Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 апреля 2024 PRO

Світлана

Керівник, головний бухгалтер, економіст, 38 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
27 лет
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер

с 12.2023 по наст. время (5 месяцев)
Підприємство, Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Приймання від матеріально-відповідальних осіб первинні документи за господарськими:
-операціями, пов'язаними з отриманням матеріальних коштів, обладнання, основних засобів, проведення ремонтно-будівельних робіт;
-оплата рахунків по технічному обслуговуванню;
-авансові звіти по технічним витратам;
-перевірка звітів по паливу (талони);
-проведення рахунків рекламних листів, заведення замовлення на придбання в базу компанії та постановка рахунків на оплату;
-перевірка правильності оформлення документів та відповідність чинному законодавству;
-відображення господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку, відповідно до затвердженого плану рахунків та на основі прийнятих первинних документів, що робить нарахування амортизації засобів інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів;
-Надавання методичної допомоги працівникам з питань бухгалтерського обліку, контролю та ЗВІТНОСТІ;
-Перевірка звітів з обладннная офісів
-Звіти по дизельному паливу на електрогенераторах, чеки; перевірка журналів по паливу;
-Проведення інвентаризації по ПАЛИВУ згідно із затвердженим планом.
-Звіряння щоквартально із постачальниками (Акти звірки і НЗЗ)

Головний бухгалтрер

с 08.2023 по 11.2023 (3 месяца)
Бюджетна організація, Одеса (Державні організації)

-Ведення бухгалтерського обліку;
-Контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку
всіх госпорських операцій;
-Робота з органами казначейства;
-Нарахування заробітної плати;
-складання та надання до ДКСУ зобов`язань та платіжних
доручень;
-Проведення банківських операцій;
-Оформлення і подача в контролюючі органи фінансової (ф.1
Баланс (Звіт про фінансовий стан); ф.2 Звіт про фінансові
результати (Звіт про сукупний дохід) і податкової звітності;
-Контроль і зведення основних показників підприємства;
-Реєстрація договорів та виконання;
-Ведення кадрової справи;
-Участь в проведенні інвентариції;
- Первинна бухгалтерія, Облік основних засобів, Клієнт-банк, Облік заробітної плати, Статистична звітність, Податковий облік.
-Досвід роботи з ПК (Word, Excel, PowerPoint, Internet, Microsoft Office, Outlook) та офісною технікою, програми: Freezvit, M.E.Doc , АС «Є-Звітність», ПД «Мережа», АС «Є-Казна», "СДО" (система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства — Казначейство»), ПК «ZvitM», 1 с Бухгалтерія 8.3; Вчасно; СRM

Фахівець з обслуговування корпоративних клієнтів

с 05.2023 по 08.2023 (3 месяца)
ПриватБанк, Одеса (Фінанси, банки, страхування)

Головний економіст

с 01.2019 по 11.2022 (3 года 10 месяцев)
Банк, Одеса (Фінанси, банки, страхування)

Провідний економіст, ЦО
ПАТ «МТБ БАНК»
Відділ Еквайрингу, департамент платіжних карток

-Підготовка документів для Управління банківської безпеки щодо перевірки нових торгових точок з метою укладання договорів еквайрингу;
-Подання заявок на реєстрацію нових торгових точок банкоматів та POS-терміналів і підключення на них додаткових функцій у ПЦ;
-Заміна та оновлення програмного забезпечення POS-терміналів Hypercom (Optimum T4220; Optimum M4230);
Verifone (V200T CTLS; V200T CTLS (mob); X990; VX820 CTLS; VX675 CTLS; VX520; VX520 CTLS)
-Складання та подання звітності (документи, інформація); -Ведення та зберігання документації, надання звітів, взаємодія з відділеннями Банку, які обслуговують малий та середній бізнес бази даних з торговельного еквайрингу;
-Консультування та навчання співробітників банку з питань, що входять до компетенції відділу; за типом зв'язку/моделі POS- терміналу, вивантаження Z-звіту та подальша реєстрація в БД, згідно з договором еквайрингу;
• -Розгляд та відшкодування спірних транзакцій;
• -Розбір нестандартних ситуацій з транзакцій;
• -Проведення внутрішніх розслідувань за заявами власників
платіжних карток про відмову від операцій, скоєних з
використанням платіжних карток;
• -Подання та контроль над виконанням заявки до сервісної служби
з ремонту банкоматів;
• -Аналіз та звіт ефективності мережі банкоматів;
• -проведення внутрішніх розслідувань за заявами власників
платіжних карток про відмову від операцій, скоєних з
використанням платіжних карток;
• -подання та контроль за виконанням заявки до сервісної служби з
ремонту банкоматів;
• -здійснює контроль проведення розслідувань щодо отриманих
зворотних платежів за транзакціями з використанням торгових терміналів Банку та банків-партнерів Банку, надання за ними відповіді на отримані запити від ПЦ ПУМБ / МПС / НПС / Банків - емітентів та контроль проведення клірингових розрахунків з торговцями Банку за ними;
• -3-разова звітність за готівкою АТМ (банкоматів) Щоденний аналіз (в робочі дні згідно з регламентним часом) залишків коштів у банкоматах Банку, повідомляє відповідальних співробітників відокремлених підрозділів про критичні залишки;
• - відстеження фактів проведення ПЦ ПУМБ попередньої перевірки торговців, контроль отримання дозволів від ПЦ ПУМБ щодо доцільності роботи з тим чи іншим торговцем, відстеження розширення переліку послуг та додаткових функцій для торгових терміналів;
• -формування виписки для проведення розрахунків з торговцями – партнерами Банку, бере участь у підключенні додаткових послуг термінальної мережі Банку; проводить розслідування спірних транзакцій, що виникли у процесі безготівкової оплати з використанням торгових терміналів Банку;
• -проведення перевірки, яких залучають на обслуговування банки- партнери Банку, надання дозволу про можливість роботи з ними за платіжними картками МПС/НПС, розглядами операцій за якими здійснюється у ПЦ Банку;
• -Забезпечує контроль проведення моніторингу операцій, проведених у термінальній мережі
• -Звіт ефективно

Секретар

с 10.2016 по 02.2019 (2 года 4 месяца)
Акціонерний банк «Південний», Одеса (Фінанси, банки, страхування)

Секретар, ЦО
Акціонерный банк «Південний»
Управління Емісії та мінімізації ризиків Департаменту роздрібного ринку

• Робота у програмному комплексі IS-Card, JReport. Відправлення платіжних карток та PIN-конвертів з пін-кодами до регіональних відділень та відділень Банку;
• Відправлення бліц-карт та підключення додаткових послуг: страховка (Platinum, Gold), оформлення картки Priority-Pass та картки консьєрж-сервісу;
• Консультація працівників відділень щодо емісії платіжних карток;
• Виконання доручень керівника;
• Забезпечення життєдіяльності відділу (замовлення канцелярії
тощо);
• Робота з договорами щодо банкоматів та їх страхування;
• Робота з VIP-клієнтами, юр./фіз. особами та організаціями-
партнерами;
• Організація роботи із залучення клієнтів на обслуговування в
банку за платіжними картками та іншими продуктами та
послугами;
• Контроль та виконання поставлених завдань;
• Супровід операцій у банкоматах та ПОС-терміналах;
• Брала участь у розробці та впровадженні карткових продуктів;

Образование

НУ «ОМА»

081 «Право», Одеса
Высшее, с 2022 по 2024 (2 года)

ступінь Магістр, спеціальність: «Право», спеціалізація: «Морське право».

НУ «ОМА»

Право, Одеса
Высшее, с 2017 по 2022 (5 лет)

Бакалавр

Одеський національний економічний університет

«Фінанси, банківська справа та страхування»., Одеса
Высшее, с 2016 по 2018 (2 года)

Магістр економіки (Диплом з відзнакою).

Одеський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету

«Фінанси та кредит», Одеса
Высшее, с 2011 по 2016 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

курси «1С:8.3-Бухгалтерія»

2016

Знания и навыки

MS Office Windows Internet Explorer 1С:Підприємство MS Excel M.E.Doc Клієнт-Банк 1С:Бухгалтерія Облік ТМЦ IS-Card MS Outlook Користувач 1С Здатність до навчання Старанність

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний
  • Немецкий — выше среднего

Дополнительная информация

Комунікабельність, відповідальність, уважність, цілеспрямованість, старанність, саморозвиток, здатність до навчання.
Вмію багато та якісно працювати на результат. Порядність, енергійність, емоційно стійка, вміння вести переговори та домовлятися, вміння налагодити продуктивну роботу колективу, вміння згладжувати конфліктні ситуації, вміння працювати в команді та стресових ситуаціях, маю організаційні здібності.
ВІДКРИТА ДО РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО ІНШИХ ВАКАНТНИХ ПОСАД.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: