Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Світлана

Головний бухгалтер, фінансист, інспектор з кадрів

Рассматривает должности:
Головний бухгалтер, фінансист, інспектор з кадрів, Бухгалтер, Бухгалтер з заробітної плати
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Сервіс-менеджер

с 08.2023 по наст. время (2 года)
Hotel "Nobis Copenhagen 5*" Copenhagen, Denmark, Дистанційно (Готельно-ресторанний бізнес)

Nobis Hotel Copenhagen, Denmark – це 5-зірковий готель класу люкс, розташований у самому сердці Копенгагену.
- Інспекція щодо праці хаузкіпінгу готеля: прибирання загальної площі готеля, кімнат, громадські зони, фітнес і спа, зони ресторану, рецепції та вхідної групи;
- Обслуговування номерів та спілкування з клієнтами по забезпеченню необхідних послуг;
- Співпраця з відділом рецепціі готелю;
- Орієнтація та високий рівень обслуговування;
- Я вмію брати відповідальність та працювати самостійно;
- Робота з використанням виключно англійської та данської мов.

Головний бухгалтер, фінансовий менеджер

с 04.2009 по наст. время (16 лет 4 месяца)
Надання консультаційних послуг (ведення обліку ТОВ з різними системами, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Бухгалтерський, податковий, фінансовий супровід компаній з різними видами діяльності та системами оподаткування. Ведення кадрового обліку у повному циклі.
Діяльність:
- Ведення фінансового аналізу на підприємствах та бюджетування;
- Супровід юридичних осіб на єдиному податку та загальній системі оподаткування, ведення ФОП (єдиний податок 2-3 група та загальна система оподаткування);
- Юридичні послуги, що входять в обов'язок (сприяння в реєстрації підприємства в державних органах, внесення змін до Уставу, зміна видів діяльності, робота з державними реєстраторами, відкриття р/р, реєстрація в усіх фондах, отримання патентів, реєстрація РКО, ПДВ, реєстрація підприємців на єдиному податку);
- Облік ПДВ;
- Банківські, депозитні та кредитні операції;
- Касові операції;
- Валютні операції (купівля/продаж);
- Заробітна плата (відпускні, лікарняні, декретні та ін.);
- Основні засоби, ПНМА, амортизація, інвентаризація;
- Матеріали, готова продукція, складські документи;
- Відстеження дебіторської та кредиторської заборгованостей;
- Авансові звіти;
- Фінансова допомога для підприємства;
- Складання та подання всієї необхідної податкової та статистичної звітності до контролюючих органів;
- Повний супровід бухгалтерського, податкового обліку, формування фінансової звітності, бюджету підприємства;
- Операції із землею (купівля/продаж), нерухомістю (надання в оренду нежитлових приміщень);
- Кадровий облік (прийом/звільнення/відпустки/декретні/складання особових справ, наказів/табелювання/складання штатного розкладу та ін);
- Організація контролю документообігу на підприємстві;
- Медок, Арт-звіт, Соната;
- Робота у програмах 1-С 8.3, 7.7

Головний бухгалтер

с 07.2006 по 12.2008 (2 года 5 месяцев)
ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Ведення ОС та ПНМА;
- Взаємодія з постачальниками;
- Ведення касових операцій підприємства;
- Ведення бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з рухом коштів;
- Здійснення оперативного податкового обліку з ПДВ;
- Нарахування та виплата заробітної плати (лікарняні, відпускні, декретні), відрахування до Фондів, складання звітностей;
- Складання Декларації з Прибутку;
- робота з Бухгалтерськими Стандартами;
- Складання фінансової звітності;
- Складання та контроль виконання річного та щомісячного бюджетів;
- Робота в 1-С: Підприємство 7.7.
- Робота із Клієнт-банком; РРО; Бест-Звіт, Ліга: Закон.
- Діловодство, ведення кадрового обліку на підприємстві: табель, штатний розклад, накази з кадрів.
- Ведення бухгалтерського та податкового обліку на кількох підприємствах одночасно.

Фахівець відділу продажів, Фахівець з фінансового контролінгу

с 04.2005 по 07.2006 (1 год 3 месяца)
ЗАТ "СК "Український Страховий Альянс", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Адміністратор

с 08.1999 по 08.2002 (3 года)
Ритейл, Одеса (Роздрібна торгівля)

- Побудова магазину "з нуля", відкриття, викладення асортименту товару;
- Управління асортиментним переліком товару; АВС-аналіз, ХYZ-аналіз; виявлення привабливості товару та стійкості тенденції оборотності
- Формування цінової політики;
- Контроль ефективності закупівель; вибір постачальників на підставі маркетингових досліджень у сфері брендів та аналізу можливостей постачальника забезпечити стабільні поставки; відстеження дебеторської та кредиторської заборгованості; щоденний контроль оборотності товару та складання замовлення постачальнику;
-Прийом товару, оприбуткування товару в базу даних; переміщення товару зі складу до торгового залу та виписка відповідних накладних; складання товарних звітів; відстеження термінів та якості товарів, повернення товару постачальнику;
- Аналіз та організація акцій;
- Контроль правильності викладення товару, мерчендайзинг, формування та аналіз товарних запасів; контроль термінів придатності та правильності викладення товару при мінімальному терміні реалізації; уцінка товару та проведення заходів щодо реалізації товарних запасів з критичним терміном придатності; контроль забезпечення цінників на товари; переоцінка товарних залишків;
- Проведення щотижневих інвентаризацій, профілактика пересортиці;
- Робота з торговим залом, перевірка чистоти робочих місць та форми співробітників,
- Складання штатного розкладу, наказів, щотижневе складання "звіту ефективності роботи персоналу" та надання комерційному директору, складання посадових інструкцій згідно із Законом та корпоративною політикою підприємства, підписання договорів про матеріальну відповідальність, формування кадрових справ співробітників, нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних та формування звітності; випадку, тимчасова втрата працездатності); складання 1-ДФ звітності; контроль основних фондів на підприємстві;
- Контроль над роботою касових апаратів.

Образование

Одеський державний економічний університет

Фінанси та економіка підприємства, Одеса
Высшее, с 1999 по 2003 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Бухгалтерские курсы в учебно-консультационном центре «Освита» (бухгалтер-экономист), г.Одесса

2005,4 мес

Университет «Крок» (Финансовый менеджмент)

2006-2007,4мес

"АЗИМУТ" Тренингово-консалтинговая компания (Управленческий учет)

2010, 60 акад.часов

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • M.E.Doc
  • Клиент-Банк
  • MS Outlook
  • 1С:Предприятие
  • Internet Explorer
  • Работа с оргтехникой
  • MS Access
  • Outlook Express
  • Налоговая отчетность
  • Соната
  • ОПЗ
  • Арт-Звит
  • Налоговый учет
  • Ведение отчетности
  • АРМ-ЗС
  • Express

Знание языков

Английский — выше среднего

Дополнительная информация

Інтереси: корпоративний та фінансовий менеджмент, побудова бізнес – системи, маркетинг, реклама, саморозвиток, психологія, мови, туризм, активні види спорту.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: