Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 декабря 2022 PRO

Євгенія

Адміністратор, адміністративний асистент, офіс-менеджер, помічник HR-менеджера

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
39 лет
Город проживания:
Трускавец
Готов работать:
Дрогобыч, Львов, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Асистент з адміністративної діяльності

с 06.2021 по 07.2022 (1 год 1 месяц)
Chemonics International Inc. / USAID Ukraine Democratic Governance East Activity program (DG-East), Сєвєродонецьк (Укрепление связей и доверия между гражданами и их правительством в Восточной Украине, а также эффективное содействие общественному сознанию, социальному предпринимательству, привлечению граждан и выгодам широкой интеграции в евроатлантическое сообщество.)

•Надання підтримки у питаннях загального адміністрування офісу, управління персоналом, дрібних адміністративних закупівель та інших повсякденних офісних потреб
•Забезпечення адміністративної підтримки в процесі найму на короткострокову технічну допомогу консультантів (STTA), яка включає запрошення претендентів на співбесіди, пошук рекомендацій, відправлення повідомлень обраним або відхиленим кандидатам
•Збір відповідних документів та підготовка платіжних пакетів для місцевих STTA, відстеження та надання документів у міру необхідності
•Бронювання готелів та авіаквитків для місцевого та міжнародного персоналу та консультантів залучених як STTA, а також консультантів, які виїжджають до України та по Україні
•Збір інформації, пов'язаної з операціями, для інформування про підготовку оперативних щомісячних запитів на банківські перекази для розгляду офіс-менеджером
•Збір та оформлення документації для відряджень співробітників та наступної процедури оплати партнерам
•Координація та відстеження використання таксі та транспортних послуг
•Координація водіїв та використання транспортних засобів компанії
•Допомога у підтримці електронної та паперової файлової системи проекту, а також оперативних закупівельних процедур, включаючи визначення постачальників, збирання цінових пропозицій та оформлення документації процесу закупівель
•Допомога офіс-менеджеру в обслуговуванні відряджень, заходів та відпусток персоналу
•Контроль заповнення працівниками табеля обліку робочого часу
•Закупівля канцелярського приладдя, зустріч відвідувачів офісу, допомога у плануванні зустрічей та подій
•Координація поштових послуг та обміну документами між офісами
•Ведення обліку інвентарю офісного майна
•Оплата та контроль офісних потреб
•Оформлення документації для здійснення усних/письмових перекладів
•Керувати всіма аспектами офісного простору та надавати ресурси та рішення за запитом
•Забезпечення особистого, доброзичливого досвіду для кожного, хто приходить в офіс
•Контакти з відвідувачами та персоналом, організація зустрічей та нарад, виконання функцій перекладача у разі необхідності

Менеджер з розробки турпродукту

с 04.2015 по 08.2016 (1 год 4 месяца)
Сієста, Київ (Туризм)

• Аналіз, обробка, формування, розрахунок турів у програмі Само-Тур. Формування/внесення знижок, доплат, дод. послуг, stop-sale у програму Само-тур. Підготовка та розрахунок спеціальних пропозицій від партнерів.
• Вичитування та переведення контрактів від партнерів (на англ.).
• Відстеження нових цінових пропозицій приймаючих компаній та готелів, прорахунок актуальних SPO
• Внесення рейсів та блоків.

Фахівець із розрахунку цін

с 06.2014 по 03.2015 (9 месяцев)
Ідриска-Тур, Київ (Туризм)

• Аналіз, обробка, формування, розрахунок турів у програмі Само-Тур. Формування/внесення знижок, доплат, дод. послуг, stop-sale у програму Само-тур. Підготовка та розрахунок спеціальних пропозицій від партнерів
• Моніторинг цін ринку
• Вичитування та переведення контрактів від партнерів (на англ.)
• Відстеження нових цінових пропозицій приймаючих компаній та готелів, прорахунок актуальних SPO

Адміністратор сайту

с 07.2012 по 06.2014 (1 год 11 месяцев)
УКРРОМ, Київ (Туризм)

Робота за контрактом. Адміністрація корпоративного сайту компанії.

Менеджер відділу турпродукту з індивід. напрямків

с 11.2011 по 07.2012 (8 месяцев)
Туртесс Тревел, Київ (Туризм)

• Ведення напрямків – ОАЕ, Китай, Грузія
• Підготовка цінових таблиць у Excel. Створення програм у «Майстер-тур». Публікація цін на сайт
• Розробка програм та туристичних послуг за новими напрямками
• Листування із зарубіжними партнерами та укладання контрактів, обробка цін, що надходять від них
• Моніторинг та аналіз цін на ринку
• Розрахунок турів під індивідуальні запити
• Продаж туристичних послуг. Бронювання готелів та турів

Менеджер з туризму

с 07.2011 по 10.2011 (3 месяца)
Аріола Груп, Київ (Туризм)

• Прийом заявок від клієнтів, підбір турів, індивідуальний прорахунок
• Підготовка повного пакета документів
• Організація корпоративних замовлень, відряджень, бронювання готелів, авіа та залізничних квитків
• Підбір та бронювання авіаквитків на чартерні рейси
• Допомога у відкритті віз, оформленні закордонних паспортів
• Складання прайсів на основі інформації від іноземних партнерів, додавання прайсів на сайт та розсилку

Менеджер з туризму

с 10.2002 по 06.2011 (8 лет 8 месяцев)
УКРРОМ, Київ (Туризм)

•Надавати підтримку в загальному офісному адмініструванні, управлінні людськими ресурсами, дрібних адміністративних закупівель та інших повсякденних потреб офісних операцій
•Виконання доручень керівника. Ведення клієнтської бази. Контроль роботи персоналу ефективність роботи, навчання та розвиток. Ведення всієї поточної документації.
•Забезпечення життєдіяльності офісу
•Наповнення сайту компанії. Виготовлення макетів для поштової розсилки
•Консультація агентств / клієнтів по телефону, обробка заявок
•Бронювання готелів, квитків
•Супровід туристичних груп на маршруті
•Листування з іноземними партнерами (готелями) і укладення договорів, обробка цін, що надходять від них

Образование

Київський національний університет культури та мистецтв

Менеджмент міжнародного туризму, Київ
Высшее, с 2006 по 2010 (4 года)

Європейський Університет

Факультет економіки та менеджменту, Київ
Неоконченное высшее, с 2003 по 2006 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

HR менеджер та кадрове діловодство

2020

Знания и навыки

MS Excel MS Word PC User MS Office Attentiveness Навички адміністративної роботи та діловодства Administrative and office management skills Good writing and communication skills Ability to work hard, quickly, under pressure Ability to work with short deadlines Ability to perform multiple tasks at once Flexibility to adapt to changing requirements Stress resistance and sense of humor Willingness to learn, grow and develop Good memory Interpersonal and communications skills Communicate effectively in a cross-cultural environment

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

•Навички адміністративної роботи та діловодства
•Хороші навички усного та письмового спілкування
•Відмінні організаторські здібності та увага до деталей. Здатність працювати творчо, у співпраці та самостійно
•Вміння працювати швидко, під тиском, в умовах стислих термінів і з великими обсягами інформації
•Вміння виконувати декілька завдань одночасно та швидко переключатися між ними, оперативно вирішувати поставлені завдання. Вміння визначати пріоритетність завдань
•Вміння ефективно спілкуватися усно та письмово українською, російською та англійською мовами
•Навички роботи з комп'ютером, включаючи впевнене володіння програмами Microsoft Excel, Word та Outlook
•Міжособистісні та комунікативні навички, з продемонстрованою дипломатичністю та здатністю ефективно спілкуватися в крос-культурному середовищі
•Здатність продуктивно працювати в команді
•Хороша пам'ять, уважність до деталей
•Креативний підхід
•Готовність вчитися, рости і розвиватися
•Стресостійкість і почуття гумору
•Гнучкість в адаптації до мінливих вимог
•Хороші навички прийняття рішень зі здатністю оцінювати різні варіанти та визначати найкращий вибір для досягнення поставленої мети

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: