Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 мая 2022 PRO

Ірина

Бухгалтер, обліковець, аналітик

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
43 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер (управитель) з логістики, бухгалтер з первинної документації

с 10.2016 по 08.2018 (1 год 10 месяцев)
ТОВ Будівельна компанія-ВР, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Допомога начальнику відділу транспорту в організації роботи механізаторів та водіїв транспортних засобів; координація роботи працівників відділу транспорту в офісі; підготовка наказів та актів приймання-передачі техніки і транспортних засобів у розпорядження механізаторів та водіїв; контроль пересування техніки у програмі WIALON PRO (GPS- навігація); контроль перебазування техніки на об’єкти (в тому числі найманої); допомога в пошуку найманої техніки; планування закупки палива та мастильних матеріалів; облік витрати палива, контроль зливів палива з техніки; підготовка звітів по витраті палива для керівників компанії; облік паливних карт та контроль витрати палива по ним; облік та контроль витрати палива з бензовозу; списання палива та підготовка матеріального звіту по списанню палива; обчислення заробітної плати механізаторам та водіям згідно напрацювань; підготовка керівництву звіту з прибутку по відділу транспорту; аналітика прибутку по відділу транспорту в розрізі певних періодів; підготовка та подання звітів по витратах відділу транспорту.
Внесення та проведення в програмі 1С бухгалтерської документації та інформації (рахунки, видаткові накладні, акти виконаних робіт, доручення, акти звірки взаєморозрахунків, введення нових номенклатурних позицій, нових контрагентів), робота з оборотно-сальдовими відомостями. Облік і списання запчастин та мастильних матеріалів по відділу механізації. Спілкування з контрагентами щодо повернення документації. Ведення архівів документації. Контроль оплат вхідних товарів і послуг, вирішення спірних питань з контрагентами щодо оплат.

Образование

Слов'янський державний педагогічний університет

Філологічний, Славянск
Высшее, с 1999 по 2004 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Авторизований учбовий центр "1С" (Курси з „1С бухгалтерія:8.0”)

листопад 2006

Учбовий центр Golden Staff (Курс «Логістики»)

квітень 2010

Знания и навыки

Користувач ПК Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з факсом Робота з ксероксом Робота з принтером CRM Wialon

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Працьовита, відповідальна, дисциплінована, комунікабельна, здібна до самонавчання, швидко навчаюсь і адаптуюсь, уважна.
Готова до відряджень.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: