Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Інна

Менеджер з продажу, персоналу, керуючий магазином, 40 000 грн

Рассматривает должности:
Менеджер з продажу, персоналу, керуючий магазином, Менеджер роботи з клієнтами
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
38 лет
Город проживания:
Тетиев
Готов работать:
Тетиев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Територіальний менеджер

с 02.2022 по наст. время (3 года 6 месяцев)
Кадиум Импорт, ООО, Тетіїв (Роздрібна торгівля)

Обовязки
робота на 7 торгових точках.
Населені пункти Тетіїв, Володарка, Ставище.
Аналіз продажів магазину за основними показниками, контроль товарообігу.
Ведення документації, затрат
Взаємодія з контролюючими і адміністративними органами.
Пошук приміщень під відкриття. Переговори з орендодавцями.
Взаємодія з центральним офісом, ведення щорічної та щомісячної звітності.
Робота з товаром та товарообігом.
Управління персоналом, 20 чол. Мотивація персоналу, проведення зібрань, складання робочих графіків, організація навчальних тренінгів. Підбір персоналу, адаптація, навчання.
На посаді досягала найвищих результатів, виконання щомісячного плану по всіх показниках.
Відкриття 6 торгових точок

Завсклад. Керуючий магазину

с 05.2017 по 03.2019 (1 год 10 месяцев)
АгроВет Атлантик, Тетіїв (Роздрібна торгівля)

Контроль работи торгових представників, прймання та інвентаризація товару, контроль товарообігу, ведення документації, работа з 1С . Пішла в декретну відпустку

Менеджер по персоналу. Керуючий магазину

с 07.2007 по 08.2015 (8 лет 1 месяц)
Colin`s, Київ (Роздрібна торгівля)

Обовязки
Аналіз продажів магазину за основними показниками, контроль товарообігу.
Ведення документації.
Взаємодія з контролюючими і адміністративними органами.
Взаємодія з центральним офісом, ведення щорічної та щомісячної звітності.
Робота з товаром та товарообігом.
Управління персоналом, 13 чол. Мотивація персоналу, проведення зібрань, складання робочих графіків, організація навчальних тренінгів. Підбір персоналу, адаптація, навчання.
На посаді досягала найвиших результатів, виконання щомісячного плану по всіх показниках.

Пішла в декретну відпустку, переїхала в рідне місто.

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • Робота з оргтехнікою
  • Ведення переговорів
  • Робота зі сканером
  • Робота з ксероксом
  • Робота з принтером
  • Організаторські здібності
  • Граматично правильне мовлення
  • Документообіг
  • Діловодство

Рекомендации

Большова Олена

Большова Олена

Територіальний Менеджер, Colin`s

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Особисті якості
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, стресостійкість, наполегливість та ініціативність. Швидко навчаюсь та маю гарне почуття гумору.
Додаткова інформація
Заміжня , маю дві доньки 9 і 6 років, в декретну відпустку більше не збираюсь. Шкідливих звичок не маю. Маю велике бажання працювати і досягати успіху в кар'єрі.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: