Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Наталія

Операційний менеджер бізнес-центру, спеціаліст з нерухомості, 23 000 грн

Вид занятости:
полная
Возраст:
44 года
Город:
Полтава

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер відділу оренди та експлуатації

с 08.2024 по 04.2025 (8 месяцев)
Логістично-транспортна компанія КД, Полтава (Нерухомість)

-пошук орендарів , організація переглядів обєктів комерційної нерухомості та інших послуг компанії ;
-документальний супровід та контроль за договорами оренди ,
-оформлення комерційних пропозицій для клієнтів ;
-формування команди підрозділу та організація підрозділу компанди;
-проведення презентацій , звітів ,підсумків ;
-організація внутрішньої комунікації і координація з орендарями компанії;
-контроль за дебеторською заборгованістю постачальників та орендарів;
-розробка стратегій розвитку та покращення сервісу компанії;
-організація переглядів та просування обєктів нерухомості компанії на інтернет-ресурсах ;
-контрол за матеріально-технічним станом оїктів нерухомості;
-контроль за підготовкою здачі обєктів нерухомості компанії( складські ,офісні ,виробничі приміщення );
-виконання доручень керівника відділу ;
-проведення тендерів постачальників компанії;;
-контроль та занесення показників комунальних послуг в звіт;
-взаємодія з потенційними орендарями , оформлення комерційних пропозицій та переговорів з клієнтами компанії.

Менеджер адміністративно-господарській діяльності

с 11.2019 по 06.2024 (4 года 7 месяцев)
бізнес-центр, Полтава (Нерухомість)

-виконувала пошук потенційних орендарів. проводила переговори по укладанню угод;
-організовувала та контролювала сервіс орендарям бізнес-центру;
-проводила контроль загального та технічного стану бізнес-центру;
-контролювала ремонтні роботи по підготовці приміщень для здачі;

-контролювала загальний та технічний стан БЦ шляхом обходу офісних приміщень та загальних територій бізнес-центру близько 11 тис. кв м;
-проводила контроль та управління служб охорони , технічного відділу БЦ;
-проводила щомісячне надсилання рахунків, актів виконаних робіт та інших інформаційних листів орендарям;
-проводила контроль , управління додатковим сервісом в БЦ орендарям ( клінінг-сервіс, конференц-зал, поштова скринька , доставка води , забезпечення інтернетом , реклама тощо);
-проводила управління , облік , набір персоналу клінінгу в БЦ;
-розробляла посадові інструкції підрозділу клінінгу;
-організовувала перегляди з потенціними орендарями;
-виконувала плани продажів орендованих площ;
-забезпечувала високий рівень сервісу для орендарів та відвідувачів БЦ;
-організовувала виїзди /заїзди орендарів ;
-вирішувала складні спірні питання;
-проводила пошук , укладання договорів з постачальниками;
-проводила моніторинг ринку комерційноі нерухомості;
-проводила взаємодію з контролючими органами ;
-виконувала звіти згідно запиту керівника;
-проводила щоденний контроль за якістю обслуговування орендарів та відвідувачів;
-проводила рішення всіх адміністративних питань та контроль за дотримання всіх норм та дозволів орендарями;
-приймала участь у розробці розвитку об`єкта щодо додаткових послуг, формування нових послуг тощо;
-проводила облік та управління клінінгової служби ( 15 працівників);
-контролювала та забезпечувала запаси для клінінгової служби;
-розробляла технологічний процес клінінгової служби,
-вела комунікацію в соц.мережах;
-організовувала івенти для працівників компанії бізнес-центру.

Адміністратор медичної клініки

с 04.2019 по 11.2019 (7 месяцев)
стоматклініка, Полтава (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

організовувала високий рівень гостинності та сервісу клініки;
проводила прийом вхідних та вихідних дзвінків;

проводила облік та контроль робочого табелю персоналу клініки;
організовувала процеси прийому пацієнтів;
проводила облік медкарт пацієнтів;
вирішувала спірних та складні питання клініки;
зустріч пацієнтів клініки ;
взаємодія з контролючими органами ;
проводила контроль за порядком та технічним станом клініки ;
організовувала рекламні заходи клініки .

Адміністратор

с 05.2018 по 12.2018 (7 месяцев)
ТРЦ "Київ" ТОВ Nicmas, Полтава (Готельно-ресторанний бізнес)

-забезпечувала високий рівень обслуговування відвідувачів ТРЦ;
-проводила роботу з орендарями ТРЦ;
-проводила переговори та зустрічі з потенційними орендарями . підрядними організаціями;
-вирішувала всі адміністративні питання та контролювала дотримання всіх норм та дозволів орендарями;
-проводиоа контроль та управління службами ТРЦ ( клінінгова служба, служба охорони, технічний відділ);
-проводила контроль загального стану ТРЦ шляхом обходу торгових галерей та технічних площ близько 9 тис кв м;
-узгоджувала різного роду робітз орендарями за ідповідним регламентом;
-виконувалал щомісячне надсилання рахунків , актів виконаних робіт і інших інформаційних листів ;
-проводила контроль та управління дебеторської заборгованості;
- контролювала дотримання порядку та норм пожежної , охоронної безпеки , чистоти та режиму роботи ТРЦ.Також контролювала роботу клінінгової компанії, вирішувала конфліктні питання в торговому центрі , виконувала звітність, ,
організовувала комфорт для відвідувачів ТРЦ,
брала участь в організації рекламних заходів в торговому центрі

Оператор

с 08.2017 по 11.2017 (3 месяца)
Аутсортингова компанія Simply Contact, Полтава (Аутсортинг)

Будучи на посаді оператора , я консультувала по банківським послугам та обробляла замовлення , виконувала поставлені плани продажів, виконувала звітність , приймала участь в навчальних тренінгах та змаганнях.

Управляючий магазином

с 03.2008 по 06.2017 (9 лет 3 месяца)
магазин "Тріумф", магазин "Діва", Полтава (Роздрібна торгівля)

-організовувала відкриття магазинів ;
проводила супровід , пошук , потенційних постачальників та оформлення договорів;
проводила взаєморозрахунки з постачальниками;
-розробляла стратегію бізнес-процесів магазинів,
-проводила переговори з постачальниками,
-контролювала та організовувала порядок в торгових точок;
-розробляла маркетингові заходи в магазинах ,
-проводила фінансову , бухгалтерську , податкову звітність;
-проводила інвентаризацію товарних запасів магазинів;
-проводила набір , навчання ,адаптацію та мотивацію персоналу магазинів;
-взаємодіяла з контролючими органами ;
-вирішувала спірні питання в торгових точках;
-проводила моніторинг конкурентів на ринку;
-ведення сторінок соціальних мереж;
-контроль та навчання персоналу;
-проводити закупівлю товару;
-проводити інвентарзацію товару;
- організовувати рекламу;
-залучувати кількість клієнтів;
-вести фінансову ,бухгалтерську ,податкову звітності;
- вести моніторинг товару;
-виконувати план продажу товарів;
- оформлювати вітрини...тощо

Касир, Оператор, економіст депозитного сектору , фахівець 1 категорії фахівець

с 03.2001 по 05.2006 (5 лет 2 месяца)
ВАТ Полтавабанк Укрсиббанк, Гадяч (Фінанси, банки, страхування)

1.Залучати клієнтів,
2.Обслуговування та консультація фізичних та юридичних осіб банку
3 Проводити перекази в Кліент-банк, Western union
4 вести супроводжуючі документи, проводити фінансову звітність
5 виконувати план продажів
6 формувати кредитних портфель банку,
7 вести касову дисципліну.

Образование

Полтавський університет економіки та торгівля,

Фінанси та кредит, Полтава
Высшее, с 1999 по 2003 (3 года 8 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Rapidskiils сервіси та процеси в готельному господарстві

2024,1.5 місяці

Компютерні курси

1999, 2 місяці

Знания и навыки

  • Управління командою
  • Ведення CRM
  • 1С:Підприємство
  • Організаторські здібності
  • Уміння планувати
  • Оптимізація витрат
  • Управління магазином
  • Навики 1С
  • Тайм-менеджмент
  • MS Excel
  • Управління товарними запасами
  • Уміння аналізувати
  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Самостійне прийняття рішень
  • Закупівля будівельних матеріалів
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Рекомендации

Шпильова Валентина

Шпильова Валентина

Адміністративний менеджер, ПРООН

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

мої захоплення :
-мандри навколишній світ;
-дизайн інтер`єру ;
-класична поп музика;
-латино-американські танці;
-легка атлетика , футбол,
-мистецтво живопис.
навики :Word, Exel, Power Point ,CRM ,1C

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: