Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 августа 2018

Олександр

Инженер-конструктор, 3D-моделер (Solid Works, AutoCad)

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ
ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ

ОСНОВНА ІНФОРМАЦІЯ
Дата народження: 28 лютого1983 року
Сімейний стан: одружений
Тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
ОСВІТА:
Період навчання
Назва навчального закладу
Факультет
Спеціалізація
Кваліфікація
1998-2002 р.р.
Київський радіомеханічний технікум

Ремонт та обслуговування комп’ютерних та інтелектуальних систем і мереж
Інженер
2002-2008 р.р
Національний технічний університет України «КПИ»
Теплоенергетичний
Комп’ютерний еколого-економічний моніторинг
Інженер

ДОСВІД РОБОТИ
Назва організації: ТДВ «Альянс Україна»
Період роботи: 13.09.2007-теперішній час
Посада: Провідний фахівець (13.09.2007-17.02.2011)

Обов’язки:
Організація і контроль централізованого операційного обліку первинних страхових документів;
Участь у процесі вдосконалення облікової системи;
Формування звітів та актів виконаних робіт повіреним;
Організація і ведення централізованого тимчасового архіву (договорів страхування, актів виконаних робіт, договорів доручень);
Контроль коректності формування актів виконаних робіт повірених у регіональних підрозділах;
Контроль строків виплати повіреним винагороди за укладені договори страхування.
Посада: Начальник відділу (18.02.2011- теперішній час)

Обов’язки:
Організація операційного обліку страхової документації, виплати винагороди Повіреним, ведення коректної операційної облікової БД;
Розробка критеріїв оцінки ведення коректної БД;
Розробка вимог по вдосконаленню та внесенню змін до діючої облікової системи та тестуванні операційних систем, що впроваджуються;
Контроль правомірності, організація та виконання функцій щодо виплати винагороди повіреним;
Участь у розробці методик ведення коректної БД;
Забезпечення та контроль показників оцінки операційної діяльності фахівцями Відділу обліку та Відділу супроводження;
Перевірка правильності оформлення договорів за видами страхування відповідно до встановлених тарифів та правил
Обробка та відображення укладених договорів страхування в базі даних
Супроводження договорів страхування
Формування аналітичних звітів
Постановка технічних завдань для впровадження управлінської звітності в базу даних
Організація роботи підрозділу та координація з іншими структурними підрозділами.

ТРЕНІНГИ,СЕМІНАРИ, КУРСИ:
1.) Семінар «Фінансова стійкість страхової компанії», Allianz, 2015
2.) Семінар «Основи конфліктології», Allianz, 2015
3.) Семінар «Тайм-Менеджмент», Allianz, 2015
4.) Семінар «Мотивація персоналу», Allianz, 2015

ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ:
Володіння ПК: MS Office, Інтегрована страхова інформаційна система Insis, 1C Бухгалтерія, InsCom, Terrasoft, Lotus notes, Autocad, Internet
Володіння мовами:
Українська, Російська, Англійська - Elementary

ЗАХОПЛЕННЯ:
Активний відпочинок, спорт, зокрема футбол, прогулянки на природі, подорожі на авто.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Порядність, відповідальність, старанність, комунікабельність, цілеспрямованість, пунктуальність, готовий до придбання нових навичок і знань для вдосконалення особистісних і професійних якостей.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: