Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Аліна

Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер, 40 000 грн

Рассматривает должности:
Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер, Адміністратор готелю
Вид занятости:
неполная
Возраст:
32 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту, адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор Велнесс-центру

с 05.2023 по 01.2024 (8 месяцев)
Equides club, Лісники (Готельно-ресторанний бізнес)

Управління командою масажистів, організація роботи Велнес-центру;
Контроль за роботою команди та їхніми показниками;
Управління та контроль команди покоївок;
Консультування клієнтів офлайн/онлайн з усіх послуг та запис на масаж та СПА послуги;
Заселення гостей у бунгало;
Ведення клієнтської бази, обдзвон, продажі, повторні продажі, додаткові та перехресні продажі масажів та СПА послуг, робота в 1С, ведення статистики, складання звітності, касова дисципліна
Виконання поставлених завдань і цілей на день, тиждень, місяць, а також виконання планів з продажу;
Зустріч відвідувачів, підтримання комфорту та приємної атмосфери для гостей;
Участь у складанні графіків роботи та обліку робочого часу персоналу
Організація роботи з адміністративно-господарського забезпечення комплексу
Робота з документацією, звіти, інвентаризації;
Врегулювання конфліктних та нестандартних ситуацій;
Виконання службових доручень керівника.

Адміністратор Студії краси та СПА

с 05.2023 по наст. время (2 года 3 месяца)
Формула тіла, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Приймання та обслуговування клієнтів
салону, включаючи запис на процедури,
надання інформації та консультації;
Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів;
Робота з програмою Beauty Pro;
Організація та утримання порядку в приймальні та залі салону;
Ведення обліку замовлень, робочого часу та інших документів;
Здійснення взаємодії з персоналом салону та надання підтримки їхній роботі;
Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та задоволення їхніх потреб.

Адміністратор

с 01.2021 по 12.2021 (11 месяцев)
«Maxstudio» beauty salon, Киев (Краса, фітнес, спорт)

Відкриття та закриття салону
Виконання службових доручень керівника
Консультація клієнтів щодо товарів та послуг салону
Обробка вхідних дзвінків, повідомлень, вихідні дзвінки, запис клієнтів
Зустріч, обслуговування та розрахунок клієнтів
Введення сторінки в Інстаграм
Контроль чистоти та порядку в салоні
Контроль наявності та інвентаризація витратних матеріалів
Контроль за дотриманням стандартів сервісу персоналом
Підтримка маркетингових кампаній та акцій салону
Створення затишної комфортної обстановки для клієнтів

Адміністратор СПА-центру

с 03.2020 по 11.2020 (8 месяцев)
Equides Club, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Управління командою масажистів, організація роботи Велнес-центру
Управління та контроль команди покоївок
Консультування клієнтів з усіх послуг та запис на масаж та СПА послуги
Заселення гостей у бунгало
Ведення клієнтської бази, обдзвон, продажі, повторні продажі, додаткові та перехресні продажі масажів та СПА послуг, робота в 1С, ведення статистики, складання звітності, касова дисципліна
Виконання поставлених завдань і цілей на день, тиждень, місяць, а також виконання планів з продажу.
Зустріч відвідувачів, підтримання комфорту та приємної атмосфери для гостей
Участь у складанні графіків роботи та обліку робочого часу персоналу
Організація роботи з адміністративно-господарського забезпечення комплексу
Робота з документацією, звіти, інвентаризації
Врегулювання конфліктних та нестандартних ситуацій
Виконання службових доручень керівника

Менеджер з надання кредитів

с 06.2019 по 01.2020 (7 месяцев)
ТОВ "Гаджет Трейдінг" ЦИТРУС, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Залучення та консультування клієнтів
Перевірка даних, наданих клієнтом
Оцінка платоспроможності заявника
Консультування клієнтів із питань кредитування
Презентація продукту
Оцінка ризиків та виявлення ознак шахрайства-консультування клієнтів із споживчого кредитування
Оформлення кредитів на торговій точці
Продаж банківських товарів

Головний менеджер відділу розстрочки

с 11.2016 по 05.2019 (2 года 6 месяцев)
ФОП Павлік О.Ф. Мережа магазинів побутової техніки, Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

Консультування клієнтів (фізичних та юридичних осіб), формування переліку документів, необхідних для розгляду питання про надання розстрочки, прийом та розгляд документів;
Організація взаємодії між додатковим та головним офісами, 6 осіб у підпорядкуванні;
Залучення та консультування клієнтів;
Фінансово-економічна оцінка позичальника під час оформлення розстрочки, оцінка платоспроможності позичальника під час оформлення договору;
Внесення повних даних за укладеними кредитними договорами до бази даних;
Розрахунок відсотків, неустойок та інших платежів за кредитним договором; підготовка та направлення сповіщень позичальнику за черговим терміном платежу на погашення зобов'язань за кредитним договором;
Щоквартальний аналіз та оцінка фінансового стану позичальника протягом терміну дії кредитного договору;
Ведення звітності з усіх відділів кредитування, розрахунок заробітної плати працівникам.

Кредитний експерт

с 09.2012 по 06.2014 (1 год 9 месяцев)
ПАО Платинум банк, Бойківське (Фінанси, банки, страхування)

Здійснення кредитного обслуговування клієнтів – юридичних осіб сегмента середнього та великого бізнесу
Консультування клієнтів із питань кредитування
Перевірка даних, наданих клієнтом
Оцінка платоспроможності заявника
Оцінка ризиків та виявлення ознак шахрайства
Складання звітності, участь у розробці кредитних договорів та послуг банківських кредитних продуктів
Підготовка та підписання кредитних договорів та договорів забезпечення
Залучення клієнтів та розповсюдження рекламної продукції.

Образование

Бердянський Державний Педагогічний Університет

Факультет «Менеджмент організацій» зі спеціалізацією: «Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу» Диплом-бакалавр. Спеціальність - "Менеджмент організацій та адміністрування". Диплом – спеціаліст, Бердянськ
Высшее, с 2010 по 2016 (6 лет)

Знания и навыки

  • Користувач ПК
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Робота з оргтехнікою
  • CRM
  • Beauty Pro
  • YCLIENTS

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Словачевська Аліна Олександрівна
Дата народження: 23 грудня 1992 р.
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета: застосування досвіду, навичок та знань на запропонованій посаді. Можливість кар’єрного росту.

Професійні навички:
Вміння пристосовуватися та шукати підхід до клієнта, готовність ввічливо спілкуватися.

Особисті якості: прагнення розвитку та професійного зростання, активна життєва позиція, стресостійкість, уважність, відповідальність, комунікабельність, позитив:)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: