Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 октября 2019

Світлана

Менеджер по роботі з клієнтами, бухгалтер, економіст (HR), 17 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
41 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний економіст управління податкового обліку та контролю відділу консолідованого податкового обіку та податкової звітності.

с 10.2007 по 10.2015 (8 лет)
АТ Банк "Фінанси та Кредит", м. Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Супроводження клієнтів – юридичних осіб: консультування з питань податкового обліку та законодавства, оформлення договорів та платіжної документації;
•Контроль податкового обліку підпорядкованих Філій;
•Контроль роботи Філій банку щодо документообігу та фінансової звітності;
•Складання податкової звітності з: податку на прибуток, ПДВ, податку на землю, податку з нерухомості, екологічного податку;
•Підготовка фінансової звітності для керівництва банку.
•Нарахування та перерахування податків у державний бюджет;
•Виписка та реєстрація податкових накладних, перевірка правильності обліку податкового кредиту та складання звітності з ПДВ;
•Робота з єдиним реєстром податкових накладних та електронними рахунками з ПДВ;
•Аналіз податкової звітності;
•Надання аргументованих аналітичних матеріалів та роз’яснень Філіям та іншим підрозділам банку, щодо змін та нюансів діючого податкового законодавства;
•Складання запитів та відповідей до податкової адміністрації;
•Взаємодія з перевіряючими органами;
•Виконання обов’язків начальника відділу обліку ПДВ

Старший державний податковий ревізор-інспектор відділу планування проведення перевірок та взаємодії із структурними підрозділами управління аудиту юридичних осіб

с 02.2007 по 10.2007 (8 месяцев)
Первомайська об’єднана державна податкова інспекція, Первомайськ (Миколаївська обл.) (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

•Проведення планових, позапланових перевірок юридичних осіб по питанням дотримання податкового та валютного законодавства України;
•Контроль за виконанням запитів інших податкових інспекції України щодо проведення зустрічних перевірок та надання інформаційних довідок підприємств-постачальників;
•Виконання контрольних доручень Державної Податквої Адмінстрації в Миколаївській області;
•Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств

Головний спеціаліст сектору персоналу

с 02.2007 по 10.2007 (8 месяцев)
Первомайська об’єднана державна податкова інспекція, Первомайськ (Миколаївська обл.) (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

•Ведення особових справ працівників;
•Складанні графіків відпусток;
•Підготовка професійно-економічної освіти співробітників;
•Проведення співбесід;
•Підготовка та проведення конкурсу на заміщення вакантних осіб;
•Облік бланків сурової звітності;
•Підготовка звітів для Державної Податкової Адмінстрації в Миколаївській області;
•Підготовка та затвердження у Державної Податквої Адмінстрації в Миколаївській області штатного розпису;
•Підготовка наказів по основній дяільності, особовому складу та ін.;
•Виконання обов’язків начальника сектору персоналу
За період роботи оголошено подяку за сумлінну працю.

Головний спеціаліст відділу бухгалтерії

с 03.2004 по 06.2006 (2 года 3 месяца)
Первомайська об’єднана державна податкова інспекція, Первомайськ (Миколаївська обл.) (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

•Облік основних засобів, ПММ, видатків на відрядження та ін.;
•Ведення розрахункових операцій;
•Складання та підписання договору з підрядними організаціями;
•Проведення та організація тендерних закупівель (секретар тендерного комітету);
•Складання та затвердження кошторису у ДПА в Миколаївскій області;
•Ведення внутрішньої документації відділу;
•Підготовка квартальних та річних звітів;
•Підготовка інформації щодо фінансово-господарської діяльності підприємства;
•Виконання обов’язків головного бухгалтера на період

Образование

Національний університет кораблебудування ім. Адмирала Макарова

Облік та аудит, економіст-бухгалтер, Миколаїв
Высшее, с 1999 по 2004 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

ДПА у Миколаївській області

2005р. "Курси з тендерних закупівель за державні кошти"

Автошкола

2014 "Курси водія категорії В"

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet M.E.Doc MS PowerPoint ЛІГА:ЗАКОН Бест-Звіт CRM Нарахування зарплати Oracle Siebel CRM SR-Bank АРМ Salesforce Активность

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Навички та сильні сторони: вміння систематизувати та налагодити процеси, гарні знання законодавства, прискіпливість та уважність. Досвід спілкування із клієнтами різного рівня складності. Гарні навички з консультування. Великий досвід роботи із системами електронного документообігу та CRM системами.
Тренінги та курси: у 2005 р. пройшла курси з питань тендерних закупівель за державні кошти (м. Миколаїв); за період роботи в АТ «Банк «Фінанси та кредит» постійно проходила тренінги та семінари щодо податкового обліку та законодавства, які організовувала Державна Податкова Адміністрація України (м. Київ).
За період роботи у податковій інспекціі оголошено подяку за сумлінну працю.


Особові якості: відповідальність, уважність, креативність, маю добрі організаційні навички, вмію відчувати людину та знаходити спільну мову, дружелюбність.
Хоббі: кулінарія, кондитер

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: