Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Надія

Менеджер з адміністративної діяльності, 40 000 грн

Рассматривает должности:
Менеджер з адміністративної діяльності, Адміністратор інтернет-магазину, Менеджер інтернет-магазину, Операційний менеджер
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
43 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер по роботі з клієнтами

с 05.2023 по наст. время (2 года 3 месяца)
ТОВ ФЕШН ЛОДЖИСТІК, Київ (Транспорт, логістика)

На даний час виконую обов'язки начальника складу : мої обов'язки включають організацію та керування роботою складу, приймання, зберігання та видачу матеріальних цінностей, ведення облікової документації, забезпечення збереження цінностей та контроль за їх наявністю, а також управління персоналом складу. Територіально місто Львів

Бригадир сектор упаковки

с 04.2015 по 05.2023 (8 лет 1 месяц)
Інтернетмагазин "Kasta", Київ (Роздрібна торгівля)

Управління сектором формування ,упаковки та відправлення замовлень . Обробка замовлень на сайтах інтернетмагазинів, комунікація з менеджерами магазинів та клієнтами. Організація робочих процесів сектору пакування та передачі замовлень кур*єрським службам; контроль якості роботи сектору; облік робочого часу. Приймання та обробка клієнтських замовлень; логістичний супровід (робота з КС);фінансовий супровід;робота з постачальниками. Робочі програми:

WMS
EXCEL
HUB
пакет Офіс
інші програми місцевого використання

Бригадир сектор упаковки

с 12.2012 по 04.2015 (2 года 4 месяца)
ТОВ "АВК", Київ (Харчова промисловість)

Організація робочих процесів. Ведення документації по внутрішньому переміщенню продукції між секторами складу.

Секретар ради

с 04.2002 по 09.2012 (10 лет 5 месяцев)
Йосипівська сільська рада, Йосипівка (Державні організації)

В мої обов'язки входило ведення протоколів засідань сесій сільської ради;виконкому с/ р; тимчасових та постійних комісій ; сходів села; організація та проведення зустрічей представників влади з громадою;оформлення справ для подання до УПСЗН на субсиддію та всіх видів державної допомоги згідно звернень громадян;
ведення військового обліку та подання відповідних документів та звітів до райвійськомату;
обліку:
населення на території с/р;
земельних ділянок;
підприємств, що працюють на території с/р;
земельного податку та його збір;
реєстрація актів громадянського стану та видача свідоцтва;

подання статистичної звітностідо районного відділу статистики ;
подання звітів до РАЦС.
Впевнений користувач ПК:
1С, EXEL та інше.

Образование

Житомирський національний агроекологічний університет

Менеджмент організацій, Житомир
Высшее, с 1999 по 2006 (6 лет 2 месяца)

Знания и навыки

  • Ведення CRM
  • Організованість
  • Комунікабельність
  • Неконфліктність
  • Ведення документації
  • Управління командою
  • Здатність до навчання
  • Адаптивність

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: