Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Марія

Помічник керівника, 25 000 грн

Рассматривает должности:
Помічник керівника, Керуючий магазином (непродовольча група), директор магазину, Менеджер з закупівель, Адміністратор, Ревізор, Категорійний менеджер, Менеджер відділу продажів, Інспектор з безпеки
Вид занятости:
полная
Возраст:
39 лет
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з закупівель, Адміністратор магазину

с 06.2018 по 11.2024 (6 лет 5 месяцев)
Шолудько Ю.С., ФЛП, Черкаси (Роздрібна торгівля)

•Пошук постачальників товарів.
•Проведення переговорів і укладання договорів.
•Аналіз ринку та моніторинг цін.
• Введення в асортимент магазину нових товарів.
•Формування замовлень і контроль виконання поставок.
•Перевірка якості товару та відповідності технічним вимогам.
•Ведення звітності щодо закупівель і постачання.
•Оптимізація витрат на закупівлі та доставці.
• Проведення розрахунків з постачальниками.
• Забезпечення безперебійної роботи торгової точки.
• Забезпечення збереження матеріальних цінностей.
• Проведення інвентарізацій.
• Ведення касової дисципліни і контроль дотримання персоналом.
• Пошук та підбір персоналу.
• Навчання персоналу.Контроль засвоєння інформації.
• Планування,перепланування і розміщення обладнання та товарів в торговому залі.

Керуючий магазином

с 12.2008 по 11.2017 (8 лет 11 месяцев)
ТОВ "ДЦ Украина", Черкаси (Роздрібна торгівля)

Забезпечення безперебійної роботи торгової точки.

Контроль наявності відповідних дозволів та документів для функціонування магазину.
Взаємодія з перевіряючими органами згідно з регламентом компанії.
Забезпечення збільшення обсягів продажів магазину та виконання планів.

Управління асортиментом шляхом щоденного аналізу продажів та залишків товару, спрямування дій на оптимізацію товарних залишків, організація переміщень товарів між торговими точками, аналіз правильності складання "автоматичних" замовлень, за необхідності їх коригування.
Організація та контроль наявності повного асортименту в торговому залі, згідно з товарними залишками магазину.
Організація, контроль, правильність своєчасного проведення переоцінок.
Доведення до відома персоналу про проведені всередині компанії мотиваційні програми, аналіз їх зацікавленості та робота з запереченнями.

Управління персоналом (9 осіб).

Відповідала за комплектацію штату магазину: завчасно сповіщала відділ кадрів про відкриття вакансії, самостійна подача оголошень про набір персоналу в системи електронного рекрутменту, своєчасна обробка та аналіз резюме кандидатів, проведення співбесід та прийняття рішення про прийом на роботу.
Оформлення на роботу з оформленням відповідної документації.
Робота з лізинговими компаніями з персоналу.
Проводила навчання для новачків, проводила регулярні співбесіди з підлеглими, оцінюючи рівень знань.
Проводила роботу над помилками з персоналом, в цілому з колективом та окремо з кожним.
Керувала діяльністю працівників магазину, спрямованою на забезпечення процесу продажів та високого рівня культури обслуговування покупців.
Розробка та контроль дотримання графіків виходів співробітників на роботу, перерва на обід, ведення табелю обліку робочого часу.
Складання графіків відпусток та контроль їх виконання.

Взаємодія з покупцями.

Обслуговування покупців у торговому залі, розрахунок на касі згідно зі стандартами компанії.
Особистий приклад керівника - це хороший стимул для поліпшення якості консультацій та обслуговування персоналом.
Оперативне реагування на скарги та побажання покупців та вживала заходів для усунення порушень та недоліків у роботі співробітників магазину згідно з чинним законодавством.

Підготовка, контроль коректності перерахунку, проведення інвентаризації, оформлення супровідної документації.

Образование

Черкаський професійний ліцей переробної промисловості.

Продавець продовольчих і непродовольчих товаров,контролер-касир,оператор компьютерного набору., Черкаси
Среднее специальное, с 2003 по 2005 (2 года)

Знания и навыки

  • Саморозвиток
  • Здатність до навчання
  • Управління магазином
  • Ведення CRM
  • Інвентаризація
  • Комунікабельність
  • Управління командою
  • Лідерство
  • Ведення документації

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Знання:
Закон України "Про захист прав споживачів".
Наказ Міністерства економіки України № 104 "Про затвердження Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами".
Закон України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг". Касова дисципліна.
Постанова Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833 "Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів".
Порядок організації бухгалтерського обліку, ведення та оформлення обліково-звітної та іншої встановленої для торгівлі документації.
Трудове законодавство, права і обов'язки найманого працівника і роботодавця.
Правила і норми охорони праці, пожежної безпеки, виробничої санітарії та особистої гігієни.
Робота з браком, з поверненням товарів.

Тренінги:
"Лідерство в організації".
"Технології пошуку та підбору персоналу".
"Формування та управління командою".
"Управління особистою ефективністю".
"Ідеальний сервіс".

Семінар:
"Основи косметології".

Особисті якості:
Ввічливість, стресостійкість та неконфліктність допомагають мені ефективно спілкуватися з відвідувачами, з підлеглими та підтримувати позитивний імідж компанії.
Відповідальність, сумлінність, виконавність, акуратність, уважність, грамотна усна та письмова мова, порядність, пунктуальність, організаторські здібності та сміливість дозволяють мені досягати поставлених цілей.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: