Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Світлана

Начальник відділу діловодства, керівник секретаріату, завідувач канцелярії

Рассматривает должности:
Начальник відділу діловодства, керівник секретаріату, завідувач канцелярії, Фахівець з документообігу
Вид занятости:
полная
Возраст:
53 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу

с 04.2016 по наст. время (9 лет 4 месяца)
Прихована, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Обовʼязки: Планування, організація і забезпечення процесу діловодства та документообігу у группі компаній.
Досягнення: Удосконалила та систематизувала документообіг у частині реєстрації, обліку, контролю та зберігання розпорядчих документів, Договорів. Організувала з нуля роботу у програмі 1С: Документообіг 8 КОРП.

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь Internet
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Internet Explorer
  • 1С:Предприятие
  • 1С:Підприємство
  • Outlook Express
  • MS Project
  • The Bat!
  • 1С УВП
  • Документооборот
  • Документообіг
  • Express
  • FlyDoc
  • MS Teams
  • Sap r 3
  • Sap

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Функціональні обов'язки на попередніх місцях роботи:
- керівництво, планування, координація роботи Канцелярії (у підпорядкуванні – 5 фахівців);
- побудова та організація роботи з діловодства та документообігу Компанії з «нуля»;
- організація та контроль функціонування єдиної системи документообігу Компанії;
- підготовка, написання, погодження, підписання нормативних, організаційно-розпорядчих та службових документів Компанії, з подальшим доведенням до відома всіх відповідальних виконавців;
- розробка нормативно-методичних документів з діловодства та документообігу Компанії;
- реєстрація та облік усіх документів Компанії в системі електронного документообігу;
- реєстрація вхідних/вихідних документів, оперативний розподіл, ведення контролю за виконанням документів, підготовка службових листів
- формування, облік, підтримка в актуальному стані реєстру штампів та печаток Компанії;
- замовлення у граверній майстерні печаток та штампів Компанії, підготовка всіх необхідних документів;
- організація засідань колегіальних органів, виконання обов'язків секретаря засідань, протоколювання, оформлення та підписання Протоколів;
- планування, розробка, ведення та контроль бюджету Канцелярії;
- організація корпоративних заходів, зборів, поїздок, ділових зустрічей керівника;
- організація передплатної компанії (підписка періодичних видань, газет, журналів);
- робота з поштовими та кур'єрськими службами, укладання з ними договорів;
- ведення архіву оригіналів документів, а також архіву їх електронних копій;
- організація роботи з формування архіву Компанії, облік та зберігання документації;
- розробка Зведеної номенклатури справ Компанії, формування архіву.

Особисті та ділові якості: спокійна, врівноважена, акуратна, посидюча, сумлінна, пунктуальна, комунікабельна, вмію працювати в команді. Маю високе почуття відповідальності, працьовитість, старанність, ініціативність. Маю аналітичний склад розуму та високий рівень внутрішньої організації, а також здатність до швидкого оволодіння новою інформацією. Займаюсь спортом, веду здоровий спосіб життя.

Досвід роботи:

04.2016 – по теперішній час, Агрохолдинговий комплекс.
Посада: Начальник відділу діловодства та документообігу
Досягнення: Удосконалила та систематизувала документообіг у частині реєстрації, обліку, контролю та зберігання розпорядчих документів, Договорів. Організувала з нуля роботу у програмі 1С: Документообіг 8 КОРП.

03.2010 – по 04.2016, АТ «ЕНВІЖН – УКРАЇНА» (колишній АТ «СІТРОНІКС ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНА»)
Посада: Фахівець з діловодства
Досягнення: Удосконалила та систематизувала документообіг у частині обліку та контролю документів.
Нагороджена Грамотою за досягнення у роботі, значний внесок у загальний успіх та розвиток компанії.

02.2009 – по 03.2010, Агрохолдинговий комплекс
Посада: Завідувач канцелярії
Досягнення: організувала процес та успішно впровадила єдину систему електронного документообігу у Компанії. Організувала та провела навчальний курс з діловодства для діловодів та секретарів філій.

09.2008 – 02.2009, ТОВ «АВІ-Сервіс»
Посада: Завідувач канцелярії
Досягнення: організувала роботу з діловодства та документообігу Компанії з «нуля». Організувала роботу з формування архіву Компанії, обліку та зберігання документації.

Освіта:
2003 – 2004 рр. Київський Національний Економічний Університет
Магістерська програма «Менеджмент підприємницької діяльності»
Магістерська дипломна робота на тему: "Формування мотиваційного механізму ефективної діяльності персоналу підприємства" (захист з оцінкою "відмінно").
Факультет: Економіка та управління
Спеціальність: Економіка підприємства
Кваліфікація: магістр економіки

1999 – 2003 рр. Київський Національний Економічний Університет
Факультет: Економіка підприємства
Спеціальність: Економіка підприємства
Кваліфікація: бакалавр економіки

1990 – 1993 рр. Київський Республіканський Технологічний Технікум
Факультет: Економіка та планування підприємства
Спеціальність: Економіка підприємства
Кваліфікація: Технік-економіст

Додаткове навчання:
- 2016 р. Сертифікований курс «Можливості прикладного рішення «1С:Документообіг 8» для організації електронного документообігу», ПП «Інтегра Сервіс».
- 2009 р. Тренінг-семінар «Основи документаційного забезпечення управління: адміністративна система документування та кадрове діловодство», Компанія Golden Staff;
- 2006 р. Тренінг «Управління проектами з MS Project», Тренінгова компанія InforManager, тренер – Глибоченко Валерій;
– 2006 р. Курс навчання з ефективного використання систем інформаційно-правового забезпечення, Компанія «Ліга-закон».
– 2005 р. Тренінг «Діловий етикет», Компанія «КІМО», тренер – Манахов Григорій;
- 2004 р. Конференція «Управління персоналом. Оцінка. Навчання». Компанія "Амплуа Персонал";
- 2002 р. Тренінг «Ефективная команда». Консалтинговая група «НАУ» тренер - Валерія Михайлова.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: