Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 ноября 2023

Петр

CFO

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
40 лет
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Днепр, Запорожье, Киев, Львов, Одесса, Удаленно, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Приходько Петро Олегович
CFO
Неповна зайнятість.
Вік: 38 років
Місто проживання: Дніпро
Готовий працювати: Дистанційно, Дніпро, Запоріжжя, Київ, Львів, Одеса, Харків
Контактна інформація
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Додаткова інформація
Приходько Петро Олегович
Дата народження: 29.03.1984
Місто: Дніпро.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета: управління проектом із впровадження та автоматизації управлінського/фінансового обліку.
Очікуваний рівень матеріального стимулювання (готовий розглянути індивідуально).
Досвід роботи:
З 01.05.2021- по теперішній час
Впровадження систем управлінського обліку на підприємствах різних сфер діяльності.
CFO/Change Manager
KFC (ТОВ «Тесті фуд») З 01.06.2020 - 02.04.2021
Основні обов'язки:
Бюджетування;
Управління фінансовими потоками;
Формування автоматизованого управлінського обліку;
Досягнення:
Впровадження BAS КУП;
Складання реєстру платежів відповідно до лімітів затверджених у бюджеті;
Інтеграція rkeeper в BAS;
Налаштування автоматичної оплати затверджених платежів;
Оптимізація роботи бухгалтерії за рахунок автоматизації процесів у BAS;
Впровадження автоматичного інтелектуального замовлення сировини на ресторани;
І багато іншого

CFO, CEO
З 05.2012 - 01.05.2020
ТОВ «АртПіраміда» ТОВ «Сайкор» (Виробництво та Індустрія, Продажі)
Основні обов'язки:
Побудова управлінської звітності з нуля;
Бюджетування;
Управління ризиками;
Розробка і впровадження бізнес-процесів;
Розрахунок оптимальної стратегії фінансування компанії; Забезпечення фінансової стійкості компанії, розробка кредитної політики; Управління фінансовими потоками;
Виведення компанії на міжнародний ринок;
Систематизація бізнесу та відділу продажів;
Розробка персональної CRM;
Розробка digital додатку для управління замовленнями; Оптимізація оподаткування.
Досягнення:
Виведення компанії на Європейський ринок;
Організація та участь у всіх процесах змін компанії; Зменшення постійних
витрат компанії в середньому на 17%; Збільшення рентабельності на 8%;
Побудова відділу продажів і кількісна диверсифікація замовлень;
Збільшення ефективності виробництва кількості виробів на одного співробітника;
Отримання кредитної лінії та проходження щорічного банківського аудиту.
Фінансовий менеджер з 05.2011 -05.2012 р. ТОВ «Еліксир» (Виробництво і Продажі)
Основні обов'язки: Складання та аналіз щомісячної звітності компанії:
баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів;
Супровід процесу бюджетування: контроль і аналіз бюджету, супровід
процесу затвердження бюджету, Аналіз і щоденний контроль за операційною
діяльністю; Розрахунок і аналіз економічних показників.

Економіст з 04.2010 - 05.2011р. ПП «Симор» (Виробництво та Продажі)
Основні обов'язки: Складання управлінських звітів; Контроль правильності
рознесення надходжень/витрат за статтями в 1С для управлінської звітності;
Планування бюджету компанії; Ведення звітів з продажу; Контроль рахунків на оплату; Контроль рахунків на
оплату.

Фахівцем сектора продажів корпоративних продуктів з 2005 - 2006 р. Банк "ПУМБ" (Банк і Фінанси)
Основні обов'язки:
Робота з великим корпоративним бізнесом;
Консультування та робота з клієнтами по послугах, що надаються;
Повний фінансовий аналіз компаній і розробка комерційних пропозицій; Пошук нових клієнтів.
Рекомендації: Готовий надати на вимогу.

Освіта:
Машинобудівний коледж (2002 р.)
Спеціальність: Економіка підприємства.
Міжрегіональна Академія управління персоналом (2005 р.)
Спеціальність: Міжнародна економіка та банківська справа.
Кваліфікація: Економіст, менеджер банку.
Тренінги, підвищення кваліфікації:
Управління часом і делегування.
Управлінський облік витрат, фінансовий результат в 1С. Ведення складних переговорів.
ДНК успішної компанії (Ігор Гут). Особиста ефективність, Ефективні переговори, створення успішної команди (Ефективні системи) ЗЕД.
Додаткове:
Володіння мовами:
Англійська - Pre-intermediate;
Російська - рідна;
Українська - рідна.

Вміння та навички: Вміння виконувати поставлені завдання; Вміння оперативно вирішувати питання; Уміння створювати сильну команду; Здатність до навчання і швидкого освоєння всього нового; Відповідальність і високий ступінь самоорганізації; Не конфліктність, вміння працювати в колективі; Працювати в режимі багатозадачності; Поєдную креативний і аналітичний підхід у роботі; Вільно володію офісними програмами (MS Office: Word, Exсel, 1С, CRM системи).

Додаткове:
Водійське посвідчення:
Категорія "В", особистий автомобіль

Закордонний паспорт.
Захоплення: Спорт, сноуборд, вейкборд, аквабайк. Особисті якості Вміння контактувати з людьми, комунікабельність, активність, відповідальність і цілеспрямованість, вміння і бажання навчати, керувати, мотивувати. Бажання працювати і розвиватися як в особистісному плані, так і в розрізі бізнесу з метою досягнення взаємовигідних результатів.
Готовий до відряджень

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: