Христина
Керівник відділу, менеджер
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5317027/
Опыт работы
Директор
с 09.2024 по 06.2025
(10 месяцев)
ТОВ ІНШУРІОН, Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)
Директор відділу контролю якості
с 10.2022 по 07.2025
(2 года 10 месяцев)
Мережа магазинів «Мʼясний Маркет» та «Мʼясна Лавка», Хмельницький (Роздрібна торгівля)
Створення «Стандартів» компанії;
Затвердження та запуск «Стандартів»;
Навчання Керівників груп магазинів та продавців згідно затверджених документів;
Проведення аудитів (перевірок) на усіх діючих торгових точках;
Подання щомісячної звітності згідно проведених перевірок;
Контроль по дотриманню «Стандартів» на різних рівнях: Керівники філіалів, Керівники груп магазинів; Продавці;
Керівництво інспекторами, створення планів роботи на місяць та підбиття підсумків (звітності).
Адміністративний помічник
с 10.2019 по 09.2022
(3 года)
ФОП Рикун А.П., Хмельницький (Харчова промисловість)
Офіс менеджер:
- контроль роботи всього офісу;
- координація роботи всіх офісних служб;
- зустріч відвідувачів;
- забезпечення чистоти і порядку в офісі;
- ведення звітності по відпустках, відгулах;
- ведення табелів відвідувань працівників;
- за дорученням керівника ведення переговорів організаційного характеру з працівниками;
- контроль за наявністю необхідного канцелярського приладдя та його замовлення;
- підтримка офісної техніки в робочому стані і виклик фахівців в разі її поломки;
- організація необхідних заходів (п`ятихвилинок, зустрічей, конференцій, нарад);
-ведення внутрішньої документації (накази, доручення, розпорядження, вхідна-вихідна документація, інформаційна доска);
- пошук персоналу та проведення співбесід (Work\Robota.ua);
- оформлення первинної документації, для проходження стажування новим працівником;
- прийом телефонних дзвінків протягом дня (торговий відділ), вирішення питань з клієнтами;
Менеджер по продажам:
формування заявки на виробництво (тижднева, щоденна, коригування на протязі дня при необхідності);
аналіз недогрузів, формування звітності по ним;
прийомка ГП(2 рази в день):
перевірка якості продукції;
заповнення звітних документів;
аналіз невиконання заявки виробництвом;
проведення дегустацій: планові, непланові (якщо є питання по прийомці), дегустації з технологами других фірм, ведення акту дегустацій;
робота з оптовими покупцями:
ведення переговорів;
ведення прайсів;
приймання заявок;
розширення асортименту;
аналіз відгрузки і повернень по ним;
контроль дебіторської заборгованості;
робота з прайсом завдань по асортименту (нові позиції, етикетка, оболонка);
постановка завдань на виробництво (з встановленням термінів), в разі потреби розробки нового виду продукту або відкорегування діючого;
робота з фірмами по розробці нових етикеток;
Керуючий
с 06.2019 по 08.2019
(3 месяца)
Каштанова ресторація, Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)
Адміністратор ГРОК Алігатор
с 01.2018 по 05.2019
(1 год 5 месяцев)
ТОВ Акція (Алігатор), Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)
Контроль і керівництво персоналом (60 чоловік), спілкування з клієнтами, усунення конфліктних ситуацій, контроль закупів по секторах, робота з накладними, робота з внутрішньою програмою комплексу, інкасація каси, робота з касовими апаратами, замовлення і прийом товару, складання графіків,стеженя за чистотою і порядком в комплексі, дотриманням санітарних норм, складання звітності по технічним роботам, та ін.
Касир
с 08.2015 по 01.2017
(1 год 6 месяцев)
ТОВ Акція (Алігатор), Тернопіль (послуги)
-Інформування клієнтів про тарифи аквапарку;
-Продаж квитків по готівковому та безготівковому розрахунку;
-Оформлення та видача електронних браслетів;
-Проведення касових операцій таких як: оформлення і повернення депозитів, розрахунок доплати;
-Активний продаж і просування послуг комплексу;
-Вразі потреби проведення інструктажу;
-Продаж товару Аква магазину;
-У випадку потреби врегулювання конфліктних ситуацій з клієнтами;
-Здійснення замовлення товару в магазин;
-Ведення касової книги;
-Здача каси і чекової документації адміністратору;
-Підтримання чистоти робочого місця.
Образование
ТНПУ ім. Гнатюка
Українська філологія, Тернопіль
Высшее, с 2015 по 2017 (2 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Тренінг по веденю ресторанного бізнесу
1 день
Знание языков
Украинский — свободно
Дополнительная информация
Професійні якості:
-Відповідальність;
-Цілеспрямованість;
-Впевненість;
-Комунікабельність;
-Привітність;
-Вміння працювати в команді;
-Стресостійкість;
-Організованість;
-Дисциплінованість.
Похожие кандидаты
-
Керівник підрозділу
40000 грн, Хмельницкий -
Керівник відділу продажу
60000 грн, Хмельницкий -
Керівник логістичного підрозділу
45500 грн, Хмельницкий -
Керуючий магазину, завідувач виробництва, категорійний менеджер, керівник відділу
35000 грн, Хмельницкий -
Начальник відділу якості
Хмельницкий, Днепр , еще 2 города -
Директор департамента
Хмельницкий