Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 сентября 2018

Елена

Персональный ассистент, личный помощник руководителя, референт директора

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
28 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Helen Sokyrkina
Personal details:

Nationality: Ukrainian

Date of birth: 03.06.1995

Marital status: not married

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Academic qualifications:
2001 - 2010 - Specialized school No.165 with in-depth study of English language;
2010 - 2012 - Financial and jurisprudence lyceum within Kiev National University;
2011 - Royal Masonic School for Girls;
2012 - 2016 - Taras Shevchenko Kiev National University, BA Law, Specialisation "Financial Law";
2016-2017 - Taras Shevchenko Kiev National University, Constitutional and Financial Law, Specialist Degree.

Related experience:
Internship at Kiev district court, 2014;
Internship at Kiev district prosecutor's office, 2015.

20.06.2017-01.04.2018 – Personal Assistant / Manager at «BOINK Live Streaming Corp»
Key duties: secretarial support, maintaining of the daily schedule (e.g meetings, appointments, conferences); informational support/systematisation/monitoring/investigations in the concerning areas; drafting/translation/proofreading of the documents and contracts; management and supervision of the company's activities; stock sale, negotiations with clients and suppliers, market research, media-planning, company marketing.
Personal assistant of the Presdient of company: schedule and documents sorting, business trip organisation (booking tickets, hotels, transfer and visa).

Knowledge and skills:
Computer skills: proficient in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), blind typing (Russian, Ukrainian), Legal system “Liga”, HUDOC etc.
Languages: Russian – native, Ukrainian – proficiency, English – upper-intermediate.
Personal traits: flexibility and strong interpersonal skills; eager to respond to new challenges and undertake difficult assignments; strong analytical and research skills, attention to details, reliable, as well as result-oriented; ability to work under pressure and meet deadlines. Business travel experience.

РЕЗЮМЕ

Сокиркіна Олена Сергіївна
Дата народження: 03.06.1995 р.
Адреса: м. Київ
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
2001-2010 рр. - Спеціалізована школа з поглибленим вивченням англійської мови № 165;
2010 -2012 рр. - Фінансово-правовий ліцей КНУ;
2011 рр. – «Royal Masonic School for Girls»;
2012-2016 рр. – Київський національний університет імені Тараса Шевченка, напрям «Правознавство», спеціалізація «Фінансове право», денна форма навчання, диплом бакалавра;
2016 – 2017 рр. – Київський національний університет імені Тараса Шевченка, спеціалізація «Конституційне та фінансове право», диплом спеціаліста.

Юридичний досвід:
Під час навчання проходила виробничу практику:
Солом'янський районний суд міста Києва, 2014 р.;
Київська місцева прокуратура №9, 2015 р..

Місце роботи:
З 20.06.2017 р. до 01.04.2018 р. – Помічник керівника / Менеджер в міжнародній корпорації «BOINK Live Streaming Corp»
Обов’язки: організація робочого дня, ділових зустрічей; керівництво та слідкування за виконанням головних процесів діяльності компанії; продаж акцій та підготовка супровідної документації; подання та перевірка звітів продаж; переговори з клієнтами; маркетинг компанії. Виконання доручень керівника з організації роботи персоналу, організація подорожей (відкриття віз, бронювання квитків, готелей).

Професійні навички та знання:
Знання законодавства України, досвідчений користувач ПК (MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Ліга Закон, Internet мережею, робота з різними типами реєстрів (судових рішень, фіз. та юр. осіб, HUDOC, арбітражних керуючих та ін.), складання процесуальних документів різного типу, користування офісною технікою тощо.
Володіння мовами: російська, українська, англійська.

Особисті якості:
Відповідальність, пунктуальність, старанність, здібність до швидкого навчання, комунікабельність, прагнення до особистого зростання та розвитку, вміння працювати як в команді, так і самостійно. Досвід ділових подорожей.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: