Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 сентября 2022 PRO

Оксана

Головний бухгалтер (єдиний), заступник головного бухгалтера, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний бухгалтер (Єдиний)

с 09.2019 по наст. время (4 года 9 месяцев)
ТОВ "ЗАХИСТ ПРАЦІ - УКРАЇНА", Київ (оптова торгівля товарами господарського призначення та засобами індивідуального захисту дихання; ЗЕД- імпорт товарів)

-Організація обліку новоствореного підприємства платника ПДВ -на загальних підставах . Ведення всіх участків бух. обліку з «нуля»;
- Зовнішньоекономічна діяльність (імпорт товарів на постійній основі); Облік валютних розрахунків, імпортних операцій;
- Банківські операції (формування і відправка платежів, рознесення банківської виписки в 1С) ;
-Формування пакетів документів на отримання банківських кредитів
- Оформлення документів з клієнтами (рахунки, видаткові та акти звірок, договори), виписка та реєстрація податкових накладних;
- Нарахування та виплата заробітної плати;
- Облік авансових звітів, відрядженнь ;
- Проведення інвентаризації основних засобів, необоротних активів компанії, матеріалів та товару;
-Контроль за веденням обліку автотранспорту, надходження та списання ГСМ;
- Участь у підготовці тендерної документації: отримання банківської гарантії, довідок про відсутність заборгованості;
-Ведення кадрового обліку;
-Економічний аналіз діяльності підприємства та складання звітів для керівництва компанії;
-Контроль і та нарахування податків, здача звітів до податкового органу;
- Контроль за СЕА ПДВ (електроним адмініструванням ПДВ) ;
- Розблокування ПН/РК, виведення підприємств з списку критерієв ризиковості;
-Взаємодія з контролюючими органами ;

Головний бухгалтер

с 11.2010 по 03.2019 (8 лет 4 месяца)
ТОВ « Охорона праці », м.Київ (оптова торгівля, виробництво, ЗЕД- імпорт товарів, оренда нерухомого майна, обладнання)

- Ведення бухгалтерського обліку одночасно трьох юридичних осіб на різних системах оподаткування (платники ПДВ -на загальних підставах + ЄП 3 група НЕплатники ПДВ);
- Керівництво бухгалтерією в складі 6 осіб (планування графіка роботи, розподіл обов’язків і навантаження, контроль за виконанням завдань, своєчасність надання даних для формування звітів) ;
- Організація обліку новоствореного підприємства. Ведення обліку з «нуля» ; Побудова системи бухгалтерського, управлінського, і податкового обліку;
- Організація системи внутрішньої фінансової звітності компанії;
- Формування та контроль платіжного календаря ;
- Розуміння і досвід оптимізації оподаткування;
- Планування надходження- витрат коштів, відстеження грошових потоків;
- Нарахування податків, здача звітів до податкового органу (звітності з податку на прибуток, ПДВ, податку на нерухоме майно, земельного податку, єдиного податку , звіти з ЄСВ, 1-ДФ ,Баланс,фінансова звітність), ФСС, статистику ( звіти, довідки) Звіти в фонди: по інвалідам, фонд зайнятості;
-Робота з банками та податковими інспекціями, фондами;
-Зовнішньоекономічна діяльність; Облік валютних розрахунків, імпортних операцій;
-Виписка та реєстрація податкових накладних та РК ( більше 1000 за місяць) ;
-Робота в системі електронного адміністрування ПДВ, ЄРПН, електронному кабінеті платника податків;
-Клієнт-банк (грн., валюта);
-Рознесення банківської виписки в 1С;
-Облік взаєморозрахунків з контрагентами, акти звірок;
-Участь у підготовці тендерної документації: отримання банківської гарантії, довідок про відсутність заборгованості;
- Участь в переговорах;
- Взаємодія та подача тех.завдань щодо внесення змін / доробок програми програмістам 1С;
- Регулярне вивчення змін і нововведень в законодавстві;

Головний бухгалтер ( Єдиний)

с 07.2007 по 10.2010 (3 года 3 месяца)
ТОВ «Пайрокул Техносервіс», Київ (оптова торгівля електротоварами, обладнанням, устаткуванням; електротехнічні та монтажні роботи)

Організація обліку новоствореного підприємства. Ведення всіх участків бух. обліку з «нуля». Оформлення документів з клієнтами (рахунки, акти вик. робіт , видаткові та податкові накладні, акти звірки, договори, заповнення довіреностей та ведення журналу довіреностей. ) Проведення інвентаризації ТМЦ оформлення необхідної документації за результатами інвентаризації. Банківські операції (формування і відправка платежів) . Каса і авансові звіти. Нарахування та виплата заробітної плати. Кадровий облік. Ведення трудових книжок працевлаштованих осіб. Економічний аналіз діяльності підприємства. Контроль і здійснення податків і платежів. Складання податкової та управлінської звітності .

Старший бухгалтер

с 07.2004 по 05.2006 (1 год 10 месяцев)
ТОВ «Укрлінк», Київ (послуги інтернет провайдера)

- Звірка взаєморозрахунків з контрагентами;
- Отримання і видача грошових коштів
- Ведення первинної документації;
- Робота з договорами ;
- Складання та здача звітів в податкові органи та органи статистики;
- Звітність для керівництва компанії.

Бухгалтер

с 11.2000 по 07.2004 (3 года 8 месяцев)
ПП «Промавтомат», Київ (Електротехнічні та монтажні роботи)

Бухгалтер-касир

с 05.1997 по 11.2000 (3 года 6 месяцев)
ТОВ «Охоронні системи», Київ (магазин обладнання систем безпеки)

Образование

Київський державний університет технологій та дизайну

«менеджмент організацій», кваліфікація – «менеджер –економіст», Киев
Высшее, с 1997 по 2001 (3 года 7 месяцев)

Київський державний технікум легкої промисловості

Спеціальність – «бухгалтерський облік та аудит», Киев
Среднее специальное, с 1994 по 1997 (2 года 9 месяцев)

( диплом з відзнакою)

Дополнительное образование и сертификаты

навчальний центр «Данко», курс 1С Управління Торгівельним Підприємством 8.3 ( сертифікат)

2019 (березень –квітень)

Знания и навыки

MS Excel MS Word M.E.Doc MS Office Користувач Internet Клієнт-Банк 1С:Підприємство Робота з оргтехнікою 1С УТП Вчасно

Дополнительная информация

Професійні навички:
-Активність ,уважність, посидючість
-Уміння працювати в стресових ситуаціях як в команді, так і поодинці
-Орієнтованість на результат
- Віддаю перевагу знаходити оптимальне рішення в короткі терміни при обмеженому часі і ресурсах
-Уміння грамотно і ініціативно організувати роботу підлеглих для досягнення цілей, поставлених керівництвом.
-Уміння вести переговорний процес з контрагентами, банками та контролюючими органами з досягненням максимальної вигоди для підприємства.
- Моніторинг законодавства, своєчасне впровадження змін в роботу.
-Володію організаторськими здібностями та великим бажанням постійно підвищувати свій професійний рівень.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: