Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 февраля 2024

Крістіна

Менеджер по роботі з нерухомістю, 28 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
33 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Образование

УДПУ

Финансы, Умань
Высшее, с 2006 по 2012 (6 лет)

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Немецкий — начинающий
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Досвід роботи

2020- по лютий 2024 Менеджер по роботі з нерухомістю та офіс-менеджер у ТОВ «Ароматика»
Обов'язки: пошук орендарів, організація переглядів офісів, реклама на сайтах нерухомості, ведення сайту та заповнення актуальним контентом, ведення сторінок у Facebook та Instagram, підписання договорів та додаткових угод з орендарями, вирішення поточних питань орендарів, узгодження умов оренди між власником та орендарями. Також виконувала всі обовязки офіс-менеджера (документообіг, подання документів на підпис директору, отримання/відправка кореспонденції, вирішення поточних питань по офісу, бронювання готелів при відрядженнях та ін)

11.2018 - 10.2019 Помічник Голови Правління Банку в АТ «РВС Банк»
Обов'язки: документообіг, ведення робочого календаря керівника, структурування зустрічей, комунікації з НБУ та ЗМІ, контроль роботи водіїв та прибиральниць, організація привітань співробітників, контроль за виконанням поставлених завдань, виконання доручень керівника, організація зустрічей відвідувачів (чай, кава), забезпечення життєдіяльності офісу , замовлення канцелярії тощо. Досягнення: удосконалила роботу у структурі керівник-підлеглі.

02.2017-10.2018 Секретар в «Столичній Академії» Київської Академії наук.
Обов'язки: включали роботу секретаря керівника, секретаря офісу (забезпечення життєдіяльності офісу, дзвінки, пошта, доручення, організація заходів тощо), помічника головного бухгалтера (робота з 1С, довіреності, переміщення товарів, залишки), а також паралельно займалася діяльністю психологічного центру як адміністратора та Агентства з персоналу (які належать керівнику).

11.2015-01.2017 Помічник комерційного директора в ТОВ «Фірма «Дісна»
Обов'язки: контроль своєчасних відвантажень продукції, контроль роботи менеджерів, оформлення та підписання договорів маркетингу та постачання, щотижневий та щомісячний звіт з продажу з усієї території України, формування звіту продажів за місяць по кожному менеджеру, ведення документообігу відділу, щотижневе відправлення рекламної продукції та контроль її доставки, підготовка необхідної звітності на вимогу керівника; ведення протоколу нарад, координація роботи регіонального відділу з іншими відділами компанії

03.2013-09.2015 Офіс-менеджер в ТОВ «Ірбіс-Авто».
Обов’язки: логістика, документообіг, первинна бухгалтерія, координація роботи водіїв та працівників складу, підготовка необхідних документів для генерального директора. Також ведення діловодства, забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами, зустріч відвідувачів, робота з вхідною та вихідною кореспонденцією, контроль роботи менеджерів, звітність.


Освіта
2006 - 2011
УДПУ ім. П.Г. Тичини факультет економіки за спеціальністю «Фінанси» (магістратура).
Професійні навики та знання програм
Досвідчений користувач ПК - MS Office (Word, Excel, Power Point) 1С Підприємство, робота в Internet та з Outlook, швидко навчаюсь новому.

Іноземні мови
українська – рідна; російська -вільно, німецька - базовий, англійська - базовий.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: