- PRO
Галина
Керівник відділу продажів
- Рассматривает должности:
- Керівник відділу продажів, Фасилітатор, Спеціаліст з продажу, Фахівець soft-collection, Тім лід
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 46 лет
- Город:
- Чернигов
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5410071/
Опыт работы
Бізнес-аналітик (офіціне працевлаштування)
с 02.2022 по 06.2022
(4 месяца)
CRM STUDIO, Чернігів (IT)
✓ Аудит та розробка бізнес-процесів;
✓ Налаштування SuiteCRM відповідно до вимог бізнесу клієнта;
✓ Перехід на SuiteCRM з іншої системи CRM;
✓ Навчання користувачів та адміністраторів SuiteCRM;
✓ Розробка додаткового функціоналу SuiteCRM;
✓ Інтеграція SuiteCRM з іншими системами;
✓ Обслуговування та підтримка SuiteCRM.
Керівник відділу продажу (офіційне працевлаштування)
с 09.2021 по 01.2022
(4 месяца)
Мережа магазинів ДВЕРІ + ВІКНА, Чернігів (Роздрібна торгівля)
- Управління менеджерами, контроль якості їхньої роботи;
- персональне спілкування з крупими клієнтами, підтримка з ними зв'язку;
- аналіз ефективності роботи магазинів;
- аналіз ефективності роботи менеджерів;
- прогнозування продажів;
- управління ефективністю роботи менеджерів;
- мотивування співробітників.
Керівник відділу продажів (Договір ЦПГ)
с 03.2021 по 08.2021
(5 месяцев)
ФОП Османов О.А., Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Обов'язки:
- прописування регламентів бізнес-процесів направлення;
- робота з аналітичними даними з продажу;
- формування планів продажів;
- підготовка та подання звітності щодо роботи направлення;
- пряма комунікація з клієнтами;
- погодження кошторису та КП;
- контроль ведення проекту іншими учасниками.
Основними досягненнями є:
-Проведено аналіз виконання функцій персоналу підприємства та економічних показників, на основі чого в роботу було внесено додаткові коригування:
- Створено відділ продажу на базі системи Бітрікс24.CRM.
- розроблено та впроваджено в роботу посадові інструкції персоналу;
- доопрацьовано пункти Договору продажу та монтажу обладнання;
- розроблено та впроваджено в роботу Схема робочого процесу відділу продажів;
- Розроблено та впроваджено в роботу скрипти продажів, що використовуються на різних етапах продажів.
Директор по персоналу (Договір ЦПГ)
с 09.2020 по 03.2021
(6 месяцев)
BIERWELLE, Чернігів (Роздрібна торгівля)
Керівництво завданнями у сфері управління персоналом, які забезпечували орієнтовану на колектив атмосферу. Особлива увага приділялася розширенню можливостей співробітників, якості роботи, продуктивності, досягненню цілей, а також кадровому питанню та постійному розвитку співробітників.
Обов'язки:
- Координація процесу найму та закриття TOP та мідл позицій;
- проведення співбесід, телефонних інтерв'ю;
- розробка та впровадження навчального курсу для нових співробітників;
- контроль проходження стажування;
- ведення кадрового діловодства;
- розробка посадових інструкцій;
- розвиток корпоративної культури;
- організація заходів для працівників;
- ведення корпоративного порталу новин у Бітрікс-24;
- організація корпоративних заходів;
- створення та розвиток корпоративного навчального центру;
- планування та проведення тренінгів для співробітників компанії.
Основними досягненнями є:
Мною було розроблено та впроваджено в роботу ряд бланків, який збільшив ефективність при підборі персоналу, при проходженні здобувачем стажування, при проходженні атестації, а також під час самої роботи персоналу:
- Анкета кандидата – дала можливість передавати до служби безпеки всі необхідні дані про майбутнього працівника для перевірки відповідності інформації дійсності;
- Лист стажувань – прискорив процес планування стажувань кандидата на торгових точках, а також полегшив облік проведених стажувань для подальших виплат бонусів продавцям-наставникам;
- Лист стажера на торговій точці – скоротив процес відстеження рівня знань претендента, а також його прагнення до подальшого навчання та розвитку;
- Атестаційний лист стажера – полегшив виявлення рівня знань та старань стажера, з прогнозуванням подальшої можливості стажера продовжити роботу як продавця.
- Атестаційний лист продавця торгових точок – покращив процес прояснення рівня знань співробітника, на підставі результатів визначалася можливість продовження роботи продавця без додаткового навчання, або ж необхідність у подальшому навчанні продавця, для підвищення якості обслуговування покупців;
- Акета вихідного дня – полегшила виявлення причин, які супроводжували ухвалення рішення про звільнення для подальшого аналізу та покращення якості робочої атмосфери.
Директор по продажам (Договір ЦПГ)
с 03.2019 по 09.2020
(1 год 6 месяцев)
ТОВ "Лаваста груп", Чернігів (Легка промисловість)
- створення відділу продажів;
- розробка структури підприємства;
- перетворення системи управління підприємством за допомогою впровадження та удосконалення CRM - системи: постійний та системний вплив на діяльність структурних підрозділів підприємства (підготовка, прийняття та реалізація рішень) для забезпечення їх узгодженої роботи та досягнення запланованого результату.
- управління кол центром.
Система управління підприємством стала заснованої на цілісності внутрішньої та зовнішньої взаємодії, що забезпечує для самої організації та її споживачів необхідних результатів, шляхом узгодження наступних елементів:
- цілей,
- ресурсів,
- складових діяльності підприємства та принципів їх взаємодії,
- компетенцій,
- меж компетенцій та управління,
- чітке управління воронками продажів,
- аналіз продажу,
- планування надходження коштів,
- аналітичне обґрунтування рекламного просування продукції,
- аналіз реалізації виробництва,
- аналіз продажу.
Комерційний директор (офиційне працевлаштування)
с 12.2007 по 02.2021
(13 лет 2 месяца)
ТОВ "Будспеценергоресурси" (з 2014 року ТОВ "Будспец"), Чернігів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
• Будівництво під ключ школи у с. Нова Басань, Бобровицького району Чернігівської області.
• Реконструкція під ключ школи у с. Понорниця, Коропського району Чернігівської області.
• Реконструкція та капітальний ремонт районної лікарні Козелець Чернігівської області.
• Будівництво дитячого садка у с. Вихвості Чернігівської області.
• Будівництво пологового відділення районної лікарні у м. Мена Чернігівської області.
• Реконструкція та капітальний ремонт районної адміністрації у м. Мена Чернігівської області.
• Капітальний ремонт школи у м. Городня Чернігівської області.
• Капітальний ремонт та реконструкція бібліотеки ім. Короленка у м. Чернігові.
На всьому протязі роботи підприємством було зроблено безліч поточних ремонтів, реконструкцій та капітальних ремонтів:
• у будинках дитячих дошкільних закладів та шкіл;
• у будинках медичних закладів;
• в адміністративних будинках міста Чернігова та по всій території Чернігівської області.
Були встановлені та здані в експлуатацію:
• газові котельні;
• твердопаливні котельні.
До моїх обов'язків входило:
- управління робочими процесами та діяльністю підприємства;
- ведення ділових переговорів та партнерської співпраці;
- діловодство та діловодство (облік документообігу) підприємства;
- вміння читати кошториси та креслення проектної документації, знаходити в них помилки та вносити поправки, тісно співпрацюючи з проектно-кошторисними підприємствами;
- підбір персоналу;
- підготовка документації для тендерів;
- участь у тендері;
- оформлення та укладання договору із замовником;
- контроль виконання робіт на об'єкті;
- контроль здачі об'єкта в експлуатацію;
- тісна робота з перевіряючими та контролюючими органами.
Фахівець по контрактах,Фахівець із реалізації готової продукції,Логіст
с 10.2000 по 11.2007
(7 лет 1 месяц)
ТОВ "Хімволокно", Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
7 років досвіду роботи у продажах готової продукції оптом та в роздріб.
До обов'язків входило:
- ведення переговорів із замовниками, спілкування на рівні керівників вищої ланки;
- укладання договорів;
- облік дебіторської заборгованості та своєчасне погашення заборгованості;
- Щотижневе складання плану виробництва готової продукції;
- Щотижневе складання плану продажу готової продукції;
- щоденний облік виробництва та складських запасів готової продукції;
- Забезпечення своєчасного продажу продукції необхідного асортименту та якості;
- Пошук перевізників;
- укладання договорів із перевізниками;
- Контроль своєчасної подачі транспорту під завантаження готової продукції;
- Контроль підготовки документації для відправки готової продукції;
- проведення роботи з оптимізації та підвищення рентабельності підприємства/ оптово-роздрібного процесу;
- Облік якості готової продукції;
- розробка нового асортименту готової продукції, внесення змін до технічних умов готової продукції;
- організація обліку документообігу відділу продаж;
- Аналіз ринку конкурентів;
- Аналіз ринку збуту.
Протягом семи років роботи у відділі маркетингу обіймала такі посади:
- фахівець із передконтрактної роботи та контрактного супроводу документації;
- фахівець із реалізації готової продукції;
- Логіст.
Особистісні досягнення під час роботи:
- комп'ютеризація робочих місць відділу маркетингу та відділу постачання на підприємстві, з навчанням персоналу відповідним навичкам роботи з комп'ютерними програмами;
- Паралельно з основною посадою, займала посаду діловода;
- одним з основних досягнень було - створення з нуля на підприємстві відділу логістики, у підпорядкуванні якого знаходилися відділ реалізації, відділ збуту, відділ постачання, транспортний цех та склад готової продукції. У ході створення відділу логістики була розроблена сама структура управління відділом, документообіг між відділами та цехами, а також бланки документів з відповідними функціоналами для прискорення процесів управління та ведення роботи всередині самого відділу.
Образование
Чернігівський державний інститут економіки та управління
Облік та аудит, економічний аналіз (стаціонарне навчання), Чернігів
Высшее, с 1996 по 2001 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Транспортна логістика
Жовтень 2006
Нідерланди, Міжнародна європейська школа кореспонденського навчання, Психологія
2009, 2 роки
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- 1С
- Пользователь ПК
- Пользователь Internet
- MS PowerPoint
- Windows
- CRM
- Битрикс24
- 1С:Бухгалтерия
- Управленческие навыки
- Бухгалтерский учет
- Продажи
- MS Paint
- amoCRM
- Умение анализировать
- Маркетинг
- Операционные системы
- IT-Предприятие
- IP-телефония
- Ведение социальных сетей
- Реклама
- BAF
- Создание баннеров
- CRM-система: АМО, Bitrix24, BAF/1C, Suite CRM
Знание языков
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
Рекомендации
-
Жибер Руслан Миколайович
Генеральний директор, ТОВ "Будспец"
Контактные данные скрыты -
Когут Максим Ігорович
Директор департаменту продажів, BIERWELLE
Контактные данные скрыты -
Османов Осман Азретович
Керівник, ФОП Османов О.А., Київ
Контактные данные скрыты -
Максимов Андрій Павлович
Керівник відділу маркетингу, ТОВ "Хімволокно"
Контактные данные скрыты
Дополнительная информация
•Березень 2006
Кандидат у депутати до Верховної Ради України V скликання.
•Жовтень 2006
Центр бізнес технологій "ТО"
м. Київ
Бізнес-тренінг "транспортна логістика"
У програмі:
* Актуальні проблеми транспортної логістики в компаніях;
* сутність та завдання транспортної логістики;
* спосіб транспортування;
* транспортування та питання власності;
* Планування транспортних робіт маршрутизація;
* інтермодальне перевезення;
* Функції та обов'язки логіста.
• Березень 2009- лютий 2011
м. Нідерланди
Міжнародна європейска школа кореспондентської освіти
Специальність "Психологія".
• У 2012 році отримала подяку від голови Чернігівської обласної адміністрації Хоменка В.М. на День Будівельника за внесок у розвиток інфраструктури Чернігівської області.
• 2008 рік – помічник-консультант народного депутата Верховної Ради України VI скликання.
• 2014 рік – помічник-консультант депутата Чернігівської міської ради шостого скликання.
Розвинені можливості:
Досвід роботи на керівній посаді 13 років:
- досвід роботи на керівній посаді у сфері найму та навчання персоналу – 0,5 року;
- досвід роботи на керівній посаді у сфері продажу – 1,5 роки;
- досвід роботи на керівній посаді у сфері будівництва – 13 років;
- досвід роботи у сфері продажу – 11,5 років;
- аналітичний склад розуму, гнучкість мислення та підходів до складних ситуацій;
- розуміння суті процесів та вміння вирішувати питання з максимальною вигодою для підприємства;
- Навички економічних розрахунків у торгівлі, оперативне управління роботою відділів продажів;
- Визначення найбільш перспективних сегментів продажів;
- Формування планів продажів;
- Виконання плану продажів;
- успішний досвід ділових переговорів та партнерської співпраці; орієнтація на результат; вміння розставляти пріоритети;
- знання основ економіки, організації праці та управління колективом, постановка завдань та контроль їх виконання;
- Навички фінансового планування в торговій компанії;
- розвинені комунікативні та управлінські навички, організаторські здібності;
- самостійність, відповідальність за ухвалені рішення;
- активна життєва позиція та відсутність шкідливих звичок;
- високий рівень самоорганізації, самоконтролю та відповідальності;
- комунікабельність, відповідальність, наполегливість та пунктуальність.
Похожие кандидаты
-
Комерційний директор
Чернигов, Житомир , еще 2 города -
Керівник відділу продажу
46000 грн, Чернигов, Киев , еще 4 города -
Помічник керівника
30000 грн, Чернигов, Киев -
Начальник комерційного відділу
Чернигов -
Комерційний директор
Чернигов, Ивано-Франковск , еще 4 города -
Керівник відділу продажу
20000 грн, Чернигов