Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 сентября 2019

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/5150442

Бухгалтер

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Різоль Леся Володимирівна

Солом’янський р-н м. Києва (Солом'янська пл., Севастопольська пл., Космонавтів пл.),• тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета
Претендую на посаду за сумісництвом (повний, неповний день):
Бухгалтера, бухгалтера-операціоніста, адміністратора-координатора, бухгалтера з ведення ФОП (3 та 2 гр.), бухгалтера з ведення юрособи на єдиному налозі, бухгалтера на ділянку з ведення бухобліку, бухгалтер по взаєморозрахункам.

Особисті дані
Д.н. 10 жовтня 1974 р.
Професійні навички
Знання загальних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського та податкового обліку, складання фінансової звітності.
Складання загальних принципів облікової політики, володіння правилами документообігу й технологією оброблення облікової інформації на підприємстві.
Ведення плану рахунків бухгалтерського обліку активів, зобов'язань і господарських операцій.
Знання системи внутрішньогосподарського обліку, контролю.
Знання основ трудового, податкового законодавства.

Досвід роботи

Грудень 2014 -
Сфера діяльності: Інформаційне агентство, послуги
Посада: Бухгалтер (єдиний).
Посадові обов'язки: Ведення банківських операцій, взаємодія з банками. Виконання касових операції та розрахунків із підзвітними особами. Складання внутрішньої звітності. Нарахування та виплата зп (10 чол.), відпускні)). Розробка, складання та ведення договорів, актів виконаних послуг. Контроль взаєморозрахунків з контрагентами (дебітори, кредитори), акти звірок, ПДВ (виписка податкових накладних), валютні операції по експорту послуг. Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку юрособи на єдиному налозі, юрособи на загальній системі оподаткування, ФОП 3 та 2 групи. Звітність статистична та податкова в органи ДФС. Досвід ведення обліку у програмі Бухгалтерія 1С-7.7.

2003-2013 р.р.
Сфера діяльності: Будівництво
Посада: Бухгалтер.
Посадові обов'язки: Ведення банківських операцій, взаємодія з банками. Виконання касових операції та розрахунків із підзвітними особами. Складання внутрішньої звітності. Нарахування та виплата зп ((до 30 чол.), відпускні лікарняні). Контроль взаєморозрахунків з контрагентами (дебітори, кредитори), акти звірок, ведення первинного бухгалтерського обліку. Розробка, складання та ведення договорів та актів надання послуг. ПДВ (виписка податкових накладних). ГСМ. Звітність. Досвід ведення обліку у програмі Бухгалтерія 1С-7.7.

2002- 2003 р.р.
Сфера діяльності: Будівництво
Посада: Бухгалтер.
Посадові обов'язки: Робота із банками. Виконання касових операції та розрахунків із підзвітними особами. Складання внутрішньої звітності. Нарахування та виплата зп ((30 чол.), відпускні лікарняні). Контроль взаєморозрахунків з контрагентами (дебітори, кредитори), акти звірок, ведення первинного бухгалтерського обліку. Досвід ведення обліку у програмі Бухгалтерія 1С-7.7.

2002-2002 р.р. (1 міс)
Сфера діяльності: Торгівля
Посада: Торговий адміністратор відділу продажу кондвиробів.
Посадові обов'язки: формування заявок по складу для відділу збуту в програмі 1с 7:7, планування та координація поставки товару до магазинів, в підпорядкуванні 5 водіів. Щоденний звіт.

2001-2002 рр.
Сфера діяльності: Будівництво
Посада: Офіс-менеджер.
Посадові обов'язки: Діловиробництво в повному обсязі, ведення ділового листування.
Планування робочого дня керівника, протоколи засідань.
Координація роботи офісу.
Досвід збору і обробки інформації на ПК, Інтернет.
Кадрове діловодство, накази, особові картки, табелі викор. робочого часу).

Освіта
2001-2005 р.р.
Київський національний економічний університет (КНЕУ) – м. Київ
Кваліфікація: Економіка і підприємництво
Спеціалізація: управління персоналом та економіка праці.
1991-1994 р.р.
Київське державне музичне училище ім.. Р. М. Гліера - м. Київ
Кваліфікація: артист оркестру, ансамблю; викладач по класу гітара.

Додаткова освіта
Навчальний центр «Терра»: курси офіс-менеджерів, курси бухгалтерів, курси 1С 7:7; Діловий клуб - семінар «Мінімізація податків»; навчальний центр «Пульс»: «Курс 1С Підприємство 8.3 (базова платформа, практика).

Додаткові відомості
Англійська мова – рівень middle.
ПК користувач та знання програмного забезпечення (MS Offiсe (Word, Exсel), Програма 1С Підприємство (7.7, 8.2.,8.3)); Програми «Банк-Кліент», Електронна звітність: «Соната», «М.Е.Doc»).

Особисті
якості

Відповідальність, пунктуальність, уважність, старанність, доброзичливість, не конфліктність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: