Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 марта 2024 PRO

Вікторія

Бухгалтер

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
35 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер

с 08.2023 по 02.2024 (6 месяцев)
ПП "Рен", Київ (Нерухомість)

Бухгалтер

с 08.2021 по 03.2023 (1 год 7 месяцев)
ТОВ "Гармонія", Київ (Легка промисловість)

Головний бухгалтер

с 06.2017 по 01.2021 (3 года 7 месяцев)
ТОВ "Айпістайл", Київ (Юриспруденція)

Бухгалтер єдиний

с 06.2013 по 06.2016 (3 года)
ТОВ "Ед Легем", група ЮК "Ел Ай Груп", Київ (Юриспруденція)

Бухгалтер

с 05.2012 по 03.2013 (10 месяцев)
ТОВ "Монітор плюс", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Заступник головного бухгалтера

с 04.2010 по 01.2012 (1 год 9 месяцев)
ТОВ "Тіларм", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Образование

Київський інститут інвестиційного менеджменту

Менеджмент організацій, інвестиційний менеджмент, Київ
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

диплом спеціаліста з відзнакою

Дополнительное образование и сертификаты

Сертифікат САР № 0018262 от 15.04.2017

2017

American English Center

2013

Знания и навыки

MS Excel MS Word M.E.Doc 1С УТП Клієнт-Банк Вчасно 1С:Бухгалтерія BAS Бухгалтерія Користувач ПК Робота з оргтехнікою Уміння аналізувати

Знание языков

Английский — средний

Рекомендации

Керівники

Керівники

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Організація, систематизація та ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку компаній та ФОП на єдиному податку та загальній системі оподаткування з/без ПДВ:
- оформлення, відображення в обліку та зберігання первинних документів;
- робота з договорами компанії (оформлення, аналіз, погодження в частині бухгалтерських та податкових наслідків, контроль повернення оригіналів, зберігання, ведення реєстру);
- облік ТМЦ, ОЗ, МНМА, МШП, ПММ (купівля-продаж, акти введення в експлуатацію, інвентаризація, амортизація, переміщення, списання);
- облік ЗЕД (відображення в обліку ВМД, купівлі-продажу валюти, розподілення додаткових витрат на собівартість, відображення курсових різниць);
- аналіз та контроль кредиторської та дебіторської заборгованості;
- облік ПДВ (формування та реєстрація ПН та РК, контроль ліміту, відображення в обліку податкового кредиту, робота з електронним кабінетом та Медок);
- ведення розрахунків компанії (оплата платежів згідно платіжного календаря, відображення оплат в обліку, формування заявок на купівлю-продаж валюти, контроль РРО);
- облік розрахунків з підзвітними особами (оформлення авансових звітів, збір та зберігання підтверджуючих документів, нарахування податку на додаткові блага);
- організація та ведення кадрового обліку (ведення особових справ працівників, підготовка наказів на прийняття, звільнення, відпустки, оформлення та облік трудових книжок);
- розрахунок та виплата ЗП, індексації, відпускних, відрядних, лікарняних, декретних, виплат при звільненні;
- своєчасна сплата податків та обов’язкових платежів;
- підготовка та подання до контролюючих органів та керівникам податкової, управлінської, фінансової, статистичної звітності, розрахунків та повідомлень.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: