Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 PRO

Alexander

Маркетолог, CMO, Head of Marketing, 60 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
28 лет
Город проживания:
Черновцы
Готов работать:
Киев, Удаленно, Черновцы

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Instagram и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу маркетингу (CMO), Бренд-стратег

с 05.2022 по наст. время (1 год 11 месяцев)
Мережа АЗК Євро Нафта, Чернівці (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Аналітичний етап:
✓ Визначив операційні задач, які потрібно перейняти та підтримувати їхнє виконання.
✓ Провів консультацію з бренд-стратегом, котрий проводив навчання для мого безпосереднього керівника :)
✓ Провів внутрішні інтерв'ю з керівниками відділів, операційними менеджерами. Для кращого розуміння подальших дій з продуктом і аудиторією — такі інтерв'ю важливі.

Маркетинговий етап:
✓ Виконав глибинні дослідження конкурентного середовища, ринку, тенденцій, ЦА та сегментів.
✓ Кастдев для бази роздрібних клієнтів (Провів вибірку у 50 клієнтів різної вікової категорії, сфери діяльності, соціального статусу).
✓ Кастдев для гуртових клієнтів (Вибірка 10 клієнтів, компанії малих та середніх розмірів, приватні та комунальні).
✓ Сформував та впровадив комунікаційну стратегію в усіх тачпойнтах з кінцевим клієнтом.
✓ Усі локації у Google My Business зібрані в один аккаунт, приведені до одного стандарту. Провів вирифікацію кожної локації. Разом із Cube Україна Онлайн — створили панорамні огляди 360 для кожної локації і опублікували їх у профілях компанії.
✓ Сформував календарний план акцій та пропозицій по усій мережі АЗК та заміряв результативність їх проведення.
✓ Визначив ефективні канали залучення клієнтів, розробив стратегію залучення та утримання. Серед найбільш конверсійних — радіореклама, соцмережі та колаборації з іншими брендами.
Етап брендингу та позиціонування:
✓ Концепція відходу від "Зеленої" заправки, за результатами дослідження — сімейне позиціонування як основне. Визначені основні переваги та відмінності від інших мереж, завдяки чому компанія Дбає та Заряджає :)
✓ Уся айдентика, дизайн та поліграфія створювалась під моїм авторським наглядом :)
✓ Організував співпрацю з продакшн-студіями для зйомки комерційних та художніх відеороликів для компанії. Разом із командою створював скрипти для відеоматеріалу.

Контент для IG знімав особисто із групою акторів, сценарії створені за натхненням, а деколи запозичені :)

🌐 Веб-сайт: www.euronafta.in.ua
🙂 Instagram: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Середні маркетингові бюджети: 9000-12000 USD на місяць.

Волонтер

с 02.2022 по 03.2022 (1 месяц)
Navigara | Виготовлення військового захисного спорядження 🙌, Львів (Легка промисловість)

Продуктовий маркетолог, Product Marketing Manager

с 12.2020 по 02.2022 (1 год 2 месяца)
Suburbia Studio & Kuula | Студія архітектурної візуалізацї | Вдосконалення SaaS Продукту у сфері Архітектурної Візуалізації 💻, Львів (Дизайн)

Дисклеймер :) Спершу описую процес роботи в межах колаборації, а нижче — внутрішню роботу над цілями студії.

Kuula — це найпопулярніше, відзначене нагородами програмне забезпечення для 3D 360 віртуальних турів, яке дозволяє легко створювати віртуальні тури для будь-якого бізнесу.

У 2022 році Kuula розпочала співпрацю з кількома архітектурними рендеринговими студіями, щоб впливати на власний продукт безпосередньо з боку цільової аудиторії — студій архітектурної візуалізації.

Топ-менеджмент Kuula виступав у ролі PM та Product Owner, а я — у ролі Product Marketing Manager від Suburbia Studio. Наша студія вже мала велику дослідницьку базу про кінцевого клієнта на самому початку нашої співпраці.

Основною метою співпраці Kuula та Suburbia Studio було покращити досвід клієнтів, які користуються продуктом Kuula.

Тому ми вирішили залишити лише корисні функції, а інші видалити за необхідності. Простіше кажучи, Kuula прагнула оновити свій продукт відповідно до реальних потреб студій, спираючись на їхній досвід.

Які завдання я вирішив на цій посаді:

✓ Створив структуру нашої спільної команди та узгодив розподіл ролей для спеціалістів і топ-менеджменту обох компаній.

✓ Організував робочий процес нашої команди за Agile — симбіозом методологій Scrum та Kanban.

✓ Зібрав усю доступну аналітику — результати якісних та кількісних інтерв'ю з обох сторін.

✓ Продукт тривалий час перебував у готовому до виробництва вигляді, тому я повернувся до етапу, коли продукт був MVP, і спільно з PM проаналізував фідбек користувачів з існуючих версій, щоб визначити, який фідбек не був врахований при створенні першої GTM-версії продукту.

✓ Завдяки CustDev я створив додаткові гіпотези та провів кілька тестів на основі фреймворку ICE, які допомогли знайти новий, потенційно зацікавлений у продукті сегмент цільової аудиторії. Це дозволило доповнити загальне стратегічне бачення та стратегію розвитку продукту.

✓ Застосувавши JTBD я позначив пріоритетні потреби користувачів у функціях продукту, яких бракувало, і які користувачі очікували в наступному оновленні. Деякі з них стосувалися певних інтеграцій з популярними CMS-системами та SaaS-продуктами у сфері нерухомості.

✓ Оскільки продукт змінює власну орієнтацію з себе на клієнта, разом з командою ми змінили комунікаційну стратегію та змінили канали дистрибуції.

🌐 Веб-сайт Kuula: www.kuula.co
🌐 Веб-сайт Suburbia Studio: www.suburbiastudio.com

Щодо результатів роботи безпосередньо над бізнес-цілями студії:

Конверсія у лід (Lead CR) — До: 24% / Після: 57%
Конверсія у замовлення (Order CR) — До: 2% / Після: 32%
Середнє значення ROMI за 1 рік — 565%
Середнє значення LTV для 1 клієнта за 1 рік — До: 9740

Керівник відділу маркетингу (CMO), брендингу та стратегічного планування

с 09.2019 по 11.2020 (1 год 2 месяца)
Wortex International | Аутсорсингова HR Компанія 🌐, Львів (Пошук персоналу, HR)

Wortex це польська компанія з працевлаштування за кордоном, котра змінила шлях за яким українці отримують бажану роботу за кордоном.

Що я зробив на цій позиції як CMO:

Аналітичний етап:
✓ Проаналізував наявну маркетингову базу на початку роботи — маркетингові матеріали, продуктову матрицю, канали залучення клієнтів, digital складові та провів аналіз показників існуючих метрик.

HR етап:
✓ Провів співбесіди другого етапу, попередньо склавши тестові завдання для спеціалістів яких набирав у свою команду. В подальшому допомагав їм швидше адаптуватись та включитись у активну роботу.
✓ Визначив ключові показники для відділу та контролював їх досягення.

Маркетинговий етап:
✓ Проаналізував попит та пропозицію на ринку послуг архітектурної візуалізації та задокументував усі результати досліджень.
✓ Базуючись на результатах я підготував маркетингову та бренд-стратегії, в якій детально описав ідею та розрахунки, за якими компанія зростатиме на ринку та розвиватиме свої продукти і послуги.
✓ Налаштував збір відгуків від клієнтів через сервіс Google My Business та інші. Це допомогло вдосконалювати репутацію бренду в мережі.
✓ Підготував та провів E-Mail та SMS розсилку, а також розсилку у мессенджерах із пропозицією компанії для потенційних клієнтів.
✓ Організував співпрацю з продакшн-студіями для зйомки комерційних та художнік відеороликів для компанії. Разом із командою створював скрипти для відеоматеріалу.
✓ Розробив стратегію у напрямку digital маркетингу разом із діджитал маркетологом з моєї команди, за якою була запущена таргетована та контекстна реклама.

Етап брендингу та позиціонування:
✓ Використав методи трикутника бренду, кільце Сінека та криву територій для самоідентифікації бренду на ринку та отримання детальною сегментації споживачів.
✓ Створив бонусну систему, яка базувалась на партнерстві з забудовниками та туристичними компаніями. Завдяки цьому, клієнти нашої компанії отримували знижки та спеціальні пропозиції на їх послуги.

🌐 Веб-сайти:
www.wortex-group.com.ua (Representation in Ukraine)
www.wortex.pl (Main website)
www.wortexgroup.de (Representation in Germany)

Середні маркетингові бюджети: 1500-1800 USD на місяць.

Результати:
Конверсія у лід (Lead CR) — До: 15% / Після: 56%
Конверсія у замовлення (Order CR) — До: 7% / Після: 17%
Середнє значення ROMI за 1 рік — 690%
Середнє значення LTV для 1 клієнта за 1 рік — До: 210 USD / Після: 640 USD

Керівник відділу маркетингу (CMO), Проєктний менеджер

с 06.2017 по 07.2018 (1 год 1 месяц)
Visione Interna | Комплексні маркетингові рішення для забудовників 🔮, Львів (Маркетинг, реклама, PR)

Visione Interna це маркетингове агентство для забудовників, яке спрямоване на зменшення маркетингових витрат завдяки performance маркетингу.

Здебільшого моя роль в компанії була в якості проєктного менеджера, але також я виконував задачі маркетингу. З теоретичною та практичною базою і маркетинговим бюджетом я активно тестував свої гіпотези та ідеї в сфері забудовників нерухомості і документував усі результати.

Що я зробив на цій позиції:

✓ Організував робочий процес команди.
✓ Дослідив потенційні ринки, куди компанія могла рухатись із своїми послугами.
✓ Відслідковував метрики digital кампаній з метою їх оптимізації в подальшому.
✓ Комунікував із діючими клієнтами та менедежив їх проекти.
✓ Взаємодіяв із підрядними спеціалістами в процесі роботи над проектами — веб-розробниками, UI\UX дизайнерами та digital маркетологами.
✓ Разом із CEO я вдосконалив воронку продажів, зокрема оптимізував окремі її етапи базуючись на досвіді взаємодії з клієнтом.

🌐 Веб-сайт: www.visioneinterna.com (Закритий)

Середні маркетингові бюджети: 900-1200 USD на місяць.

Результати:
Конверсія у лід (Lead CR) — До: 5% / Після: 12%
Конверсія у замовлення (Order CR) — До: 2% / Після: 7%
Середнє значення ROMI за 1 рік — 415%
Середнє значення LTV для 1 клієнта за 1 рік — До: 4800 USD / Після: 7550 USD

Керівник відділу маркетингу, брендингу та стратегічного планування

с 04.2015 по 05.2017 (2 года 1 месяц)
OKSANA MUKHA | Преміальний бренд весільної та вечірньої моди 👑, Львів (Легка промисловість)

Цей кейс — флагман мого портфоліо. Потужний маркетинговий бюджет, компанія світового масштабу, понад 200 працівників та спеціалістів. Усе це дозволило створити преміум-продукт та конкурувати з такими ж світовими брендами.

Мушу зазначити, для брендів, ринку та конкуренції такого масштабу, інтернет-маркетинг складає лише 10% від загальної стратегії розвитку. Виставкові центри, зіркові особистості, поширення у медіа та ЗМІ, 25-річна історія компанії — це дало неймовірний досвід, який далеко не всюди доступний. Неймовірний досвід також супроводжувався неймовірними показниками. Збільшення валового доходу на 34% для компанії такого масштабу стало новим етапом у зростанні для OKSANA MUKHA.

Що було зроблено:

Аналітичний етап.
✓ Я створив портрет клієнта та проаналізував цільову аудиторію у сегменті В2В і В2С.

Стратегічний етап.
✓ Я розробив і успішно застосував стратегію просування на міжнародному ринку та внутрішньому українському у сегменті В2В і В2С.
✓ Я розробив стратегії просування для салонів, що працюють виключно в напрямку В2С.

Маркетинг — справжнє поле бою.
✓ Я розробив воронки та туннелів продажів для В2В та В2С напрямку.
✓ Я сформував ТЗ по розробці матеріалів для представлення компанії — поліграфія, прайс-листи, комерційні пропозиції.
✓ Я розробив календарний плану представлення колекцій на міжнародних виставках згідно термінів виробництва.
✓ Я впровадив системи статичного та динамічного колл-трекінгу для аналітики офлайн та онлайн реклами.
✓ Я налаштував наскрізну аналітику через CRM систему.
✓ Провів налаштування та запуск рекламних кампаній у Google Adwords, Яндекс.Дірект, Facebook Ads.
✓ Налаштував та синхронізував Google Analytics, Яндекс.Метрика, Google Tag Manager та Facebook Pixel.
✓ Сформував ТЗ для підрядників по розробці, оптимізації зручності користування, конверсійності та пошукової оптимізації веб-сайту.
✓ Створив план та контролював виконання робіт по контент-менджменту у соціальних мережах.
✓ Сформував Е-Mail | SMS | Viber | Telegram шаблони для розсилки комерційних пропозицій.

Бренд — як міст, між компанією і споживачем.
✓ Організував участь у міжнародних виставках, провівши їх попередній аналіз. Провів визначення ролей кожного учасника команди у відрядження, забронював готель, квитки, провів організацію та оформлення стенду на виставці із додатковим обладнанням.
✓ Я розробив та розповсюдив систему квот та рекомендованих торгових коефіцієнтів для партнерів-салонів.

🌐 Сайт: www.oksana-mukha.com
🙂 Official Facebook: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
😉 Official Instagram: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

На цій посаді я працював із маркетинговими бюджетами від $2000 до $8000 на місяць.

Результат: Я залучив нових партнерів у багатьох країнах світу та збільшив дохід роздрібної мережі в Україні на 11%. Згідно даних бізнес-аналітики, валовий дохід підприємства зріс на 34% у порівнянні із попереднім роком.

Образование

Національний Університет "Львівська Політехніка"

Менеджмент та міжнародне підприємництво, Львів
Высшее, с 2014 по 2019 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Курс "Маркетинг Underdog" школи нової економіки "SuperLudi" Андрія Федоріва

2020, 16 тижнів

Курс "Бренд Underdog" школи нової економіки "SuperLudi" Андрія Федоріва

2020, 7 тижнів

Units BZ | Digital Маркетинг

2021, 3 місяці

Курс "Prodigy Finance" школи нової економіки "SuperLudi"

2022 рік, 2 місяці

Знания и навыки

Digital-маркетинг Google Ads Креативність Самостійне прийняття рішень Google Analytics Тактичний маркетинг Розробка маркетингової стратегії Email-маркетинг Маркетингові дослідження Маркетинговий аналіз Продуктовий маркетинг

Знание языков

Английский — выше среднего

Рекомендации

Марчук Юлія Михайлівна

Марчук Юлія Михайлівна

Керівник відділу HR, Suburbia Studio

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Telegram: @alexander_legionov

✓ LinkedIn Skill Assessment badge: Google Ads
✓ LinkedIn Skill Assessment badge: Google Analytics
✓ LinkedIn Skill Assessment badge: Search Engine Optimization (SEO)

Привіт! Зараз я у пошуку крутої команди, до якої зміг би доєднатись та виходити на Worldwide рівень разом!

Мій професійний шлях нараховує 8 років різнобічного досвіду, функцій і досягнень. Перші роки, я був задіяний як Marketing Manager, а згодом як і CMO у компаніях, що пов'язані із виробництвом та послугами.

Останні 1.5 роки працюю в сфері роздрібної та гуртової торгівлі пальним у мережі АЗК.

Основні техскіли:

Вмію запакувати продукт з робочим УТП, пропозиціями, закликами до дій та сенсами.

Проводжу дослідення ринку, аналізую конкурентів та формую портрет buyer persona.

Створюю маркетингову і бренд-стратегії, захищаю їх і втілюю.

Проектую і створюю посадкову сторінку у Tilda на Zero блоках.
Застосовую HTML, CSS, JS для допрацювання кастомних елементів на сайті.

Google Data Studio — створюю дашборд для відслідковування маркетингових показників.

Налаштовую з нуля Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, Pinterest Ads та оптимізую результати до цільових.

Також налаштовую системи аналітики — Google Analytics, Google Tag Manager, Facebook Pixel, HotJar, Yandex.Metrika

Figma and Adobe Photoshop — Створюю маркетингові матеріали, лід-магніти, мокапи тощо

SendPulse and MailChimp — Працюю у цих сервісах для автоматизації Email та SMS маркетингу.

LinkedHelper — Працюю у застосунку для парсингу архітекторів, дизайнерів інтер'єру, забудовників, рієлторів та посад CEO і COO у цільових нішах.

Notion і Asana — Працюю у цих застосунках аби зберігати матеріали, напрацювання, задачі та ділитись ними із командою.

Створюю технічні завдання для дизайнерів, веб-розробників, СРМ інтеграторів та інших спеціалістів, доношу їх зміст та контролюю якість та виконання у строк до фінального результату.

Miro — Використовую для побудови майндмапи для візуалізації маркетингової стратегії, розвитку компанії, скриптів продажів.

Якщо Ви відчули, що ми з Вами на одній хвилі — напишіть мені і ми обов'язково знайдемо спільну мову :)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: