Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Аліна

Помічник керівника

Рассматривает должности: Помічник керівника, Адміністратор, Офіс-менеджер, Спеціаліст з обслуговування клієнтів, Діловод
Вид занятости: полная, неполная
Возраст: 32 года
Город: Фастов
Рассматривает должности:
Помічник керівника, Адміністратор, Офіс-менеджер, Спеціаліст з обслуговування клієнтів, Діловод
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
32 года
Город:
Фастов

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Економіст відділення банку / В.О. начальника відділення

с 12.2020 по 10.2021 (11 месяцев)
Укрбудінвестбанк, АТ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Координація співробітників відділень
Формування звітів по відділеннях
Технічна підтримка співробітників відділень

Спеціаліст відділу діловодства (асистент керівника)

с 07.2020 по 12.2020 (6 месяцев)
АТ "УКРБУДІНВЕСТБАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

-Прийом, реєстрація, розподіл документів і доведення їх до виконавців.
-Контроль за виконанням документів.
-Прийом та реєстрація вхідної, вихідної та поштової кореспонденції.
-Сканування та облік в електронному вигляді вхідної та вихідної кореспонденції.
-Робота з документами в СЕД
-Зберігання і забезпечення використання службової документації.
-Перевірка вихідних документів, які приймаються від виконавців (співробітників структурних підрозділів Банку).
-Прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення в структурні підрозділи чи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та/або підготовки відповідей;
-Прийом і передача повідомлень зручними каналами зв’язку (факс, електронна пошта тощо);
-Створення «телефонного іміджу» підприємства й керівника, самостійне прийняття рішень щодо переадресації або завершення телефонних дзвінків;
-Забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
-Організація й координація зустрічей керівника;
-Підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний);
-Оганізація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;
-Виконання особистих доручень.

Організатор з діловодства

с 10.2019 по 04.2020 (7 месяцев)
АТ "КБ "СОЮЗ" (ліквідація), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обробка вхідної та вихідної кореспонденції. Ведення діловодства. Організація відправки кореспонденції контрагентам.

Організатор з діловодства

с 05.2016 по 09.2019 (3 года 5 месяцев)
ПАТ "Банк Михайлівський" (ліквідація), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обробка вхідної та вихідної кореспонденції. Ведення діловодства. Організація відправки кореспонденції контрагентам.

Фахівець відділення

с 10.2015 по 05.2016 (8 месяцев)
ПАТ "Банк Михайлівський", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Пошук і залучення фізичних осіб на обслуговування в банк. Консультація потенційних клієнтів. Продаж всього асортименту банківських продуктів.

Касир-операціоніст

с 09.2012 по 10.2014 (2 года 2 месяца)
ПАТ КБ "ПриватБанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Валютно-обмінні операції. Прийом платежів населення. Поповнення / зняття готівки з карткових рахунків. Прийом виручки юридичних осіб. Прийом коштів на депозитні рахунки.

Образование

ПВНЗ "Хмельницький економічний університет"

Фінанси і кредит, Хмельницький
Высшее, с 2012 по 2015 (3 года)

Хмельницький фінансово-економічний коледж

Фінанси і кредит, Хмельницький
Среднее специальное, с 2009 по 2012 (3 года)

Знания и навыки

  • Пользователь ABS B2
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Робота зі сканером
  • Робота з ксероксом
  • Робота з принтером
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Комунікабельність
  • Доброзичливість
  • Ведення документації
  • Здатність до навчання
  • Стресостійкість
  • Дисциплінованість
  • Відповідальність
  • Організованість

Дополнительная информация

Особисті якості:
Вмію швидко навчатися та реагувати на зміни, працювати на результат та швидко виконувати поставлені задачі, не боюсь труднощів, здатна працювати в команді, без шкідливих звичок, комунікабельна, цілеспрямована, відповідальна, доброзичлива, стресостійка, люблю дізнаватись щось нове та цікаве, готова до навчання та набуття нового досвіду.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: