бесіди з хейтерами, пом'якшення негативу, спроби знаходження компромісу
• Відповіді на відгуки, пропозиції та побажання, збирання ідей.
Керівництво службою підтримки:
• Керування агентами служби підтримки користувачів
• Самостійне вирішення складних запитів, при необхідності вирішення всіх запитів особисто.
• Прийняття рішень щодо видачі компенсацій та інших нарахувань, виходячи із запитів на техпідтримку
• Збір фідбеків про баги та помилки гри із запитів та передача їх у відділ розробки
• Поліпшення роботи техпідтримки та впровадження нових правил та шаблонів, необхідних для цього.
• Створення бази знань та організація допомоги з ігрових питань.
Розробка:
• Створення ідей та планів для святкових заходів та великих оновлень.
• Складання технічних завдань для розробки після схвалення ідей командою, супровід розробки, організація тестування нововведень/змін.
• Тестування та/або контроль тестування всіх змін разом із керівником розробки.
• Виправлення помилок описів, додавання наративу.
Ком'юніті-менеджер
с 06.2019 по 01.2020
(7 месяцев)
Disquire, Харків (IT)
• Публікація новин на сайті та сторінках гри в соціальних мережах, а також у Steam
• Створення розважального контенту (конкурси, вікторини)
• Управління Discord-сервером спільноти, використання ботів для покращення роботи сервера
• Управління Steam-сторінкою гри
• Повне виконання обов'язків служби технічної підтримки
• Відповіді на відгуки гравців у Steam
• Управління командою модераторів
• Допомога геймдизайнеру у складанні внутрішньоігрових івентів, балансі тощо на основі пропозицій гравців та власному спостереженні. Іншими словами, дуже поглиблена участь у розробці самої гри, а не лише у спільнотах
• Виконання інших завдань, поставлених керівництвом
* Це була найкраща команда в моєму житті. Доброзичлива атмосфера цієї роботи робила кожен мій день кращою. Однак через фінансові труднощі компанія була закрита, про що я дуже шкодую.
Ком'юніті-менеджер
с 04.2019 по 06.2019
(2 месяца)
BigGame Group, Дистанційно (IT)
• Створення та ведення груп у соціальних мережах;
• Пошук спільнот для залучення нових гравців до ігор компанії;
• Пошук партнерів компанії – невеликих команд інді-розробників ігор;
• Створення та публікація інформаційних повідомлень про ігри компанії на тематичних сайтах та у спільнотах від імені компанії;
• Створення баз даних, необхідних компанії.
Модератор (англомовний проект)
с 06.2018 по 10.2018
(4 месяца)
Gtarcade, Інші країни (IT)
• Відповіді на запитання від гравців англійською мовою
• Повна відповідальність за україномовну та російськомовну категорію користувачів у спільнотах гри, включаючи допомогу іншим модераторам та адміністраторам з комунікацією з цими користувачами.
• Самостійне створення та оформлення бази знань, F.A.Q з гри.
• Оформлення сайту команди.
* Цю посаду я обіймала, щоб набратися досвіду ведення англомовних спільнот та спілкування в іноземному середовищі. Команда була чудовою, проте робота модератора не надає можливості творчого розвитку (створення новин, конкурсів тощо), тому я вирішила рухатися далі.
Старший модератор
с 06.2017 по 11.2017
(5 месяцев)
Crea Games, Дистанційно (IT)
• Відповіді на ігрові питання на форумі та у спільнотах гри.
• Створення гайдів для гри.
• Управління командою редакторів бази знань гри, авторів гайдів.
• Консультація команди модераторів чату.
• Створення та допомога у проведенні форумних конкурсів.
• Допомога ком'юніті-менеджеру у веденні стрічки новин.
Керівник проекту
с 02.2017 по 07.2017
(5 месяцев)
Pacific Mind Technologies, Киев (IT)
• Ведення спільнот у соціальних мережах та офіційного блогу додатку.
• Допомога у тестуванні додатку.
• Оформлення блогу.
• Розсилання корисної інформації користувачам.
• Створення вмісту для додатку.
• Підтримка користувачів.
• Оформлення сайту служби підтримки та створення бази знань для додатку.
Контент-менеджер
с 02.2016 по 12.2016
(10 месяцев)
Сади Семіраміди, Інші країни (IT)
• Пошук якісного контенту та зображень (у тому числі на іноземних сайтах майже всіма відомими мовами світу).
• Створення унікальних описів для карток товарів.
• Обробка зображень.
• Контроль актуальності цін та наявності товарів.
• Редагування карток товарів.
Ком'юніті-менеджер
с 04.2015 по 06.2016
(1 год 2 месяца)
Esprit Games, Інші країни (IT)
• Повне управління спільнотами у соціальних мережах та форумом ігрового порталу (від 10 ігрових проектів):
- створення та самостійне ведення стрічки новин;
- Створення конкурсів, розіграшів, вікторин;
- Створення баз знань та оновлення інформації;
- Модерування офіційних спільнот гри у соціальних мережах та офіційного форуму гри;
- набір команди модераторів;
- управління командою модераторів (60 осіб і більше), організація їх роботи;
- Підтримка користувачів;
- Оформлення спільнот: робота з графічними редакторами, створення графічних меню для понад 12 спільнот та оновлення інформації.
• Робота з WordPress:
- Оформлення форуму;
- пошук та тестування плагінів для кращої роботи форуму.
• Контроль роботи ігрових серверів:
• Тестування ігор;
• Створення багрепортів, надсилання їх керівникам проектів.
Образование
Хмельницький Національний Університет.
Комп'ютерні науки, Хмельницкий
Высшее, с 2013 по 2018 (5 лет)
Національний Авіаційний Університет
Інститут аерокосмічних систем управління, Мікро- та наноелектронника, Київ
Неоконченное высшее, с 2011 по 2013 (2 года)
Староста групи, стипендіатка. Була змушена піти з університету через фінансові обставини сім'ї.
Знания и навыки
Знание языков
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Люблю керувати спільнотами, підтримувати користувачів, створювати різні заходи. Крім своїх основних обов'язків, я всіма силами намагаюся допомогти розвитку проекту, в якому працюю. Наприклад, працюючи контент-менеджером, я із задоволенням можу за необхідності частково або повністю взяти на себе обов'язки і дизайнера, і агента підтримки, і тестувальника, і маркетолога.
Більшість мого досвіду роботи пов'язана з іграми. Але це не означає, що я шукаю роботу виключно у цьому напрямі. Для мене головне – користувачі, яким я чимось можу допомогти. Будуть це абоненти, покупці, гравці - не важливо, адже вони люди. Якщо продукт тільки-но почав свій розвиток, ви не можете запропонувати мені велику зарплату, на вашому сайті мало відвідувачів - це не страшно. Я буду рада допомогти із самого відкриття проекту. Для мене головне, щоб стосунки в колективі були теплими та дружніми, оскільки я ніколи не працюю лише заради грошей.
Сподіваюся знайти віддалену роботу, оскільки поточне фінансове становище не може дозволити мені переїхати у велике місто. Але у разі успішного початку кар'єри на новій посаді я буду рада переїхати в будь-яку точку світу (звісно, туди, де буде офіс нової компанії).
Похожие кандидаты
Менеджер підтримки клієнтів, адміністратор сайту, спеціаліст техпідтримки
40000 грн, Удаленно, Львов, Другие страны
Контент-менеджер, адміністратор сайтів, Support manager
Удаленно, Чернигов
Адміністратор сайту, контент-менеджер (створення сайтів)
Удаленно
Контент-менеджер (администрирование сайтов), таргетолог, интернет-маркетолог, PPC-специалист
25000 грн, Удаленно, Киев, Одесса
Адміністратор, SMM-, контент-менеджер, адмін. сайту
15000 грн, Удаленно, Киев
Контент-менеджер, SMM-спеціаліст, сторісмейкер, адміністратор сайтів, сторінок
Удаленно, Кременчуг