Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 июня 2023 PRO

Вероніка

Секретар керівника, 17 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Хол-менеджер

с 03.2021 по 09.2022 (1 год 6 месяцев)
АТ Ощадбанк, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Зустріч клієнтів банку, оформлення комунальних платежів, консультація клієнтів по продукціям банку, оформлення запитів до комунальних підприємств по спірним питанням з приводу оплати за послуги, формування та консолідація звітності.

Менеджер касової зони

с 01.2021 по 03.2021 (2 месяца)
Супермаркет Варус, Киев (Роздрібна торгівля)

Ведення графіку роботи касирів, контроль роботи та якості обслуговування покупців касирами, формування звітів, проведення інкасації, внутрішні комунікації між працівниками торгового залу та касирами, розгляд звернень покупців, вирішення конфліктних ситуацій з покупцями.

Інженер майнового відділу

с 12.2012 по 09.2019 (6 лет 9 месяцев)
Регіональна філія «Південно-Західна залізниця», Київ (Транспорт, логістика)

Організація та проведення нарад; формування, консолідація та надання звітів до Укрзалізниці; розгляд та надання відповіді на звернення громадян ; здійснення планових та позапланових перевірок поїздів та працівників поїзних бригад; листування з органами силових структур (СБУ, прокуратура, Міністерство митних справ та інше).
Оформлення звернень на органи Державної реєстраційної служби щодо питань оформлення або переоформлення правовстановлюючих документів на об’єкти нерухомого майна; самостійне переоформлення майна; контроль виконання поставлених задач працівниками підпорядкованих виробничих підрозділів; вжиття мір дисциплінарного характеру до підлеглих працівників за невиконання посадових обов’язків , окремих доручень керівництва; підбір нерухомого майна під оренду; планування робочого часу (день, тиждень), виконання обов'язків начальника відділу (за його відсутності), виконання обов'язків секретаря служби (за її відсутності).

Завідувач каси відділення філії

с 05.2007 по 04.2012 (4 года 11 месяцев)
Залізнична філія ВАТ КБ «Хрещатик», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Ведення касового діловодства; оформлення комунальних платежів; надання інформації клієнтам щодо продукції банку; ведення фінансової звітності; облік цінних паперів (дорожні чеки); підбір працівників на вакантні посади для роботи на відділенні; контроль виконання працівниками поставлених задач; забезпечення відділення канцелярією; співпраця з існуючими клієнтами банку та пошук нових; оформлення відряджень; плануванням робочого часу (день, тиждень).

Квитковий касир

с 06.2004 по 05.2007 (2 года 11 месяцев)
Залізничний вокзал станції Київ-Пасажирський, Київ (Транспорт, логістика)

оформлення проїзних та перевізних документів; пошук та можливі варіанти проїзду пасажирів; перевезення ручної поклажі, тварин; оформлення звітів; заповнення журналів обліку бланків суворої звітності; ведення касової дисципліни.

Образование

Державний економіко-технологічний університет транспорту

Менеджмент організацій і адміністрування, Київ
Высшее, с 2006 по 2012 (5 лет 10 месяцев)

Вище професійне училище залізничного транспорту, м. Київ

Оператор з оброблення перевізних документів, Киев
Среднее специальное, с 2003 по 2004 (9 месяцев)

Знания и навыки

Знання офісних програм Старанність Привітність Оперативність Ведення документації Грамотна мова Робота з оргтехнікою Самостійність

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Инвалидность

Вторая группа.

Дополнительная информация

Вміння та навики:
ділова переписка та ведення діловодства (листи, накази, розпорядження, протоколи, тощо); телефонні переговори; підготовка, організація та проведення нарад; оформлення та організація відряджень; організація і планування робочого часу; координація роботи підлеглих працівників; збір та підготовка статистичної інформації; пошук і підбір працівників на вакантні посади; уміння вирішувати конфліктні ситуації; аналізаторскі здібності необхідні для знаходження варіантів вирішення проблемних ситуацій; управлінські навички; знаходження підходу до клієнта і досягнення компромісів; здатність до навчання і сприйняття інформації; самостійне прийняття рішень і відповідальність за них; ефективність управління тимчасовими і трудовими ресурсами; навички мотивації персоналу.

Особисті якості:
Відповідальність, висока працездатність, бажання професійного зростання, комунікабельність, порядність, пунктуальність, доброзичливість, ввічливість, стресостійкість, готовність працювати в активному режимі, старанність, прояв тактовності й толерантності.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: