Анастасія
Особистий помічник
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, Instagram и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5238005/
Опыт работы
Помічник СЕО/Офіс-менеджер
с 01.2023 по 08.2025
(2 года 8 месяцев)
Implemica, Черкаси (IT)
Помічник керівника / Офіс-менеджер / Заступник HR
1. Managerial Finance
- Планування та формування щомісячного бюджету;
- Ведення численних Excel-таблиць та фінансових систем;
- Своєчасна оплата всіх рахунків, оренд, послуг;
- Координація та контроль виплат компенсацій за житло співробітникам і стипендій стажерам.
2 . Забезпечення офісу
- Закупівля всього необхідного: побутова хімія, розхідні матеріали, канцелярія, техніка, продукти, соки, кава/чай, різні перекуси, вода;
- Регулярні замовлення доставок їжі з ресторанів/кафе для команди;
- Ведення обліку офісного інвентарю, контроль запасів.
3. HR-процеси та підтримка співробітників
- Розміщення вакансій, проведення первинного відбору резюме, організація та участь у співбесідах;
- Організація занять з англійської мови для співробітників (онлайн/офлайн): координація з викладачами, формування та ведення розкладів, контроль оплат та відвідуваності;
- Пошук житла для працівників компанії: комунікація з орендодавцями, організація переглядів, вирішення побутових питань;
- Підтримка нових співробітників на етапі адаптації: онбординг, підготовка робочих місць, забезпечення базової інформованості та підтримки.
4. Організація заходів і створення атмосфери
- Повна організація корпоративів, тімбілдингів, офісних квестів та інших подій;
- Декорування офісу для свят та важливих подій (Новорічне оформлення, Дні Народження, різні корпоративні заходи, Halloween тощо);
- Організація подарунків (ідея, закупівля, пакування, вручення).
5. Ведення соціальних мереж компанії (SMM)
- Ведення Instagram-акаунту компанії: створення контенту, сторіс, фото/відеозйомка, координація з дизайнерами, монтаж коротких роликів.
6. Логістика та порядок в офісі
- Контроль чистоти й порядку в офісі, координація клінінгу, сервісне обслуговування техніки, вирішення технічних та побутових питань;
- Створення комфортних умов для роботи всієї команди.
7. Підтримка керівника / Executive Assistance
- Ведення календаря, нагадування про важливі події/зустрічі чи дедлайни;
- Підготовка фінансових звітів, документів;
- Виконання різних доручень та завдань керівника.
Direct-менеджер
с 10.2022 по 01.2024
(1 год 4 месяца)
Видавництво "Ранок", Харків (Видавництво, поліграфія)
- Ведення та розвиток соціальних мереж компанії, зокрема Instagram;
- Комунікація з клієнтами через соціальні мережі та месенджери, супровід до завершення продажу;
- Опрацювання коментарів та обробка замовлень із сайту;
- Ведення замовлень у CRM-системі, контроль їх виконання;
- Організація відправки замовлень Новою поштою, оформлення онлайн-накладних;
- Пошук та залучення нових клієнтів і партнерів для співпраці;
- Планування/організація та участь у маркетингових івентах для просування продукції.
Офіс-менеджер, помічник керівника
с 03.2022 по 09.2022
(7 месяцев)
It-компания, Черкаси (IT)
- Управління двома офісами: контроль їхньої роботи та створення комфортних умов для персоналу;
- Ведення та планування бюджету для офісів;
- Пошук офісних приміщень і підбір оптимальних варіантів оренди;
- Організація та координація робочого графіка керівника, включно зі зустрічами, нарадами та телефонними дзвінками;
- Організація відряджень: бронювання квитків, готелів, оформлення необхідної документації;
- Збір, систематизація та аналіз інформації за дорученнями керівника;
- Прийом гостей керівника з дотриманням корпоративних стандартів етикету;
- Забезпечення комфорту офісу — закупівля канцтоварів, техніки, води та організація доставки їжі.
Менеджер з продажу
с 08.2020 по 02.2022
(1 год 7 месяцев)
Ранок, видавництво, Черкаси (Видавництво, поліграфія)
- Робота з поточними клієнтами та пошук нових клієнтів у регіоні;
- Розвиток діючої бази клієнтів;
- Опрацювання запитів з боку клієнтів, консультації;
- Опрацювання замовлень;
- Координація відвантажень клієнтам, контроль повернень товарів, документообіг;
- Побудова ефективних і довгострокових партнерських відносин з клієнтами;
- Виконання плану продажів.
Адміністратор
с 09.2019 по 02.2020
(6 месяцев)
Luxury hair house, Черкаси (Краса, фітнес, спорт)
- Прийом та запис клієнтів;
- Консультації з послуг салону;
- Розрахунок з клієнтами.
- Координація роботи співробітників;
- Забезпечення безперебійної роботи салону, замовлення витратних матеріалів.
Продавець-консультант, флорист
с 01.2019 по 07.2019
(7 месяцев)
Miss Rose. Квіти та декор, Черкаси (Квітковий магазин)
Візажист
с 09.2017 по 12.2018
(1 год 4 месяца)
BROWi, Черкаси (Косметичне обслуговування)
Надання косметичних послуг клієнтам салону краси.
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- 1С:Торгівля і склад
- Ведення CRM
- Просування в Instagram
- Написання рекламних текстів
- Організація заходів
- Організаторські здібності
- Креативність
- Планування бюджету
- Управління бюджетами
- Водійські права кат. B
- Здатність до навчання
- Відповідальність
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Вмію знаходити та аналізувати інформацію. Ставити пріорітети та доводити задачі до завершення.
Досвідчений користувач ПК та офісних програм. Володію високими комунікативними та організаторськими навичками, націлена на результат у всьому за що берусь. Величезне бажання розвиватися, працювати та заробляти. Буду рада співпраці.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, адміністративний асистент, помічник керівника
Трускавец, Удаленно -
Офіс-менеджер
Киев -
Помічник керівника
Одесса, Удаленно -
Business assistant
Одесса, Удаленно -
Секретар
18000 грн, Удаленно -
Офіс-менеджер
Киев, Другие страны