Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 сентября 2023 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/5162247

Операційний директор, менеджер проєкту, 45 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Винница, Ивано-Франковск, Киев, Львов, Одесса

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер проекту

с 10.2019 по 02.2022 (2 года 4 месяца)
ТОВ "ТОРІ АРТ", Киев (Послуги)

- запуск магазинів роздрібної мережі «з нуля» (пошук приміщень,
пошук підрядників, формування планового бюджету на відкриття магазинів, аналіз основних критеріїв успішності об'єктів оренди,
укладання договорів з орендодавцями, постачальниками послуг та ін.)

- контроль роботи торгових точок, контроль за розміщенням товару і дод.обладнання;
- організація, узгодження проведення маркетингових акцій з ТРЦ і ТЦ, в яких представлені магазини, замовлення маркетингових матеріалів, білбордів та необхідного інвентарю для рекламних акцій;

- формування графіка оплат (оренда, роботи підрядників, маркетингові матеріли та послуги);

- переговори з орендодавцями по орендах, коммунальних платежах, знижках;

- контроль і аналіз роботи відділу логістики, онлайн магазину;
- набір персоналу, навчання персоналу;

- написання інструкцій для користувачів програми 1С (управл.);
комунікація зі спеціалістами з програмування 1С, написання ТЗ, контроль виконання;

- робота в Bitrix, Trello, Google docs, Google таблиці;

- контроль роботи з партнерами, в тому числі з Глово;
- вирішення всіх організаційних, господарських, адміністративних питаннь по торговим точкам;

- організація майстер-класів для навчання продавців;

- нарахування заробітної плати.

В.о.директора мережі ресторанів

с 08.2017 по 03.2019 (1 год 7 месяцев)
ТОВ «Укрклінсервіс» (ресторани в аеропорту «Київ»: Portobello, Du Park, Herring Bar, кафе: 107ft., Аерокафе), Київ (Мережа ресторанів (7 точок))

- організація та контроль взаємодії всіх служб ресторанів (7 точок контролю)
- організація і контроль роботи персоналу (100 чол)
- пошук, відбір та навчання персоналу;
- аналіз і закупка всього необхідного обладнання та інвентаря для роботи;
- аналіз і відбір постачальників, укладення договорів;
- контроль за дотриманням санітарних норм та вимог
- розробка та впровадження заходів щодо підвищення рівня рентабельності ресторану;
- робота з ресторанною программою та 1С;
- складання штатного розкладу, графіків виходу на роботу персоналу, табелів обліку відпрацьованого часу;
- взаємодія з контролюючими органами;
- ведення внутрішньої документації компанії (бюджет і звітність);
- контроль за наявністю та своєчасним продовженням дозволеної документації;
- запуск ресторану;
- формування цінової політики;
- підготовка тендерної документації

Старший менеджер по работі з клієнтами

с 08.2016 по 08.2017 (1 год)
ТОВ "Їсти Легко", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- організація та контроль роботи менеджерів;
- аналіз телефонних розмов, проведення роботи над помилками;
- робота з базою клієнтів, постійна комунікація з клієнтами ;
- щоденні та щомісячні звіти по оборотам в компанії;
- складання графіків роботи для менеджерів та кур'єрів;
- контроль кур'єрської доставки;
- формування маршрутних листів для кур'єрів;
- базові консультації клиєнтів по діетології;

Менеджер проектів

с 03.2014 по 03.2016 (2 года)
ТОВ "Група інформаційно-консультаційних послуг", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- організація і контроль роботи співробітників;
- пошук і навчання нових співробітників;
- контроль якості обслуговування фахівцями контакт- центру;
- контроль якості заповнення баз даних;
- ведення щоденного звіту за результатами роботи контакт-центру;
- підготовка сценаріїв розмов;
- прослуховування розмов;
- контроль вхідної та вихідної лінії по кожному співробітнику;
- підсумкова щомісячна звітність, співставлення план-факт.

Заступник директора

с 02.2013 по 02.2014 (1 год)
ТОВ "Прайд-Кепител", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

-планування робочого графіка керівника;
-допомога директору в організації відкриття кафе;
-рішення проблемних ситуацій;
-співпраця з директорами філій даної мережі кафе;
-пошук персоналу;
-робота з документами;
розробка рекламної компанії;
-відрядження щодо контролю роботи мережі;
-організація команди для виїзних заходів

Секретар

с 09.2010 по 10.2016 (6 лет 1 месяц)
Starlight Brand Content, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- ведення документообігу, реєстр документів;
- робота з кур'єрськими службами;
- планування і координація роботи водіїв;
- пошук персоналу;
- прийом, розподіл і реєстр дзвінків, електронної пошти;
- підготовка необхідної звітності за зверненнями агенцій (відстеження їх активності за періодами);
- збір і обробка інформації;
- аналіз даних по телеогляду телеканалів;
- подання звітів по телепрограм для керівництва;
- розрахунок пакетів послуг для клієнтів (спонсорство).

Особистий помічник керівника

с 10.2009 по 07.2010 (9 месяцев)
The Imperial Tailoring Co, Київ (Пошив одягу для VIP-персон)

- адміністративна підтримка керівника;
- планування і проведення зустрічей;
- помічник PR-manager;
- створення презентацій продукту;
- написання статей, інтерв'ю та інформації про продукт;
- робота з журналами;
- підбір персоналу, планування робочого графіка персоналу;
- контроль за виконанням розпоряджень;
- робота з великою кількістю інформації;
- пошук, аналіз, систематизація необхідної інформації;
- ведення переговорів з клієнтами;
- надання консультаційних послуг;
- переклад документації (російська, англійська);
- ділове листування (російською та англійською мовами);
- підготовка необхідної звітності;
- ведення переговорів з клієнтами.

Образование

КНЕУ ім. Вадима Гетьмана

Економіка та управління, Київ
Высшее, с 2004 по 2009 (4 года 9 месяцев)

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — выше среднего

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: