Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Оксана

Директор магазина, 35 000 грн

Вид занятости:
полная
Возраст:
36 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник

с 11.2024 по 02.2025 (3 месяца)
Ювелірний магазин “ Love you”, Львів (Роздрібна торгівля)

Керівник

с 06.2023 по 10.2024 (1 год 4 месяца)
Impero Barbers Salon, Impero Cafe, Львів (Краса, фітнес, спорт)

Обов‘язки в кав’ярні а саме: 1.Перевірка чек- листа офіціанта, бариста, кухаря 2.Планування та координування роботи персоналу, формування графіка роботи працівників, облік робочого часу 3.Робота з програмою Poster (інвентеризація, прихід товару, списання, тех.карти, ціни) 4. Проведення 5-ти хвилинок з персоналом 5.Контроль та виконання показників 6.Заповнення відомості про зарплату 7.Оперативне вирішення питань/прохань/проблем гостей та вирішення конфліктних ситуацій 8. Контроль стоп/топ лист 9. Введення документаціі
( звітність) 10.Контроль за дотримання стандрартів 11. Процес стажування і навчання працівників ( барист, офіціант, кухар) 12. Комунікація з постачальниками . Обов’язки в Барбершопі, а саме: 1.Ведення та перевірка чек- лист 2. Введення звітності
( показники в день та в кінці тижня)
3.Робота з програмою Альтеджіо

Керівник

с 06.2018 по 04.2023 (4 года 10 месяцев)
Estro, мережа магазинів взуття, Львів (Роздрібна торгівля)

Обов’язки:
Управління персоналом, організація та контроль стажування та адаптаціі
Забезпечення ефективноі роботи в магазині
Контроль по документаціі (переміщення товару, договора, накладні)

Регіональний директор

с 06.2013 по 01.2018 (4 года 7 месяцев)
Actors, Львів (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
Організація роботи магазину;
Управління персоналом магазину( підбір, мотивація,адаптація, навчання)
Організація торговельного процесу згідно стандартів та бізнес-процесів компаніі( якісне обслуговування покупців, замовлення товару, робота з акційними пропозиціями);
Організація досягнення планових показників;
Робота з контролюючими органами;
Організація моніторингу конкурентів;
Контроль за збереження та якісним зберіганням товару;
Процедура прийняття товару, переоцінки товару та інвентаризаціі, ведення відповідноі документаціі;
Формування асортименту товару і замовлення із складу;
Контроль прийому, розмитнення і доставка товару з Європи;
Управлінн робочим процесом працівників магазину( стажерами, старшим продавцем, продавцями- консультантами, адміністратором, бухгалтером, юристом, завхгоспом);
У відсутність адміністратора, касира координувати і виконувати процеси по роботі з касою і виконувати діі по інкасаціі;
Формавання графіка, табелів відпусток;
Досягнення:

Відкриття магазину з "0" в Украіні і краінах Європи;
Закриття магазинів;
Провела якісний підбір і навчання персоналу магазину та домоглася зразкового виконання ними своіх посадових обов'зків та високоі трудовоі дисципліни;
Забезпечила стабільно високий рівень продаж;
Мінімізувала витрати на утримання магазину;

Продавець- консультант

с 06.2012 по 06.2013 (1 год)
Argos, салон Шкіри та хутра, Львів (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
Надання консультацій клієнтам магазину;
Встановлення контактів та зацікавлення клієнтів;
Контроль за тим, щоб в залі завжди був необхідний товар;
Контролювати інформацію,зазначену на цінниках, коригувати іі за необхідності;
Допомагати покупцям вибрати товар і розібратись в його характреристиках;
Стежити за чистотою і порядком в магазині;
Консультувати і навчати продавців- стажерів;
Досягнення:
Отримала підвищення у посаді від продавця- консультанта, старшого продавця -консультанта до посади директора в краінах Європи і Укравни;

Продавнць- консультант

с 02.2011 по 05.2012 (1 год 3 месяца)
Ринок " Південний", Львів (роздрібна торгівля( чоловічим і жіночим одягом))

Обов'язки:
Консультація клієнтів та продаж товару;
Контроль за наявність товару в залі;
Проведення планових інвентеризацій;

Образование

Торгово економічний інститут

Юридичний, цивільно- правова, Львов
Высшее, с 2006 по 2011 (4 года 8 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Курси « LEAN навчання»

2024 рік

Тренінги" Техніка продажу", " Підбір товару"

2013, 6 місяців

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Office
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • MS Outlook
  • Adobe Photoshop
  • Internet Explorer
  • OpenOffice
  • Управління персоналом
  • Розвиток продажу
  • Орієнтація на результат

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Володію навиками управління та організаці ефективноі роботи команди;
Бажання вчитись новому і набути необхідного нового професійного досвіду;
Вміння планувати роботу та націленність на результат;
Комунікабельність, відповідальність, вміння працювати на результат, стресостойкість, зібранність, пунктуальність, старанність, акуратність, маю організаторські здібності;
Маю права категоріі А,В;
Інтереси: Спорт, кулінарія, подорожі, читання книг

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: