Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 июня 2020

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/5038180

Викладач, вчитель української мови, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

Користувач ПК Пошук, аналіз, симтематизація та інтерпретація інформації Структурування текстів різних стилів залежно від потреби Редагування текстів безпосередньо та після машинного перекладу.

Дополнительная информация

Досвід роботи
06.2008 р. – 08.2008 р. – вихователь дитячого оздоровчого комплексу «Придніпровський»;
01.08.2009 р. – 31.08.2009 р. – вихователь Черкаського обласного дитячого санаторію «Пролісок»;
24.07.2011 р. – 13.08.2011 р. – вихователь сезонного оздоровчого табору «Джерельце»;
15.08.2011 р. – 29.05.2015 р. – вчитель української мови та літератури в Сорокотязькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів.

Освіта
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Інститут українськї філології та соціальних комунікацій, Черкаси, з 09.2006 по 06.2011 (4 роки 9 місяців)
Отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Українська мова та література» і здобув кваліфікацію магістра філології, викладача української мови і літератури.
Додаткова освіта
учасник міжнародного проекту ЄВС (Європейської служби волонтерства) уСловаччині (2014 - 2015). Життя і робота в ромських общинах з дітьми до-, після- і шкільгого віку. В основному організація дозвілля, заходів для розвитку, спортивного відпочинку, допомога зі шкільними завданнями, супроводження при виїзді в місто тощо.
Учасник літературного театру при ЧНУ ім. Б. Хмельницького (куратор Заслужена артистка України Т. Т. Власенко) (2006 - 2011)
Професійні та інші навички
ЛЮБЛЮ ДІТЕЙ;
Впевненй користувач ПК та сучасних гаджетів. Швидко сприймаю та освоюю нове та вчуся досягати належного рівня користування в професійній діяльності.
досвід педагогічної роботи з дітьми-підлітками більше 4-х років;
високий рівень володіння своїм предметом (дуже добре вчуся разом із дітьми);
вмію ефективно та творчо планувати уроки, разом з дітьми досягати результатів у навчанні, працювати в команді;
самокритичний та готовий до самовдосконалення;
грамотна усна (словацька) і письмова мова (російська, українська).
володію сучасними методами та підходами в організації навчального процесу, постійно збагачую свій арсенал;
маю здібності до організації цікавих заходів для дітей середнього віку (вікторини, квести тощо).
Знання мов
Словацька ─ середній
Російська ─ експерт
Українська ─ експерт
Англійська ─ початковий
Додаткова інформація
ОСВІТА:
2004 р. – закінчив Охматівську загальноосвітню школу І-ІІ ступенів;
2006 р. – закінчив Сорокотязьку загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів (10-11 класи);
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
01.04.2010 р. – 14.05.2010 р. – адміністратор (контролер квитків) ЧФ ТОВ «Мультіплекс-Холдинг»;
24.03.2017 р. – 15.08.2018 р. – логіст-представник страхового центру «Віадук».
2012-2015 р – головний редактор публічної сторінки Поезія несвідомого.
ЗНАННЯ МОВ
Англійську знайю на початковому (мінімальному) рівні. Маю хороше чуття граматичної і стилістичної природи мови. Готовий і маю бажання й мотивацію вчити далі.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність, немає шкідливих звичок.

ВІДПОВІДІ НА ЦІКАВІ ЗАПИТАННЯ
Який предмет в школі найважливіший / складний? – Кожен предмет по-своєму цікавий та потрібний, за умови адекваного обсягу (хоча це індивідуально для кожної дитини). Щодо мого предмету, то він дійсно потрібний, хоча б для того, щоб грамотно й розумно висловити будь-які почуття і потреби.
Хто головніший учитель, учень або директор? –Усі три учасники процесу є рівноправними. Учні співпрацюють з учителем, учитель з директором, директор спікується з дітьми, учитель ділиться знаннями й допомагає учням, директор допомагає учителям… Між цими трьома ланками я б розмістив стрілки з написами: взаємоповага, підтримка, розуміння.
Що ви візьмете з собою на безлюдний острів? – Улюблену книгу, спальник, залізну чашку ☺

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: