Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Ігор

Керівник філії

Рассматривает должности:
Керівник філії, Комерційний директор, Начальник відділу продажу, Керівник проєкту, Директор підприємства, Керуючий магазином, Керівник автозаправного комплексу
Вид занятости:
полная
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Сумы
Готов работать:
Ивано-Франковск, Киев, Одесса, Полтава, Сумы, Чернигов

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Виконавчий директор

с 07.2024 по 06.2025 (11 месяцев)
RGM group, Суми (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Основні обов'язки:
• загальне управління підприємством. Узгодження та контроль за виконанням планів всіх підрозділів;
• забезпечення ефективної взаємодії між відділеннями підприємства;
• фінансове планування та контроль грошових активів;
• забезпечення виконання стратегічних програм;
• звітування перед генеральним директором по результатам діяльності;
• інші задачі від керівництва та власника.


Основні досягнення:
• впроваджено систему KPI`s для всіх співробітників підприємства;
• запущено у виробництво та налаштовано реалізацію нового виду продукції, що дозволило виконати план з продажів на 167% (більше 100% нова продукція власного виробництва);
• підготволено, погоджено та впроваджено ряд оптимізаційних заходів по скороченню витрат на підприємстві.

Комерційний директор

с 09.2021 по 07.2024 (2 года 10 месяцев)
RGM group, Суми (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Основні обов'язки:
• управління відділами: маркетингу, продажів (комерційний + тендерний), логістики. Формування ефективної команди.
• розобка та впровадження стратегії продажів;
• організація маркетингової стратегії підприємства;
• робота з ключовими клієнтами та партнерами;
• контроль фінансових показників відділення;
• створення, узгодження та контроль виконання тактичних планів з продажу, маркетингу та контенту;
• ведення звітності.

Основні досягнення:
• перезапущено логістичний відділ компанії. Налаштовано систему звітності, перерозподілено обов`язки працівників;
• збережено підприємство після початку повномаштабного вторгнення. На початку березня 2022 року підприємство було атаковано 3-ма авіаційними бомбами після чого повністю призупинило діяльність. В травні 2022 року відновлено комерційні продажі та будівельний напрямок;
• щорічне зростання продажів в порівнянні з попередніми роками майже в 2 рази.

Начальник відділу продажів

с 06.2020 по 09.2021 (1 год 3 месяца)
RGM group, Суми (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Основні обов'язки:
• управління комерційним відділом з продажів;
• навчання та введення на посаду нових співробітників;
• пошук та залучення нових клієнтів;
• робота з активною клієнтською базою та ключовими клієнтами;
• планування продажів та контроль за виконанням щомісячних планів;
• ведення звітності;
• активна комунікація та узгодження планів з іншими відділами компанії.

Основні досягнення:
• розширено комерційний відділ продажів з 3-менеджерів до 6 з чітким розподіленням обов`язків;
• впроваджена СРМ система;
• впроваджена мотиваційна програма для комерційного відділу продажів;
• створений деталізований план продажів на рік, місяць, тиждень, що дозволило ефективно планувати закупівлі та виробництво;
• щорічне перевиконання планів з продажів від 20 до 50%.

Керівник відділу продажів

с 08.2019 по 06.2020 (10 месяцев)
Центр обслуговування бізнесу, Суми (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Основні обов'язки:
•управління відділом продажів;
•підбір, адаптація та навчання нових співробітників;
•пошук та залучення нових клієнтів;
•робота з активною клієнтською базою (поточною);
•планування продажів та контроль за виконанням щомісячних планів;
•ведення звітності;
•активна комунікація з іншими відділами;
•додаткові задачі від керівництва.

Основні досягнення:
•впроваджена оновлена система мотивації співробітників;
•оновлені та прописані нові мовні модулі для роботи з клієнтами;
•створений класифікатор для швидкої оцінки вартості обслуговування (робіт);
•впроваджена система навчання для співробітників відділу продажів;
•створена корпоративна книга з продажів, яка включає в себе всі процеси, якими керується відділ з продажу;
•створений чат бот для роботи з клієнтами;
•актуалізована та налаштована звітність по роботі з новими клієнтами та тими, які знаходяться на обслуговуванні.

Керівних групи

с 08.2016 по 08.2019 (3 года)
Global Bilgi, Суми (Телекомунікації, зв'язок)

Основні обов'язки:
•управління командою агентів;
•досягнення показників проекту;
•навчання співробітників;
•контроль якості роботи агентів;
•взаємодія з іншими підрозділами;
•адаптація та утримання агентів;
•додаткові задачі від керівництва.

Основні досягнення:
•успішна підготовка та запуск нового проекту Home agents. Для нас це була перша практика, коли агенти могли працювати вдома;
•успішний запуск телемаркетингу: для поточного проекту це була перша практика, коли агенти почали продавати;
•налаштування системи звітності (як внутрішньої, так і для Замовника);
•створення та удосконалення системи мотивації для агентів та тім лідерів;
•переможець в номінації «Самый динамичный» за результатами 2016 року;
•переможець в номінації «Самый открытый в коммуникации» за результатами 2017 року;
•переможець в номінації «Самый креативный» за результатами 2018 року;
•за результатами 2017 в матриці талантів досягнув рівня «Stretch». Це дало мені можливість працювати заступником керівника;
•за результатами 2017 та 2018 років – кращий керівник групи за виконанням плану з продажів;
•за результатами 2018 моя команда стала кращою за виконанням плану з продажів та конверсії серед 9 учасників;
•агент з найбільшою кількістю продаж, агент, який відпрацював більше всього годин та кращий наставник телемаркетингу за результатами 2018 року - всі працювали в моїй команді;
•участь у конкурсі DzWinner 2018. Співробітник з моєї команди став фіналістом в номінації «Продавець року»;
•створення процедури обслуговування клієнтів в дзвінках;
•активна участь у розробці шаблонів СМС для агентів;
•активна участь у запуску нових напрямків в продажах, яка включає в себе всі етапи: від створення ТЗ до формування звітності;
•коригування роботи внутрішніх програм для досягнення більш високої операційної ефективності.

Асистент моніторингу

с 08.2013 по 08.2016 (3 года)
Global Bilgi, Суми (Телекомунікації, зв'язок)

Основні обов'язки:
•моніторинг успішності inbound и outbound проектів;
•прийняття необхідних заходів для досягнення щоденних цілей за проектами;
•реалізація моніторинг активностей для забезпечення стабільної роботи проектів;
•ефективне використання підходів/інструментів моніторингу для реалізації KPI`s проектів.

Фахівець з обслуговування абонентів

с 08.2012 по 08.2013 (1 год)
Global Bilgi, Суми (Телекомунікації, зв'язок)

Основні обов'язки:
•консультаційна підтримка абонентів мобільного оператора lifecell;
•робота зі скаргами та побажаннями абонентів;
•здійснення необхідних операцій або транзакцій за телефонними номерами клієнтів;
•презентація тарифів та послуг мобільного оператора lifecell.

Образование

Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренко

Фізико-математичний, фізика і математика, Суми
Высшее, с 2007 по 2013 (5 лет 8 месяцев)

•Навчальний заклад: Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренко;
Назва спеціальності: Фізика та математика;
Ступінь: Спеціаліст;
Період навчання: 2007 – 2012 рр.
•Навчальний заклад: Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренко;
Назва спеціальності: Фізика;
Ступінь: Магістр;
Період навчання: 2012 – 2013 рр.

Дополнительное образование и сертификаты

Тренінг: Майстер побудови системних продажів на ринку В2В. Тренер: Максим Голубєв

2018. Тривалість навчання 2 дні.

Тренінг: Побудова системи продажів. Тренер: Валентин Касюн

2016. Тривалість навчання 1 день.

Знания и навыки

  • Проведення презентацій
  • Створення діаграм
  • Робота в Microsoft Excel та Google таблицях
  • Google Drawings побудова діаграм, схем
  • Google data studio візуалізація даних
  • Уміння аналізувати
  • Планування продажу
  • Ведення CRM
  • Управлінські навички
  • Ведення переговорів
  • Продаж B2B
  • Управління командою
  • Впровадження системи KPI

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Внутрішні (пройдені в стінах компанії):
•Soft skills – навики роботи з різними видами клієнтів;
•Conflict management – управління конфліктами;
•Basic management 1.0 і 2.0;
•Time management;
•Effective Planing – тренінг з ефективного планування;
•Emotional Quotient – емоційний інтелект;
•Спіральна динаміка;
•Мотивація та утримання персоналу.

Особисті якості: вміння працювати з великим об’ємом інформації, проактивність та багатозадачність. Швидко навчаюсь новому, не боюсь брати відповідальність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: