Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 мая 2019

Іван

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
42 года
Город:
Ровно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний бухгалтер

с 06.2013 по 11.2018 (5 лет 5 месяцев)
ТОВ "Купава - 5", Тернополь (ля оптова, роздрібна / Дистрибуція / Імпорт-експорт)

Відновлення та постановка бухгалтерського і управлінського обліку на підприємстві; фінансове керівництво компанією; ведення управлінського, бухгалтерського, податкового обліку усіх сфер діяльності компанії в розрізі головного підприємства та відокремлених підрозділів; підготовка, подача бухгалтерських, податкових, управлінських звітів;
Забезпечення правильності нарахування та своєчасності перерахування податкових платежів, податкове планування; забезпечення своєчасної реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування в ЄР, контроль реєстраційної суми у СЕА ПДВ.
Забезпечення фінансовою інформацією та її аналітичною інтерпретацією власників компанії щодо господарської діяльності компанії.
Моніторинг змін в податковому законодавстві та оцінка ризиків для компанії;

Планування та аналіз фінансової діяльності (бюджетування. фінансове моделювання; контроль ведення управлінського та бухгалтерского обліку; керування грошовими потоками; аналіз операційних та фінансових показників).
Штат працівників 45 чоловік. Управління відділом бухгалтерії в кількості 4 чоловік.
Досягнення – успішне проходження податкових перевірок.

Головний бухгалтер

с 11.2011 по 06.2013 (1 год 7 месяцев)
ТОВ “Тема - Лев”, Львов (Оптова та роздрібна торгівля алкогольними напоями)

Ведення бухгалтерського обліку підприємства. Складання бухгалтерської, податкової, статистичної звітності. Нарахування заробітної плати. Здійснення платежів по системі клієнт-банк. Складання та підготовка документації у банки для оформлення кредитів. Реєстрація податкових накладних. Здійснення контролю над іншими ланками обліку. Спілкування та переговори з контролюючими органами. Організація системи обліку і контролю підакцизних товарів, ліцензування, патентування. Підготовка та подача документів для отримання оптових та роздрібних ліцензій на торгівлю алкоголем, довідок про місця зберігання алкоголю (акцизний склад).
Розробка та впровадження бізнес-процесів, рекомендацій щодо бухгалтерського обліку; розробка шляхів оптимізації та зменшення операційних витрат підприємства, надання рекомендацій щодо податкового навантаження; запровадження та складання внутрішніх управлінських звітів.

Бухгалтер, заступник головного бухгалтера

с 06.2008 по 11.2011 (3 года 5 месяцев)
ТОВ “Тема ”, Львов (Оптова торгівля побутовою хімією та косметикою)

Підготовка та подача фінансових та податкових звітів. Робота з первинними документами; облік усіх господарських операцій; проведення розрахунків та нарахування заробітної плати. Проведення розрахунків з контрагентами;взаємодія з банками; контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей. Контроль виконання бюджету. Ведення каси підприємства, шляхових листів. Звірка з постачальниками та покупцями.

Образование

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Фінанси та кредит, Тернополь
Высшее, с 1998 по 2003 (4 года 10 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word M.E.Doc Користувач ПК Клієнт-Банк 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Соната Інтернет-банкінг Водійські права кат. B 1С-Звіт

Рекомендации

Гопка Володимир

Гопка Володимир

Дикектор, фінансовий директор, ТОВ “Тема - Лев”; ТОВ "Купава - 5"

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Ключова інформація
-проведення фінансового аналізу діяльності компаній;
-стратегічне та оперативне фінансове планування;
-аналіз господарської діяльності підприємства;
- впровадження бухгалтерського та управлінського обліку з "0";
- досконалі знання бухгалтерского та податкового обліку ( оптова та роздрібна торгівля, ЗЕД );
- форування фінансової, податкової та управлінської звітності;
- розуміння, розробка та впровадження бізнес-процесів у суміжних із бухгалтерським відділом службах: плановою, економічною, логістичною та іншими.
Особисті характеристики: порядність, відповідальність високі аналітичні здібності; гнучкість мислення; цілеспрямованність, точність, швидко навчаюсь.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: