Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 мая 2024 PRO

Вадим

CMO, директор по маркетингу, digital-маркетолог, аналитик

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
38 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Ивано-Франковск, Киев, Львов, Черновцы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор інтернет-магазину

с 05.2020 по 05.2021 (1 год)
Комп'ютерний всесвіт, Львов (Роздрібна торгівля)

Розвиток існуючого інтернет-магазину. За рік оборот зріс у 4 рази.

CMO (директор по маркетингу)

с 04.2019 по 04.2020 (1 год)
Mister Cat, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- Прийняття стратегічних рішень для збільшення продаж;
- Пошук та впровадження нових маркетингових рішень;
- Вдосконалення існуючих та впровадження нових для компаниії маркетинг-інструментів;
- Аналіз, прогнози та звітність, побудова автоматичних та напівавтоматичних централізованих звітів PowerBI. Реструктуризація БД;
- Керування відділом (offline, виробництво контенту (копірайт, фото та відео), програмісти (сайт, моб. додаток), SEO та PPC, соц.мережі, call-центр). Пошук та навчання підлеглих, побудова ефективної роботи.
- Співпраця з аутсорс та підрядниками, іноді частково або повністю по бартеру;
- Співпраця з відділами компанії та пошук точок росту (ресторани, call-центр, доставка, IT-відділ, фінанси, виробництво, кухня та інші);
- Участь у створенні систем навчання ключових для продажів позицій (офіціанти, менеджери, кур’єри, оператори call-центру);
- Контроль, оцінка роботи та показників, рекомендації щодо вдосконалення роботи ресторанів, call-центру, відділу доставки;
- Доопрацювання сайту та інтеграції з CRM-системами (R-Keeper, FastOperator);
- Розробка та запуск мобільного додатка;
- Впровадження автоматизованих рішень з прийняття замовлень без офіціантів, напівавтоматизована обробка скарг та відгуків, попереднє бронювання столів, та інше. Автоматизація розсилок та спілкування с клієнтами (SMS, Viber, Telegram, боти в месенджерах);
- Колаборації для проведення спільних маркетингових заходів;
- Дослідження ринку та відслідковування всіх конкурентів; Участь у розрахунку food cost та прийнятті рішень про ціни;
- Маркетинговий супровід що до відкриття 4 нових ресторанів. Підігрів, оформлення, відкриття, складання та впровадження маркетингового плану розвитку кожного ресторану (11+4 нових ресторанів в 3х містах України);
- Сезонні активності (майже щотижневі). Розробка, запуск, контроль проведення та аналіз результатів регулярних маркетингових активностей, заходів та акцій, план на квартал;
- Впровадження систем лояльності, реактивація клієнтів;
- Керування репутацією, buzz-маркетинг, співпраця з блогерами та лідерами думок, опрацювання негативу від клієнтів, створення хайпових та вірусних новин та трендів, боротьба з конкурентами;

Досягнення:
-Середньорічне зростання загального обороту компанії на 150%, пікові місячні рекорди окремих ресторанів або підрозділів до 1000% (без впливу коливання курсу, середньорічний рівень інфляції стандартний, -25% кількість закладів);
-Зростання обороту сайту та доставки більш ніж в 10 разів (з 5-ти до 7-ми значної цифри у гривні);
-LTV +200%, ROMI мережі більше 1000%, ROI доставки до 400%, ROAS окремих РК до 2000%

CMO (директор по маркетингу)

с 04.2018 по 03.2019 (11 месяцев)
Ordery, Киев (IT)

Досягнення:
- Побудова ефективної роботи відділу маркетингу, визначення та покращення KPI відділу;
- Впровадження аналітики маркетингових активностей та методів аналізу ефективності каналів;
- Впровадження нових каналів (AdWords, SEO, контент-маркетинг) та покращення існуючих (email, ЗМІ, прямі продажі);
- Створення маркетингової стратегії, зосередженної на омніканальності;
- Збільшено в 2 рази потік нових клієнтів;
- Зайняли ключові для компанії позиції в органічному пошуку (SEO);
- ROMI збільшено в 3 рази;
- Задіяні нові маркетингові інструменти. Впроваджена система підвищення ефективності маркетингових інструментів;
- Збільшення популярності компанії та долі ринку.

Маркетолог, аналітик, digital-маркетолог, SEO, контекст, таргетинг

с 09.2017 по наст. время (6 лет 8 месяцев)
ФОП (консалтинг, послуги), Киев (Маркетинг, реклама, PR)

Надання маркетингових послуг та консультацій малому та середньому бізнесу (ecommerce, ЗМІ, HoReCa, доставка, сервіси та додатки, освітні та консалтингові компанії та інше).
- Формування стратегії розвитку товарів та брендів;
- Створення та доопрацювання необхідних систем аналітик (внутрішні та зовнішні KPI, різні digital-системи збору даних, аналіз даних з наданням докладних рекомендацій);
- Створення або доопрацювання сайтів компанії, участь у розробці власних цільових програмних рішень чи підключення існуючих на ринку;
- Контекстна реклама та таргетинг (AdWords, Facebook, Instagram);
- Повний цикл SEO-просування сайтів;

Начальник відділу маркетингу та IT-проектів

с 06.2015 по 04.2018 (2 года 10 месяцев)
Startup.Network, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- Управління командою розробки сайтів компанії
- Управління рекламою та маркетинговими активностями (SEO, SMM, SMO, контекстна реклама)
- Створення відділу маркетингу з нуля
- Аналітика

Досягнення:
- Підбір та управління високоефективною власною командою IT-фахівців та підрядників для розробки складних web-проектів (15 спеціалістів) (MS Project, MS Planner, Бітрікс24, Jira, Bitbucket, Trello, Basecamp, Redmine);
- Доведення проекту до функціональності на рівні сучасних соціальних мереж, складання User Stories, User Сases (https://startup.network);
- Участь у розробці ідеології та проектування структури мережі сайтів компанії в закінчену мережу сервісів для бізнесу;
- Проектування внутрішньої архітектури складної системи сайтів (у тому числі інтеграція з багатьма додатковими сервісами, з платіжними сервісами та базами державного контролю, розробка власного API) та складання проектної документації (Confluence);
- Побудова та налагодження внутрішніх бізнес-процесів у компанії для підвищення ефективності (визначення KPI);
- Створення та налагодження інструментів для роботи, внутрішнього управління та комунікації співробітників (G Suite, Бітрікс24);
- Опрацювання та автоматизація аналітики всіх внутрішніх та зовнішніх бізнес-процесів;
- Розробка стратегій та тактик щодо виходу на ринок СНД та зарубіжжя (робота c B2B та B2C);
- Складання плану та розрахунок бюджетів для online та offline рекламних компаній (прогноз CPM, CPC, CTR, вартості відвідування та вартість ліда, ROI);
- Реалізація плану рекламних активностей та управління в ході роботи, складання переліку ключових показників ефективності, прийняття рішення щодо зміни у ході рекламних компаній на основі зібраних даних та прогнозованих результатів (KPI, ROI);
- Управління рекламними активностями та аналітика (контекстна та медійна реклама AdWords, Facebook, VK, YouTube, Instagram, Telegram, Вайбер, Google Analitics, Яндекс-Метрика, внутрішні CRM-системи);
- Глибоке та ретельне опрацювання Google Analitics;
- Робота з BigData (база в 300 тис. зареєстрованих користувачів та мільйонні аудиторії з активних дій на сайтах) та BigQuery.
- Розробка та впровадження стратегій Email-маркетингу;
- (SEO) Досягнення TOP-1 (Google) за всіма цільовими пошуковими запитами в Україні та TOP-10 (Google, Яндекс, Mail.ru) в Росії, Казахстані, Білорусії, а також в англомовній видачі багатьох західних країн (Google, Bing , Yahoo, Ask.com, Baidu, AOL).

Викладач digital-маркетинг

с 06.2015 по 06.2019 (4 года)
Київський учбовий центр "КУРСОР", Київ (Освіта, наука)

Викладання курсів за напрямками SEO, Інтернет-маркетинг, Контекстна реклама, Аналітика.

Project-менеджер, керівник IT-проектів

с 11.2013 по 06.2015 (1 год 7 месяцев)
Фріланс, Олександрія (Маркетинг, реклама, PR)

Маркетинг, інтернет-реклама, seo, smm, розробка сайту.

Начальник відділу маркетингу та IT-проектів

с 06.2012 по 01.2014 (1 год 7 месяцев)
«Честный ломбард», ломбард «Експерт», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Управління відділом маркетингу (2 маркетологи) та командою web-розробки (5 фахівців).
- Створення нового інноваційного програмного рішення для сайту та внутрішніх потреб компанії (парсинг з автоматичним створенням бази всіх існуючих пристроїв та типів товарів з ринковою вартістю на даний момент);
- Впровадження та управління digital-напрямком та інтернет-рекламою, досягнення високих показників окупності;
- Проведення та аналітика всіх рекламних компаній (online, offline);
- Досягнення TOP-3 у Google та Яндекс за висококонкурентними пошуковими запитами (у тому числі у сфері банківського та фінансового сектору).

Начальник відділу маркетингу

с 04.2010 по 05.2012 (2 года 1 месяц)
AsiaParts, Дніпро (Роздрібна торгівля)

- Проектування та розробка зручного сайту
- Розробка та впровадження високоефективної маркетингової digital-стратегії, яка дозволила компанії в найкоротші терміни стати лідером з роздрібного продажу своєї продукції в інтернеті.
- Доведення аналітики та налаштування рекламних інструментів до ідеального та бездоганного
- Створення відділів роздрібних та онлайн-продажів з нуля, відкриття п'яти магазинів

Образование

ЗГІА

Електронні системи, Запоріжжя
Высшее, с 2005 по 2009 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Курсы UAMaster (School of Digital Advertising): Email-маркетинг, Веб-Аналитика

2016-2017

"Основи психології, загальная психологія" заочно МГУ

2013-2014

Знания и навыки

MS Office Adobe Photoshop CRM Битрикс24 Google Ads Google Analytics HTML Facebook Ads Manager SEO Управление проектами Jira Google Tag Manager Google Администрирование Google Search Console Scrum Веб-дизайн Agile 1С-Битрикс Git Канбан Создание макросов Bitbucket Marketing, Digital-marketing, PR, Brand Management SMO, SMM, Social Services UI UX Тактичний маркетинг Маркетингова стратегія Маркетинг у ресторанному бізнесі Побудова відділу маркетингу Стратегічне мислення Стратегічне планування Digital-маркетинг Інтернет-маркетинг

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

В течение последних десяти лет консультирую владельцев бизнеса и преподаю по собственным разработанным обучающим программам курсы интернет-маркетинга (digital), интернет-рекламы, интернет-аналитики, SEO-продвижение и SMM.

Рекомендации:
Александр Сорока (CEO в Startup.Network), Козак Виктория (основатель и CEO в Ломбард «Эксперт», ex-директор «Честный ломбард»), Спирина Светлана (CEO, Детский центр «БАЛУ») и множество других из ряда владельцев и руководящего состава компаний с которыми сотрудничал за последние годы.
Контакты для подтверждения рекомендаций предоставлю в ходе собеседования.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: