Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 PRO

Дмитрий

Бізнес-аналітик

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
39 лет
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Днепр, Запорожье, Ивано-Франковск, Киев, Львов, Одесса, Удаленно, Харьков, Черкассы, Черновцы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник проектів із впровадження систем управління та бізнес-процесів

с 11.2013 по наст. время (10 лет 5 месяцев)
"Стандартизація Бізнесу", Харків (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Маю 15-річний практичний досвід із систематизації бізнесу:

- Оптимізація та розробка бізнес-процесів
- Формування KPI процесів та співробітників
- Розробка організаційної та функціональної структури
- Навчання персоналу процесного управління
- Впровадження комплексних проектів щодо побудови систем менеджменту на підприємствах
- Впровадження та підготовка до сертифікації за ISO 9001


Перелік компаній, у яких було виконано проекти:

«LTU Світлодіодні технології України»;
"MODUS";
Аптечні мережі;
"Max Beer";
"Династія";
"Перечинський Лісохімічний комбінат";
"Укравтозапчастина";
"ГПЛ";
"GenPro";
«Смецмаш – Україна»;
"Оптімус Агро";
"Електромаркет Таврії";
"Холод";
«Будинок Маркет»;
"Агротрейд";
"Inksystem";
"UpSale";
"Dolce Vita";
«Агросистеми та технології»;
"Triol";
"Maxus";
«GlobusPioner»

Керівник процесного офісу

с 11.2013 по наст. время (10 лет 5 месяцев)
«MAXUS Ukraine», Харків (Виробництво та продаж світлотехнічної продукції), Харків (Виробництво та продаж світлотехнічної продукції)

Результат:
Збільшення ефективності роботи роздрібної мережі на 10%, скорочення оперативних витрат на 15%, розроблена та впроваджена система управління, що саморозвивається
Функції:
•Реалізація комплексних проектів з розробки та впровадження бізнес-процесів з метою скорочення операційних циклів та збільшення зростання продуктивності
•Впровадження системи управління якістю ISO 9001:2008
•Налаштування KPI процесів, відділів та співробітників
•Виконання проектів із систематизації бізнесу
•Формування функціональних взаємодій співробітників
•Проведення аудитів та аналіз бізнес-процесів з метою впровадження заходів щодо оптимізації
•Впровадження системи документообігу
•Проведення навчань (тренінгів) співробітників
• Побудова проектного менеджменту на базі PMBOK.
•Розробка Положень відділів, Посадових інструкцій та ін. Регламентуючої документації.
Відгук клієнта: http://standardization.com.ua/images/review5.jpg

Менеджер з системного моніторингу бізнес-процесів

с 02.2011 по 12.2011 (10 месяцев)
Шиворіт-навиворіт, Харків (Роздрібна торгівля одягом (мережа))

Результат:
Вибудовано систему внутрішнього аутсорсингу між структурними підрозділами компанії, оптимізовано операційні цикли компанії на 20%.
Функції:
•Проведення первинної експертизи та аналізу бізнес-процесів Компанії
•Впровадження та оптимізація процесу відкриття та закриття торгових точок.
•Впровадження системи управління якістю ISO 9001:2008
•Впровадження проектного менеджменту
•Розробка положень та посадових інструкцій співробітників компанії
•Проведення тренінгів та навчання співробітників Компанії за принципами побудови бізнес-процесів та розробки документації, що описує процеси (з використанням практичних завдань для учасників).

Начальник бюро менеджменту якості

с 07.2009 по 02.2011 (1 год 7 месяцев)
УЕЧМ, Харків (Промисловий інжиніринг)

Результат: вибудовано чітку систему управління проектами, що дозволяє мінімізувати ризики виконання робіт (строки, оплати, дотримання графіка проекту тощо)
Функції:
•Впровадження системи управління якістю ISO 9001:2008
•Розробка та впровадження життєвого циклу компанії
•Розробка та впровадження організаційної та функціональної структур
•Підготовка Компанії до сертифікації ISO 9001:2008 міжнародним органом з акредитації та сертифікації.
•Проведення внутрішніх аудитів у Компанії, підготовка до зовнішніх аудитів.
• Постановка процесу виконання проектів на базі програмного забезпечення – MS Project з використанням методології «Управління проектами на базі принципів та рекомендацій PMBOK».
• Розробка процедури внутрішнього документообігу та управління документацією.

Фахівець зі стандартизації та якості

с 12.2007 по 07.2009 (1 год 7 месяцев)
Фоліо Плюс, Харків (Видавництво, поліграфія)

•Впровадження та розробка процесу контролю якості продукції (вхідний, проміжний та вихідний контроль). Розробка нормативної бази документації на створення Відділу технічного контролю (ВТК) у Компанії.
•Підготовка Компанії до сертифікації за міжнародним стандартом ISO 9001:2008.
•Розробка посадових інструкцій та положень відділів Компанії спільно з власниками процесів.
•Розробка процесу роботи співробітників Компанії з рекламаціями від Замовників та алгоритмів дій щодо створення Коригувальних та попереджувальних дій щодо недопущення подібних порушень надалі

Образование

Національний Технічний Університет "Харківський політехнічний інститут"

Автоматики та приладобудування, Харків
Высшее, с 2002 по 2008 (6 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Курс з управління проектами на основі PMBOK (Сертифікат про успішне закінчення курсів "Управління проектами"

6 місяців

Аудитор СМК ISO 9001 (Міжнародний сертифікат внутрішнього аудитора Системи Менеджменту якості ISO 9001:2008

1 місяць

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: