- PRO
Ірина
Менеджер з закупівель, 40 000 грн
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 51 год
- Город:
- Белая Церковь
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5197108/
Опыт работы
Менеджер з закупівель
с 06.2024 по 12.2024
(6 месяцев)
Юнайтед фуд груп, консорціум, Київ (Харчова промисловість)
Керівник відділу закупівель
с 04.2022 по 02.2024
(1 год 10 месяцев)
ТОВ Гранд Консалт, Узин, Київська обл (Харчова промисловість)
Керівник відділу закупівель
Образование
НТУ КПІ
Химмаш, Київ
Высшее, с 1992 по 1998 (6 лет)
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- 1С
Инвалидность
Вторая группа.
Дополнительная информация
РЕЗЮМЕ
Дата народження: 18.05.1974р
Адреса проживання: м. Б.Церква, вул. Шевченка 99, кв.65
Телефон: [
Освіта:
Навчання в Національному технічному університеті України «Київському політехнічному університеті» КПІ (з 01.09.1992р по 01.02.1998р) – інженер-механік
Досвід роботи:
Період: з 01.07.2022р по 24.01.2024р
Місце роботи: ТОВ «Гранд Консалт»
Посада: керівник відділу закупівель (харчування ЗСУ)
Період: з 01.04.2009р по 09.05.2022р
Місце роботи: ПрАТ «ЖЛК-Україна» - молокозавод м. Б.Церква
Посади:
- директор підприємства;
- директор департаменту з регіонального розвитку (регіони: Вінниця, Хмельницький, Житомир, Черкаси);
- начальник Білоцерківського відділення;
- начальник відділу фірмової торгівлі;
- менеджер (управитель) з питань регіонального розвитку;
- менеджер (управитель) із збуту Білоцерківського відділення.
Обов’язки на посаді директор департаменту з регіонального розвитку :
1. Здійснювання збору інформації про регіональний ринок (кількість і профіль суб'єктів, що хазяюють, у регіоні, кількість населення, загальний рівень цін і співвідношення заробітної плати, основний споживчий попит, діяльність конкурентів у регіоні, ін.).
2. Аналіз інформації про регіональний ринок і на основі результатів аналізу, розробка стратегії по представленню товарів (послуг, робіт) у регіоні.
3. Здійснювання керівництва фінансово-господарською діяльністю підприємства в регіоні; збут продукції (наданням послуг, виконанням робіт) на регіональному ринку; розрахунок за реалізовані товари (зроблені послуги, виконані роботи).
4. Забезпечення реалізації рекламних компаній по просуванню товарів (послуг, робіт) у регіоні, реалізацію PR-компаній по формуванню сприятливого іміджу підприємства в регіоні з урахуванням місцевої специфіки.
5. Розробка планів збуту в регіоні, програми по збільшенню обсягів збуту і координування їхнього виконання.
6. Організація роботи торгових представників (офісів компанії і самостійних фахівців) у регіоні, здійснювання координації мерчандайзинга в регіоні.
Обов’язки на посаді начальник Білоцерківського відділення
1. Організація та координація збутової діяльності відповідно до замовлень і укладених договорів, забезпечення постачання продукції, що випускається, споживачам у встановлені терміни в повному обсязі.
2. Організація проведення маркетингових досліджень з вивчення споживчого ринку і його перспектив, формування і розширення господарських зв'язків зі споживачами, проведення аналізу попиту покупців, ступеня задоволення потреб вимог і запитів споживачів на вироби, що пропонуються, рівня конкурентоспроможності продукції на ринку шляхом вивчення і оцінювання потреб споживачів, моніторингу конкурентів.
3. Участь у розробленні маркетингової політики.
4. Підготовка проектів перспективних і річних планів реалізації продукції, складання прогнозів збуту, розроблення рекламної стратегії і програм із формування попиту і стимулювання збуту.
5. Організація зв'язків з діловими партнерами, забезпечення своєчасного виконання обов'язків перед контрагентами.
6. Виконання роботи з укладання договорів на постачання продукції і узгодження умов постачання.
7. Організація і контроль своєчасного відвантаження готової продукції у відповідності до укладених договорів.
8. Вживання заходів із забезпечення своєчасного надходження коштів за реалізовану продукцію.
Період:з 01.12.2000р по 06.03.2009р
Місце роботи: ТОВ «Діантус» м.Київ
Посада: інженр та ведучий інженер
Знання мов: Українська – вільно
Російська – вільно
Англійська - базово
Навики роботи з ПК: Word, Excel, 1C 7
Особисті данні: заміжня, сину 19 років
Особисті якості: порядна, відповідальна, комунікабельна, впевнено приймаю самостійні рішення
Похожие кандидаты
-
Постачальник
Белая Церковь -
Менеджер з постачання
25000 грн, Белая Церковь -
Менеджер з закупівель
20000 грн, Белая Церковь -
Менеджер з постачання
50000 грн, Белая Церковь, Киев -
Менеджер з закупівель
Белая Церковь -
Фахівець з закупівель
Белая Церковь, Винница , еще 8 городов