Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Ольга

Керівник філії, 25 000 грн

Рассматривает должности:
Керівник філії, Бухгалтер, Маркетолог, Консультант чата, Бухгалтер з первинної документації, Керуючий магазином, Економіст, Фінансовий консультант, Мерчендайзер, Флорист
Вид занятости:
полная
Возраст:
31 год
Город:
Кропивницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Економіст

с 04.2025 по 06.2025 (2 месяца)
Агроресурс (Кропивницький), Кропивницький (Сільське господарство, агробізнес)

Брала участь у:
- розробці економічних показників для планування обсягів виробництва насіння;
- складанні річних та квартальних економічних планів по насіннєвому напрямку;
- аналізі виконання планів, виявлення причин відхилень;
- веденні обліку витрат, пов’язаних із вирощуванням, зберіганням і реалізацією насіння;
- розрахунку собівартості продукції насіннєвого виробництва;
- підготовці калькуляцій на насіння по культурах, сортах, партіях;
- проведенні економічного аналізу ефективності насіннєвого виробництва;
- складанні економічних звітів, аналітичних довідок для керівництва; - формуванні статистичної та внутрішньої звітності щодо економіки насіннєвого сектору;
- розрахунок відпускних цін на насіннєву продукцію;
- аналізі ринку насіння (попит, ціни конкурентів, тенденції);
- розробці маркетингових стратегій реалізації насіння;
- економічній оцінці договірних умов поставок і закупівель;
- підготовці супровідної документації до контрактів з клієнтами/постачальниками;
- співпрацювала з агрономами, логістами, складськими підрозділами.

Головний державний інспектор відділу контролю за відшкодуванням ПДВ

с 09.2023 по 11.2024 (1 год 2 месяца)
ГУ ДПС у Кіровоградській області, Кропивницький (Державні організації)

Перевірка відповідності заявлених сум даним податкового обліку та звітності.
Здійснення камеральних та, за потреби, документальних перевірок платників.
Ведення реєстру заяв на відшкодування ПДВ.
Контроль за дотриманням строків розгляду заяв та перерахування коштів платникам.
Формування інформації для автоматичного відшкодування ПДВ.
Виявлення ризикових платників та операцій, що можуть свідчити про шахрайство з ПДВ.
Співпраця з підрозділами аудиту, аналітики та внутрішньої безпеки.
Застосування методик ризикоорієнтованого аналізу.
Підготовка проєктів рішень про підтвердження або відмову у відшкодуванні ПДВ.
Обґрунтування рішень відповідно до законодавства та методичних рекомендацій.
Участь у складанні актів перевірки та інших супровідних документів.
Надання консультацій щодо порядку отримання бюджетного відшкодування ПДВ.
Відповіді на запити та листи підприємств.
Участь у розгляді скарг, заяв та звернень.
Підготовка щомісячної/квартальної звітності по відшкодуванню ПДВ.
Надання аналітичної інформації керівництву.
Формування статистичних даних для центрального апарату ДПС.
Постійний моніторинг змін у законодавстві з ПДВ.
Застосування норм Податкового кодексу України, нормативних актів КМУ, наказів ДПС.

Бухгалтер І категорії

с 06.2023 по 08.2023 (2 месяца)
Кропивницька міська рада Управління освіти, Кропивницький (Освіта, наука)

Уповноважена особа з публічних закупівель
Перевірка, реєстрація і внесення під підпис прямих договорів на сайт.

Фахівець з дохідної оренди

с 05.2022 по 05.2023 (1 год)
Укрпошта, Кропивницький (Нерухомість)

Організовувала :
- Роботу щодо ефективного використання нерухомого майна, що обліковується на балансі Філії.
- Роботу з передачі в оренду та продажу об’єктів нерухомого майна, облік переданих в оренду приміщень.
- Пошук орендарів нерухомості та здійснення рекламно-інформаційної підтримки об’єктів нерухомості з метою поширення інформації про такі об’єкти.

Розробляла:
- Техніко-економічне обґрунтування доцільності вивільнення приміщень, що використовуються Філією для власних потреб, з метою передачі їх в оренду та/або продажу.
- Презентаційні матеріали про об’єкти нерухомого майна, що пропонуються для передачі в оренду оренди та/або продажу.
- Плани передачі в оренду нерухомого майна, що не використовується у виробничому процесі Товариства.
- Пропозиції щодо передачі в оренду та продажу (відчуження) нерухомого майна, що обліковується на балансі Філії.

Брала участь у:
- У формуванні бюджету витрат, пов’язаних з використанням власного та орендованого нерухомого майна, контролює його виконання.
- Визначенні заходів з ліквідації причин, що призвели до нещасного (-их) випадку (-ів) у Підрозділі.

Забезпечувала:
- Своєчасну та якісну підготовку проектів договорів, документації для конкурсних торгів та технічних завдань, що належить до компетенції Підрозділу, як вихідних, так і вхідних, з обґрунтуванням доцільності їх укладання, а також узгодження розбіжностей, що виникають під час укладання договорів.
- Охорону конфіденційної інформації, що є власністю держави та комерційною таємницею Товариства.
- Охорону державної таємниці у межах своїх повноважень.
- Виконання вимог нормативно-правових актів у сфері захисту персональних даних. Недопущення розголошення у будь-який спосіб персональних даних, які було довірено або стали відомі у зв`язку з виконанням посадових обов’язків.
- Виконання планів роботи, доручень, розпоряджень безпосереднього керівника та інформування про стан їх виконання.
Здійснює:
- Підготовку необхідних документів з метою передачі в комунальну власність територіальних громад об'єктів державного житлового фонду, які не увійшли до статутного капіталу Товариства, відповідно до чинного законодавства.
- Підготовку пакетів необхідних документів на об'єкти нерухомого майна, які плануються до продажу або іпотеки, та передачу їх до Центрального апарату управління Товариства для подальшої організації продажів нерухомості.
- Дослідження ринку та підготовку необхідних інформаційних матеріалів для погодження з Центральним апаратом управління Товариства стартової ціни об’єкту нерухомого майна.
- Експозицію об'єктів нерухомості, які пропонуються для передачі в оренду, та їх оглядів потенційними орендарями. Ведення аналітичної звітності щодо експозиції об'єктів нерухомості, які пропонуються для передачі в оренду, відповідно до розпорядчих документів Товариства.
- Проведення переговорів з потенційними орендарями, погодження умов оренди відповідно до функціональних повноважень.

Провідний фахівець

с 05.2019 по 02.2022 (2 года 9 месяцев)
КД АТ "Укрпошта", Кропивницький (Надання послуг споживачам, серед яких універсальні послуги поштового зв'язку.)

Провідний фахівець
Відділу адміністрування орендних та комунальних договорів
Робота з вхідними рахунками та актами на оплату послуг - перевірка достовірності наданих рахунків, їх погодження та оплата через спеціалізовану поштову програму SAP, ERP.
Робота з договорами надання комунальних послуг - створення, редагування, внесення в SAP, ERP та укладення договорів.
Нарахування актів орендарям.
Внесення коректив до фінплану.
Листування з контрагентами.
Надання щомісячних звітів - підготовка, збір та аналіз інформації.

Бухгалтер-касир

с 01.2019 по 04.2019 (3 месяца)
ТОВ ВТ "Моторс", Кропивницкий (Торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами)

- Проведення операцій з готівкою у касі з оформлення усіх передбачених згідно законодавства первинних документів
- Оформлення касових документів з використанням програми "1С:Бухгалтерія"
- Отримання готівкових коштів, контроль ліміту каси та своєчасне здавання готівки в банк
- Оформлення доручень, прибуткових і вибуткових накладних, прибуткових і вибуткових касових ордерів
- Оформлення первинної документації
- Розрахунок з підзвітними особами, видача коштів під звіт
- Інкасація виручки
- Робота з первинною документацією

Образование

Кіровоградський Національний Технічний Університет

Обліку і фінансів, бухгалтер-аудитор, Кропивницкий
Высшее, с 2012 по 2017 (4 года 8 месяцев)

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • 1С:Підприємство
  • MS PowerPoint
  • Email
  • Windows
  • ERP
  • Знання САПР

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

Особисті якості:
Уважність до деталей та відповідальність.

Аналітичне мислення, логічність суджень.

Високий рівень доброчесності та неупередженості.

Вміння працювати під тиском та з жорсткими дедлайнами.

Дисциплінованість, вміння дотримуватися службової субординації.

Комунікабельність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: