Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 апреля 2024 PRO

Олена

Фахівець з тендерів

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Спеціаліст з тендерних закупівель

с 05.2023 по наст. время (11 месяцев)
Департамент громадського порядку Дніпровської міської ради, Дніпро (Охорона, безпека, оборона)

Організація та здійснення закупівельної діяльності за процедурою відкритих торгів для забезпечення проведення закупівель визначених товарів, що включає в себе:
- оприлюднення узагальненої інформації згідно із встановленими законодавством вимогами, контроль її повноти та відповідності реальним потребам;
- підготовка тендерної документації на закупівлю ТРП згідно визначених потреб, узгодження запланованих закупівель із відділом бух.обліку щодо обсягу та графіку фінансування;
- проведення закупівлі, розгляд та аналіз на відповідність запропонованих ТРП поставленим вимогам, перевірка учасників на предмет відповідності законодавству та вимогам, що передбачені документацією до закупівлі;
- участь в укладенні договору (підготовка проекту договору) в частині відповідності закупівельним вимогам, окремим положенням щодо місця, обсягів та періодичності поставок, особливостям розрахунків та можливої претензійно-позовної діяльності у випадках неналежного виконання контрагентами укладених договорів;
- контроль правильності, повноти та своєчасності виконання договорів, звітня робота щодо результатів виконання закупівель.

Головний спеціаліст

с 11.2022 по 05.2023 (6 месяцев)
Східний офіс Держаудитслужби, Дніпро (Державні організації)

Посадові обов’язки:
Організація та здійснення закупівельної діяльності для забезпечення потреб організації, що включає в себе:
- узагальнення заявок підпорядкованих територіально відокремлених підрозділів з метою складання єдиного плану закупівель в розрізі однакових (спільних) запитів на потреби у товарах/роботах/послугах (ТРП), врахування індивідуальних (особливих) потреб підрозділів;
- оприлюднення узагальненої інформації згідно із встановленими законодавством вимогами, контроль її повноти та відповідності реальним потребам;
- підготовка тендерної документації на закупівлю ТРП згідно визначених потреб, узгодження запланованих закупівель із відділом бух.обліку щодо обсягу та графіку фінансування;
- проведення закупівлі, розгляд та аналіз на відповідність запропонованих ТРП поставленим вимогам, перевірка учасників на предмет відповідності законодавству та вимогам, що передбачені документацією до закупівлі;
- участь в укладенні договору (підготовка проекту договору) в частині відповідності закупівельним вимогам, окремим положенням щодо місця, обсягів та періодичності поставок, особливостям розрахунків та можливої претензійно-позовної діяльності у випадках неналежного виконання контрагентами укладених договорів;
- контроль правильності, повноти та своєчасності виконання договорів, звітня робота щодо результатів виконання закупівель;
- ініціювання претензійно-позовної роботи перед юридичним відділом в разі наявності підстав

Помічник керівника

с 03.2022 по 11.2022 (8 месяцев)
Придніпровська академія будівництва та архітектури, Дніпро (Освіта, наука)

Посадові обов’язки:
Організація та здійснення закупівельної діяльності для забезпечення потреб закладу з моменту визначення потреби, створення та контроль плану закупівель на рік.
Підготовка тендерної документації стосовно закупок, розгляд поданих до участі пропозицій на предмет їх відповідності передбаченим вимогам, перевірка учасників закупівель на відповідність їх тендерному законодавству, недопущення до участі осіб з підсанкційного списку або недобросовісних учасників.
Підготовка проектів договорів щодо закупівель товарів, робіт, послуг, перевірка запропонованих організаціями договорів на предмет відповідності вимогам господарського законодавства з урахуванням особливостей роботи бюджетних організацій.
Ініціювання перед керівництвом питання реалізації претензійної роботи за результатами аналізу виконання договірних зобов’язань контрагентами.
Аналіз та публічне звітування про виконання проведеної закупівельної роботи.
Під час роботи здійснювала керівництво підпорядкованим відділом закупівель закладу, контролювала та організовувала роботу підпорядкованих уповноважених осіб в частині повноти та правильності виконання ними своїх функцій.
З червня 2022 р. організувала проведення роботи в змішаному очно-дистанційному форматі без шкоди для робочого процесу.

Юрист

с 11.2018 по 03.2022 (3 года 4 месяца)
ТОВ "ПРІОРИТЕТ", "ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Забезпечення участі компанії у відповідному ринку в галузі публічних закупівель, а саме: підготовка тендерних пропозицій, юридичний супровід процедури (аналіз вимог тендерної документації на відповідність законодавству, підготовка запитів та вимог про усунення невідповідповідностей, участь в укладенні договорів за результатами), робота з Антимонопольним комітетом щодо підготовки скарг на дії та рішення Замовника/Учасників. Маю досвід роботи з різними електронними майданчиками – DZO, Zakupki.prom, SmartTender, платформами ProZorro, DoZorro, аналітичним ресурсом Сlarity-project.

Провідний юрисконсульт

с 03.2013 по 11.2018 (5 лет 8 месяцев)
Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, Дніпро (Освіта, наука)

З 2013 р. була секретарем тендерного комітету. Маю досвід організації та проведення публічних закупівель, в т.ч. неконкурентних, розроблення тендерної документації, випадки оскарження процедур, підготовки висновків за результатами та контролю на стадії виконання зобов'язань контрагентами. Ма. досвід роботи з електронними майданчиками, Кабінетом замовника, платформами ProZorro, DoZorro, супутніми аналітичними.
Маю значний досвід роботи з Державною казначейською службою про реєстрації укладених договорів в ході господарської діяльності, вдало проходила перевірки внутрішнього аудиту, ДФС.
Одночасно здійснювала повний юридичний супровід основної, в т.ч. фінансово-господарської діяльності закладу (договірна, претензійно-позовна діяльність (цивільне, адміністративне та господарське провадження), робота юриста загального профілю - візування наказів по підприємству, участь в проведенні службових розслідувань, складання листів-запитів, надання письмових та усних роз'яснень, розробка Статуту підприємства, колективного договору, посадових інструкцій, положень, порядків взаємодії між структурними підрозділами тощо. В період 2015-2018 рр. здійснювала керівництво відділом (на час відсутності начальника).

Головний інспектор

с 09.2005 по 02.2011 (5 лет 5 месяцев)
Державна митна служба України, Полтава, Ізмаїл (зовнішньо-економічна діяльність)

Здійснення митного оформлення товарів, громадян. Робота з базами даних, аналітика, звітня робота. Проведення дізнання у справах про порушення митних правил.

Образование

Академія митної служби України

Юридичний. Правознавство, Дніпро
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Підвищення кваліфікації

На постійній основі займаюсь підвищенням кваліфікації за профілем діяльності

Знания и навыки

Пользователь ПК Робота з оргтехнікою ЛІГА:ЗАКОН

Знание языков

Английский — свободно

Дополнительная информация

Вільно володію діловою українською мовою, маю відповідний сертифікат підтвердження рівня.
Вільно володію англійською мовою, в т.ч. діловою. Велика розмовна практика, маю досвід складання та обміну листами в business-переписці.
Особисті якості: високий ступінь відповідальності, цілеспрямованість, порядність, вимогливість та прагнення до розвитку.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: