Людмила
Діловод, офіс-менеджер, 25 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5252454
Опыт работы
Діловод
с 11.2022 по 04.2024
(1 год 5 месяцев)
ПП "Соломія-Сервіс", Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
- Контроль заборгованості первинної документації від постачальників;
- Ведення реєстру переданої первинної документації у структурний підрозділ;
- Приймання та реєстрація вхідної та вихідної документації;
- Ведення обліку отриманої та відправленої кореспонденції, систематизація й зберігання документації;
- Ведення реєстру обліку договорів, передача договорів на юридичний розгляд та погодження у структурний підрозділ;
- Систематизація зберігання договорів.
Фахівець з публічних закупівель, Діловод
с 02.2019 по 11.2021
(2 года 9 месяцев)
ТОВ "БК "ІНТЕРБУД", Миколаїв (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Обов'язки фахівця з публічних закупівель :
- Аналіз тендерної документації ;
- Складання реєстру (чек-листа) необхідної документації ;
- Підготовка повного комплекту документів для участі у тендері (тендерної пропозиції);
- Робота з банками щодо електронної банківської гарантії;
- Контроль наявності грошового залишку на тендерних майданчиках;
- Завантаження документації (тендерної пропозиції ) на тендерних майданчиках;
- Контроль/участь у аукціоні;
- Підготовка документації від переможця торгів;
- Ведення тендеру до підписання договору.
Обов'язки діловода, договорна діяльність:
- Укладення договорів з контрагентами;
- Відправка договору на юридичну експертизу;
- Погодження з контрагентами зауважень щодо договору після юридичної експертизи;
- Супровід договору до моменту підписання з двох сторін;
- Ведення реєстру обліку договорів;
- Контроль строків дії договорів;
- Внесення договорів у програму 1С;
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
- Складання вихідної кореспонденції ;
- Ведення журналу реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції ;
- Робота у програмі 1С з рахунками та заявками на оплату.
Бухгалтер з закупівель товару
с 12.2012 по 12.2018
(6 лет)
ФОП Шалигін В.В. Салон Palladio, Миколаїв (Роздрібна торгівля)
- Обробка заказів підприємства;
- Робота з первинною документацією підприємства ;
- Робота з постачальниками ;
- Ціноутворення, контроль націнки;
- Складання плану платежів;
- Здійснення розрахунків з постачальниками;
- Звірка з постачальниками;
- Рішення рекламаційних питань;
- Внутрішня звітність підприємства;
Бухгалтер
с 11.2010 по 06.2012
(1 год 7 месяцев)
ТОВ "Делікатес", Миколаїв (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- Здійснення безготівкових платежів через клієнт-банк;
- Внесення банківської виписки у програму 1С;
- Внутрішня звітність підприємства .
Фахівець по роботі з клієнтами
с 06.2010 по 11.2010
(5 месяцев)
ТОВ "Поштово-вантажний курьєр", Миколаїв (Транспорт, логістика)
- Ведення первинної документації;
- Каса підприємства;
- Інкасації коштів;
- Видача товарів (замовлень) інтернет-магазину "Rozetka".
Бухгалтер
с 01.2010 по 04.2010
(3 месяца)
ЧП "Союз-Світло Південь", Миколаїв (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- Ведення первинної документації ;
- Каса підприємства;
- Інкасація коштів .
Бухгалтер
с 03.2008 по 06.2009
(1 год 3 месяца)
ТОВ "Альфа-Торгсервіс Південь", Миколаїв (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- Ведення первинної документації ;
- Введення номенклатурної групи товару у програму 1С;
- Переоцінка товару;
- Переміщення товару;
- Складський облік;
- Каса підприємства;
- Інкасація коштів;
- Роботу з банківськими оплатами;
- Укладення договорів з контрагентами ;
- Ведення реєстру договорів;
- Звірка з контрагентами .
Офіс-менеджер, спеціаліст 1-ї категорії
с 10.2005 по 11.2007
(2 года 1 месяц)
ДП "Альфа Парфюм-Миколаїв", ТОВ "Альфа-Парфюм", Миколаїв (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- Ведення первинної документації ;
- Каса підприємства;
- Інкасація коштів ;
- Робота з банківськими оплатами;
- Формування замовлення товарів;
- Укладення договорів з контрагентами ;
- Ведення реєстру договорів;
- Звірка з контрагентами;
- Ведення журналу вхідної та вихідної документації;
- Контроль за життєдіяльностю офісу.
Бухгалтер-оператор
с 03.2004 по 09.2005
(1 год 6 месяцев)
ЧП "Біохім", Миколаїв (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- Ведення первинної документації ;
- Внесення ПКО у програму 1С;
- Укладення договорів з контрагентами ;
- Звірка з контрагентами .
Образование
Торгове училище СПТУ-24
Контролер-касир непродовольчих товарів, Миколаїв
Среднее специальное, с 1997 по 1998 (1 год)
Контролер-касир непродовольчих товарів
Дополнительное образование и сертификаты
Регіональна торгово-промислова палата Миколаївської області, курс навчання у сфері публічних закупівель
2020 рік
Знания и навыки
Инвалидность
Третья группа.
Дополнительная информация
Володіння комп'ютером на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Adobe Acrobat, 1С торгівля та бухгалтерія)
Особисті якості: відповідальність, уважність, аналітичний склад розуму, вміння працювати з великою кількістю інформації, здатність швидко навчатися, стресостійкість, комунікабельність. Готова спробувати себе в чомусь новому!
Похожие кандидаты
Діловод, офіс-менеджер, помічник керівника
20000 грн, Львов
Діловод, асистент керівника, секретар, менеджер
Львов
Менеджер, адміністратор, діловод, секретар, помічник керівника
Львов
Асистент, помічник керівника, офіс-менеджер, клієнт-менеджер
25000 грн, Львов
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, секретар, мeнeджер з адміністративної діяльності
Львов