Олена
Фахівець з тендерів, помічник керівника (діловодство), 17 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 30 лет
- Город:
- Харьков
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4936614
Опыт работы
Помічник начальника комерційного відділу
с 10.2018 по наст. время
(5 лет 7 месяцев)
ТОВ "ІВП ТРІАДА", Харьков (Моніторинг тендерних майданчиків, пошук тендерів. Підготовка пакету документації і завантаження на платформі Prozorro і безпосередню участь в електронному аукціоні.)
Робота з оргтехнікою - друкувати, копіювання, сканування документів.
Моніторинг тендерних майданчиків, пошук тендерів.
Підготовка пакету документації і завантаження на платформі Prozorro і безпосередню участь в електронному аукціоні.
Моніторинг всіх стадій проходження торгів: відстеження результатів процедури, строків, завершення процесу.
Узгодження умов тендерної документації з замовниками.
Узгодження і підписання із замовником договору.
Образование
Донбаська Державна Машинобудівна Академія
Факультет Економіки та менеджменту ( Економіка підприємства ), Краматорск
Высшее, с 2009 по 2015 (5 лет 9 месяцев)
2009 - 2012р. Дружківський технікум Донбаської Державної Машинобудівної Академії. Факультет Економіки та менеджменту (Економіка підприємства )
2012 – 2015р.Донбаська Державна Машинобудівна Академія
Факультет Економіки та менеджменту ( Економіка підприємства )
Знания и навыки
Знание языков
Украинский — продвинутый
Дополнительная информация
Знання :
Знання банківського законодавства та нормативно-правових документів, вміння швидко знаходити, систематизувати та аналізувати нормативно-правову інформацію.
Робота з оргтехнікою - друкувати, копіювання, сканування документів.
Моніторинг тендерних майданчиків, пошук тендерів.
Підготовка пакету документації і завантаження на платформі Prozorro і безпосередню участь в електронному аукціоні.
Моніторинг всіх стадій проходження торгів: відстеження результатів процедури, строків, завершення процесу.
Узгодження умов тендерної документації з замовниками.
Узгодження і підписання із замовником договору.
• Знання бухгалтерського обліку..
• Володіння українською мовою, російською мовою, англійською мовою (зі словником).
• Навички роботи з програмним забезпеченням (MS Office (Word, Excel, Outlook,Access) Бітрікс 24 Internet.
Іноземні мови:
Українська, Російська,англійська(зі словником)
Додаткова інформація:
Вік - 27 років
Сімейний стан – не одружена , дітей немає
Наявність закордонного паспорту.
Додатково про себе:
Цілеспрямованість, комунікабельність, відповідальність, сумлінність, дисциплінованість, оптимізм, здатність до швидкої адаптації і навчання, творчі здібності, аналітичний склад розуму, здатність до систематизації та структуризації інформації, велике бажання розвиватись в професійному напрямку, вміння працювати в команді, бажання вивчати все нове, отримувати різноманітну інформацію та вміло використовувати її.
Похожие кандидаты
Секретарь-референт, офис-менеджер, помощник руководителя
16000 грн, Харьков
Офис-менеджер, помощник-ассистент руководителя, администратор, делопроизводитель
20500 грн, Харьков
Секретар-референт, адміністратор, офіс-менеджер
15000 грн, Харьков
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, помічник керівника
Харьков
Офис-менеджер, помощник руководителя
Харьков
Адміністратор, офіс-менеджер, діловод
17000 грн, Харьков