- PRO
Максим
Фахівець з безпеки, заступник, керівник підрозділу, 60 000 грн
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 45 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5774593/
Опыт работы
Фахівець з фінансово-екомномічної безпеки та регламентації БП
с 01.2020 по наст. время
(5 лет 7 месяцев)
Вартіс, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
∙аналіз бізнес-процесів на предмет виявлення ризиків для діяльності Компанії, надання пропозицій щодо їх мінімізації, оптимізації БП;
∙організація та реалізація контрольно-перевірочної роботи в Компанії (всі напрямки діяльності Компанії);
∙регламентація бізнес-процесів, актуалізація та написання «з нуля» внутрішніх нормативних документів (стандартів, порядків, положень, інструкцій тощо);
∙запровадження «нестандартних» проектів (запровадження ПРРО; запровадження СМЯ ISO 9001:2015; створення нових підрозділів та напрямків діяльності тощо);
∙інші функціональні обов’язки.
Керівник відділу економічної безпеки
с 09.2018 по 04.2019
(7 месяцев)
Автолюкс Експрес Пошта, Київ (Транспорт, логістика)
∙аналіз бізнес-процесів Компанії на предмет виявлення ризиків (всі напрямки діяльності, в т.ч. діяльності відділів персоналу, закупівель, продажів, розвитку мережі, по роботі з претензіями тощо), виявлення фактів зловживань з боку співробітників Компанії та третіх осіб, надання рекомендацій та організація робот щодо усунення/мінімізації таких ризиків;
∙організація роботи відділу економічної безпеки Компанії, в т.ч. розробка оргструктури, бюджетування, підбір персоналу тощо;
∙проведення перевірок, інспекцій, інвентаризацій, інших контрольно-перевірочних заходів з метою попередження/встановлення фактів зловживань з боку працівників всіх рангів, партнерських (агентських) представництв та/або третіх осіб, надання рекомендацій щодо змін процесів з метою упередження/усунення фактів зловживань;
∙аналіз договорів, які укладаються за ініціативою підрозділів Компанії (закупки, продажі, забезпечення діяльності тощо);
∙перевірка обґрунтованості надання клієнтам особливих умов співпраці;
∙організація та контроль забезпечення охорони матеріальних цінностей, об’єктів, вантажів, транспорту, працівників Компанії;
∙виявлення та попередження ризиків пов’язаних з персоналом, в т.ч. дотримання співробітниками Компанії трудової, фінансової та облікової дисципліни тощо;
∙інші функціональні обов’язки пов’язані із забезпеченням захисту фінансово-економічних інтересів Компанії.
∙організація роботи окремих підрозділів Компанії за завданням власника: відділу закупівель, відділу по роботі з претензіями, участь в роботі відділу розвитку філіальної мережі та мережі партнерських відділень тощо
Фахівець/Керівник відділу службових перевірок
с 11.2014 по 09.2018
(3 года 10 месяцев)
Нова Пошта, Київ (Транспорт, логістика)
∙організація роботи відділу, в т.ч. проведення контрольно-перевірочних та оперативних заходів з метою попередження/встановлення фактів зловживань з боку працівників всіх рангів та підрозділів Компанії, партнерських (агентських) представництв та третіх осіб, надання рекомендацій щодо змін процесів з метою упередження/усунення фактів зловживань;
∙аналіз договорів, попереднє вивчення контрагентів;
∙аналіз та контроль процесів комерційних закупівель (тендерних та безтендерних), оцінка актуальності та об’єктивності закупівель, встановлення фактів зловживань, розробка нормативної документації, що регламентує сферу закупівель Компанії;
∙перевірка обґрунтованості надання клієнтам особливих умов співпраці (знижки);
∙організація та контроль забезпечення надійної та ефективної охорони матеріальних цінностей, об’єктів Компанії, вантажів, транспорту, працівників Компанії, а також її інформаційних ресурсів;
∙організація роботи кадрової безпеки;
∙інші функціональні обов’язки пов’язані із забезпеченням захисту фінансово-економічних інтересів Компанії.
Анадітик департаменту продажів/В.о. регіонального директора з продажів
с 06.2013 по 11.2014
(1 год 5 месяцев)
Нова Пошта, Київ (Транспорт, логістика)
- загальне керівництво підрозділом, в т.ч. бюджетування діяльності підрозділу, підбір, навчання та адаптація персоналу, аналіз та планування діяльності та результативності підлеглих підрозділів (KAM, В2В/B2C, e-commerce), забезпечення виконання плану продаж на місяць/квартал/рік тощо;
- реалізація плану продаж Компанії на ввіреній території;
- організація роботи з діючими клієнтами, їх супроводження, залучення нових клієнтів;
- організація та проведення навчання співробітників підрозділів продажів;
- організація розробки нестандартних продуктів для корпоративних клієнтів;
- оптимізація процесів всередині підрозділу, розробка систем мотивації;
- інші функціональні обов'язки.
Образование
Київський міжнародний університет
Факультет "Міжнародні відносини", спеціальність "юрист-міжнародник", Київ
Высшее, с 1997 по 2002 (4 года 9 месяцев)
Дополнительное образование и сертификаты
«Оптимізація бізнес-процесів», Laba
2024
«Трейдинг: Основи», Gerchik Trading Ecosystem
2024
«9001:2015, ISO 19011:2018. Внутрішній аудитор системи менеджменту якості і компаній-постачальників», ІП «СЖС Україна»
2020
«Адміністрування податків з фізичних осіб і документальні перевірки», Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних
2005
Знания и навыки
- Водійські права кат. B
- Комунікабельність
- Відповідальність
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Ключова інформація
∙Навички аналізу бізнес-процесів на предмет виявлення ризиків для Компанії, надання пропозицій щодо їх мінімізації.
∙Досвід описання процесів та процедур, розробки внутрішніх нормативних документів (положень, інструкцій, порядків тощо), положень про підрозділи, посадових інструкцій, схем мотивації персоналу тощо.
∙Понад 10 років досвіду у сфері контрольно-перевірочної роботи та корпоративної безпеки.
∙Досвід організації та проведення контрольно-перевірочних заходів (в т.ч. перевірок, інспекцій, інвентаризацій, контролів тощо) за різними напрямками діяльності бізнесу.
∙Навички попередження/встановлення фактів зловживань з боку працівників, партнерів, постачальників тощо
∙До організації діяльності підходжу системно, в аналізі результатів застосовую критичне мислення, керую діяльністю логічно та прозоро.
Особисті якості
Лояльність роботодавцю, відданість справі, вміння працювати, а не створювати «видимість роботи»; роботу роблю швидко та якісно, щоб потім не переробляти; навички результативного проведення контрольно-перевірочних заходів, аналізу різноманітних бізнес-процесів та їх оптимізації, формування адекватних пропозицій по змінам в бізнес-процесах з метою мінімізації/недопущення ризиків; навички регламентації/описання бізнес-процесів та підготовки проектів внутрішніх нормативних документів; відповідальний, порядний, комунікабельний, цілеспрямований, наполегливий, швидко навчаюсь, вмію планувати свою діяльність.
Беру ризики та відповідальність на себе. Організований, практичний, націлений на результат.
Категорія військового обліку: не військовозобов’язаний (виключений з військового обліку)
Розглядаю різні варіанти роботи з оплатою від 60 тис. грн., в залежності від функціоналу, зон відповідальності та умов праці.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
60 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Фахівець з регламентації, ТОВ "Вартіс", 5 лет 7 месяцев
- Заступник директора Департаменту стандартизації, методології та контролю, Автолюкс Експрес Пошта, 7 месяцев
Похожие кандидаты
-
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Киев, Харьков -
Керівник відділу
Киев, Винница , еще 7 городов -
Керівник відділу, управління, департаменту
55000 грн, Киев -
Керівник напрямку
50000 грн, Киев -
Керівник підрозділу
Киев, Днепр , еще 3 города -
Керівник служби безпеки
85000 грн, Киев