Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 января 2019

Анжела

Бухгалтер, 9 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
55 лет
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Фесунова Анжела Іванівна
Дата народження: 16.09.1968
Адреса проживання: м. Черкаси, вул.Г.Дніпра, 83
Телефон: (098) 391-43-45e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль: посади головного бухгалтера
Досвід роботи:
02,03,18- по теперешній час в приватной фірме в онлайн режимі
Серпень 2012 р. – 01.06.2017 р.ТОВ «Системи безпеки»
Надання послуг з охорони фізичних осіб та об’єктів різних форм власності
Посада: головний бухгалтер
2010 р. – січень 2012 р.Благодійний фонд «З любов’ю до дітей»
Громадська благодійна організація
Посада: головний бухгалтер
2007 р. – 2009 р.ПП «Будметалкомлект»
Виробництво будівельних матеріалів
Посада: головний бухгалтер
2004 р. –2007 р.ПП «Добриня»
Оптова торгівля мінеральними добривами
Посада: головний бухгалтер

Освіта:
1989-1996 рр.Київський державний економічний університет, специальность «Маркетинг», диплом специалиста.

Професійні навички:
•Маю досвіт працювати віддалено
•формування та здача фінансової, статистичної звітності по своїй ділянціведення бухгалтерського та податкового обліку:
• облік розрахунків з постачальниками і покупцями, звірки з контрагентами
• облік ОЗ, матеріальних і нематеріальних активів
• облік касових і банківських операцій, авансових звітів, клієнт-банки
• облік МЦ, , послуг
• Закриття місяця і формування баланса
• виписка податкових накладних за зобов'язаннями та реєстрація в MEDOK, SONATA
• перевірка податкового кредиту
• участь в аудиторських та податкових перевірках (підготовка документів,
надання інформації по своїй ділянці)
Додатково про себе:
Впевнений користувач ПК (MS Word, MS Excel, 1С: Підприємство 7.7, 8.3, Клієнт-банк).
Можу виконувати обов'язки заступника директора по кадровим питанням.
Вмію працювати як в команді, так і самостійно, комунікабельна, цілеспрямована, відповідальна, маю аналітичний склад розуму, пунктуальна.Прагну до вдосконалення бізнес-процесів. Маю досвід створення та впровадження нових процедур і технологій у галузі бухгалтерії.
Маю певний склад моральних якостей, таких як: посидючість, уважність, аналітичний склад розуму, вміння працювати з великими обсягами інформації, самоорганізованість.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: