Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Христина

Керівник відділу, менеджер

Рассматривает должности: Керівник відділу, менеджер, Директор відділу контролю якості, Адміністратор
Вид занятости: неполная
Возраст: 30 лет
Город: Хмельницкий
Рассматривает должности:
Керівник відділу, менеджер, Директор відділу контролю якості, Адміністратор
Вид занятости:
неполная
Возраст:
30 лет
Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор

с 09.2024 по 06.2025 (10 месяцев)
ТОВ ІНШУРІОН, Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)

Директор відділу контролю якості

с 10.2022 по 07.2025 (2 года 10 месяцев)
Мережа магазинів «Мʼясний Маркет» та «Мʼясна Лавка», Хмельницький (Роздрібна торгівля)

Створення «Стандартів» компанії;
Затвердження та запуск «Стандартів»;
Навчання Керівників груп магазинів та продавців згідно затверджених документів;
Проведення аудитів (перевірок) на усіх діючих торгових точках;
Подання щомісячної звітності згідно проведених перевірок;
Контроль по дотриманню «Стандартів» на різних рівнях: Керівники філіалів, Керівники груп магазинів; Продавці;
Керівництво інспекторами, створення планів роботи на місяць та підбиття підсумків (звітності).

Адміністративний помічник

с 10.2019 по 09.2022 (3 года)
ФОП Рикун А.П., Хмельницький (Харчова промисловість)

Офіс менеджер:
- контроль роботи всього офісу;
- координація роботи всіх офісних служб;
- зустріч відвідувачів;
- забезпечення чистоти і порядку в офісі;
- ведення звітності по відпустках, відгулах;
- ведення табелів відвідувань працівників;
- за дорученням керівника ведення переговорів організаційного характеру з працівниками;
- контроль за наявністю необхідного канцелярського приладдя та його замовлення;
- підтримка офісної техніки в робочому стані і виклик фахівців в разі її поломки;
- організація необхідних заходів (п`ятихвилинок, зустрічей, конференцій, нарад);
-ведення внутрішньої документації (накази, доручення, розпорядження, вхідна-вихідна документація, інформаційна доска);
- пошук персоналу та проведення співбесід (Work\Robota.ua);
- оформлення первинної документації, для проходження стажування новим працівником;
- прийом телефонних дзвінків протягом дня (торговий відділ), вирішення питань з клієнтами;
Менеджер по продажам:
формування заявки на виробництво (тижднева, щоденна, коригування на протязі дня при необхідності);
аналіз недогрузів, формування звітності по ним;
прийомка ГП(2 рази в день):
перевірка якості продукції;
заповнення звітних документів;
аналіз невиконання заявки виробництвом;
проведення дегустацій: планові, непланові (якщо є питання по прийомці), дегустації з технологами других фірм, ведення акту дегустацій;
робота з оптовими покупцями:
ведення переговорів;
ведення прайсів;
приймання заявок;
розширення асортименту;
аналіз відгрузки і повернень по ним;
контроль дебіторської заборгованості;
робота з прайсом завдань по асортименту (нові позиції, етикетка, оболонка);
постановка завдань на виробництво (з встановленням термінів), в разі потреби розробки нового виду продукту або відкорегування діючого;
робота з фірмами по розробці нових етикеток;

Керуючий

с 06.2019 по 08.2019 (3 месяца)
Каштанова ресторація, Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор ГРОК Алігатор

с 01.2018 по 05.2019 (1 год 5 месяцев)
ТОВ Акція (Алігатор), Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)

Контроль і керівництво персоналом (60 чоловік), спілкування з клієнтами, усунення конфліктних ситуацій, контроль закупів по секторах, робота з накладними, робота з внутрішньою програмою комплексу, інкасація каси, робота з касовими апаратами, замовлення і прийом товару, складання графіків,стеженя за чистотою і порядком в комплексі, дотриманням санітарних норм, складання звітності по технічним роботам, та ін.

Касир

с 08.2015 по 01.2017 (1 год 6 месяцев)
ТОВ Акція (Алігатор), Тернопіль (послуги)

-Інформування клієнтів про тарифи аквапарку;
-Продаж квитків по готівковому та безготівковому розрахунку;
-Оформлення та видача електронних браслетів;
-Проведення касових операцій таких як: оформлення і повернення депозитів, розрахунок доплати;
-Активний продаж і просування послуг комплексу;
-Вразі потреби проведення інструктажу;
-Продаж товару Аква магазину;
-У випадку потреби врегулювання конфліктних ситуацій з клієнтами;
-Здійснення замовлення товару в магазин;
-Ведення касової книги;
-Здача каси і чекової документації адміністратору;
-Підтримання чистоти робочого місця.

Образование

ТНПУ ім. Гнатюка

Українська філологія, Тернопіль
Высшее, с 2015 по 2017 (2 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Тренінг по веденю ресторанного бізнесу

1 день

Знание языков

Украинский — свободно

Дополнительная информация

Професійні якості:
-Відповідальність;
-Цілеспрямованість;
-Впевненість;
-Комунікабельність;
-Привітність;
-Вміння працювати в команді;
-Стресостійкість;
-Організованість;
-Дисциплінованість.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: