Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 апреля 2024 PRO

Майя

Юрисконсульт, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
50 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник бек-офісу

с 11.2021 по 05.2023 (1 год 6 месяцев)
ТОВ "ФУТУРА ХАТА", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

організація роботи та керівництво Вack оffice “з нуля”, навчання персоналу;

- повне супроводження продажів (укладення договорів з покупцями та після продажне супроводження до отримання права власності покупцями);

- взаємодія з бек-офісом партнерів (погодження нерухомості до продажу: накази, ціни, умови продажу; погодження умов продажу конкретного лоту, погодження довідок про оплату нерухомості, погодження актів приймання-передачі деривативу, супроводження продажів, та інш),

- участь в розробці та погодженні шаблонів договорів, документів спільно з іншими структурними відділами;

- підготовка і проведення угод з покупцями, консультування покупців в ході підписання документів;

-взаємодія з нотаріусами, підписання з покупцями нотаріальних договорів;

- інформаційна підтримка покупців нерухомості щодо залишку заборгованості, строків оплат та інш.;

Керівник Бек-офісу(після продажне обслуговування)

с 08.2020 по 07.2021 (11 месяцев)
Сitex Development, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- організація роботи та керівництво Вack оffice “з нуля”, навчання персоналу;
- повне супроводження продажів (укладення договорів з покупцями та після продажне супроводження до отримання права власності покупцями);
- адаптування програмної бази 1с “продажі” у групі компаній: створення об'єкту в базі 1С, внесення цін згідно наказу, внесення даних минулих періодів, внесення оплат, заведення контрагентів, створення заявок/договорів, робота з розробниками бази 1С з питань додавання, видалення, коригування даних бази 1С (розробка схем продажів, структура проведення операції для розуміння і автоматизації процесу, прописання нових параметрів для шаблонів і т.д.);
- участь в розробці та погодженні шаблонів договорів, документів спільно з іншими структурними відділами;
- підготовка і проведення угод з покупцями, консультування покупців в ході підписання документів;
-взаємодія з нотаріусами, підписання з покупцями нотаріальних договорів;
- інформаційна підтримка покупців нерухомості щодо залишку заборгованості, строків оплат та інш.;
- робота з ошуканими інвесторами по ЖК "Поларіс": аналіз і інвентаризація договорів покупців, складання списку діючих покупців з метою отримання ними у подальшому права власності.

Директор

с 08.2016 по 02.2020 (3 года 6 месяцев)
ТОВ "КУА "ЕЙВІ ІНВЕСТМЕНТ", Київ (Фінанси, банки, страхування)

повне керівництво по супроводженню продажів групою компаній DIM group, а також після продажне обслуговування покупців;
розробка, застосування та супроводження схем продажу об’єктів нерухомості групою компаній DIM group, а саме:
- Договірний напрямок: розробка, підготовка , узгодження шаблонів договорів ( у т.ч. додаткових угод до них) групою компаній DIM group та застосування цих договорів в моделях реалізації майнових прав об'єктів нерухомості (попередні договори, форвардні контракти, договори купівлі-продажу деривативів, договори купівлі-продажу майнових прав);
- взаємодія з Торговою біржою: укладання договорів про надання послуг з організації та проведення відкритих (публічних) аукціонів із забудовником та ІСІ (КІФ, ПІФ), щомісячний контроль за проведенням кількості аукціонів і оплатою послуг;
проведення біржових торгів (аукціонів) з продажу форвардних контрактів та деривативів (в т.ч. викуп деривативів);
- контроль за документообігом між Торговою біржою і юридичними особами групи компаній DIM group;
- контроль за підписанням і передачею повного пакету документів покупцям нерхомості;
- проведення фінансового моніторингу;
- повне ведення архіву договорів групи компаній DIM group по продажу нерухомості;
- здійснення контролю за своєчасним виконанням зобов'язань за укладеними договорами (юридичні/фізичні особи);
- аналіз ризиків перед укладанням договорів(деривативів, купівлі-продажу майнових прав), у тому числі перевірка документів контрагентів (фізичних/ юридичних осіб, нерезидентів) ;
- надання консультацій з приводу купівлі-продажу деривативів, майнових прав, фізичними/ юридичними особами, нерезидентами;
- супроводження по передачі відповідних документів покупцям для оформлення права власності на нерухоме майно, а також проведення державної реєстрації права власності юридичними особами;
- взаємодія з банківськими установами з приводу приймання платежів від фізосіб (зменшення комісії);
Взаємодія КУА з ІСІ, активами яких управляє компанія;
- Корпоративний напрямок (супроводження процедури проведення загальних зборів акціонерів фондів, що перебувають в управлінні КУА, реєстрація змін до установчих документів товариства, регламенту, проспекту емісії, підготовка протоколів, наказів, довіреностей тощо, подача документів в НКЦПФР);
- відкриття рахунків в банківських установах;
- представлення інтересів КУА та ІСІ у стосунках з органами державної влади, юридичними та фізичними особами (резидентами і нерезидентами);
- складання необхідних документів щодо діяльності КУА, ПІФ,КІФ;
підготовка документів з питань взаємодії КУА, ПІФ,КІФ з Національним Депозитарієм України;
- робота з держреєстратором (реєстрація змін до установчих документів);
- супровід діяльності в сфері фінансування будівництва (за відповідними договорами);
- моніторинг, аналіз, правове обгрутнування існуючих схем продажу забудовниками об’єктів нерухомості;
- проведення внутрішньокорпоративних тренінгів для менеджерів відділів продажу DIM group.

Начальник юридичного відділу

с 04.2015 по 08.2016 (1 год 4 месяца)
ТОВ "ДОМІАН" (входить до групи DIM group), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

повне юридичне обслуговування підприємства;
- організація " з нуля" договірної роботи на підприємстві;
- розробка, підготовка договорів оренди, суборенди, купівлі-продажу, інвестиційних, договорів про сумісну діяльність, договорів пайової участі, договорів генерального підряду, будівельного підряду, договорів уступки, поставки, меморандумів про співпрацю і т.д. ;
- організація і ведення архіву договорів (в т.ч. скан копії договорів, додатків до них, додаткових угод та інш.)
- претензійна та позовна робота (стягнення заборгованості);
- отримання ліцензії (генпідряд);
- робота з держреєстратором (внесення змін до установчих документів);
- ведення переговорів та ділової переписки із державними органами (податкові, МВС, прокуратура, ДВС);
- складання довідок, довіреностей, заяв, звернень, запитів, наказів, листів, протоколів, положень, посадових інструкцій, розпоряджень;
- супроводження перевірок, які проводились в компанії контролюючими органами.

Начальник юридичного відділу

с 05.2012 по 04.2015 (2 года 11 месяцев)
ПрАТ "АГРОБУДМЕХАНІЗАЦІЯ", Бориспіль (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

повне юридичне обслуговування підприємства;
- підготовка та проведення загальних зборів акціонерів;
- взаємодія з Національним Депозитарієм України;
- підготовка документів та супроводження купівлі-продажі корпоративних прав акціонерного товариства;
- здійснення контролю за відповідністю вимогам законодавства проектів, наказів, інструкцій, положень та інших актів правового характеру, які готуються на підприємстві, участь у підготовці цих документів.
- складання договорів оренди, суборенди, купівлі-продажу, інвестиційних, договорів про сумісну діяльність, договорів пайової участі, договорів генерального підряду, будівельного підряду, договорів уступки, поставки і т.д. .
- претензійна та позовна робота (стягнення заборгованості);
- вирішення спорів в досудовому/судовому порядку з контролюючими органами щодо застосування норм податкового законодавства моніторинг змін у податковому законодавстві, оскарження податкових повідомлень-рішень, оскарження рішень про вживання штрафних (фінансових) санкцій, супровід проведення податкових перевірок, юридичні висновки з питань оподаткування.
- супровід кримінальних, адміністративних, цивільних та господарських справ у судових інстанціях України усіх рівнів в тому числі, що стосується кредиторської та дебіторської заборгованості, досвід роботи у сфері примусового стягнення заборгованості (результативна співпраця із Державною виконавчою службою);
- робота з держреєстратором (внесення змін до установчих документів);
- підготовка документів для участі в тендерах;
- ведення переговорів та ділової переписки із державними органами (податкові, МВС, прокуратура, ДВС);
- виконання судових рішень;
- складання довідок, довіреностей, заяв, звернень, запитів, наказів, листів, протоколів, положень, посадових інструкцій, розпоряджень;
- супроводження перевірок, які проводились в компанії контролюючими органами;

Образование

КНУВС

Оперативно-розшукова діяльність, Київ
Высшее, с 2001 по 2006 (4 года 10 месяцев)

Знания и навыки

MS Office ЛІГА:ЗАКОН Договірна робота

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: