Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Максим

Фахівець з безпеки, заступник, керівник підрозділу, 60 000 грн

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
45 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фахівець з фінансово-екомномічної безпеки та регламентації БП

с 01.2020 по наст. время (5 лет 7 месяцев)
Вартіс, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

∙аналіз бізнес-процесів на предмет виявлення ризиків для діяльності Компанії, надання пропозицій щодо їх мінімізації, оптимізації БП;
∙організація та реалізація контрольно-перевірочної роботи в Компанії (всі напрямки діяльності Компанії);
∙регламентація бізнес-процесів, актуалізація та написання «з нуля» внутрішніх нормативних документів (стандартів, порядків, положень, інструкцій тощо);
∙запровадження «нестандартних» проектів (запровадження ПРРО; запровадження СМЯ ISO 9001:2015; створення нових підрозділів та напрямків діяльності тощо);
∙інші функціональні обов’язки.

Керівник відділу економічної безпеки

с 09.2018 по 04.2019 (7 месяцев)
Автолюкс Експрес Пошта, Київ (Транспорт, логістика)

∙аналіз бізнес-процесів Компанії на предмет виявлення ризиків (всі напрямки діяльності, в т.ч. діяльності відділів персоналу, закупівель, продажів, розвитку мережі, по роботі з претензіями тощо), виявлення фактів зловживань з боку співробітників Компанії та третіх осіб, надання рекомендацій та організація робот щодо усунення/мінімізації таких ризиків;
∙організація роботи відділу економічної безпеки Компанії, в т.ч. розробка оргструктури, бюджетування, підбір персоналу тощо;
∙проведення перевірок, інспекцій, інвентаризацій, інших контрольно-перевірочних заходів з метою попередження/встановлення фактів зловживань з боку працівників всіх рангів, партнерських (агентських) представництв та/або третіх осіб, надання рекомендацій щодо змін процесів з метою упередження/усунення фактів зловживань;
∙аналіз договорів, які укладаються за ініціативою підрозділів Компанії (закупки, продажі, забезпечення діяльності тощо);
∙перевірка обґрунтованості надання клієнтам особливих умов співпраці;
∙організація та контроль забезпечення охорони матеріальних цінностей, об’єктів, вантажів, транспорту, працівників Компанії;
∙виявлення та попередження ризиків пов’язаних з персоналом, в т.ч. дотримання співробітниками Компанії трудової, фінансової та облікової дисципліни тощо;
∙інші функціональні обов’язки пов’язані із забезпеченням захисту фінансово-економічних інтересів Компанії.
∙організація роботи окремих підрозділів Компанії за завданням власника: відділу закупівель, відділу по роботі з претензіями, участь в роботі відділу розвитку філіальної мережі та мережі партнерських відділень тощо

Фахівець/Керівник відділу службових перевірок

с 11.2014 по 09.2018 (3 года 10 месяцев)
Нова Пошта, Київ (Транспорт, логістика)

∙організація роботи відділу, в т.ч. проведення контрольно-перевірочних та оперативних заходів з метою попередження/встановлення фактів зловживань з боку працівників всіх рангів та підрозділів Компанії, партнерських (агентських) представництв та третіх осіб, надання рекомендацій щодо змін процесів з метою упередження/усунення фактів зловживань;
∙аналіз договорів, попереднє вивчення контрагентів;
∙аналіз та контроль процесів комерційних закупівель (тендерних та безтендерних), оцінка актуальності та об’єктивності закупівель, встановлення фактів зловживань, розробка нормативної документації, що регламентує сферу закупівель Компанії;
∙перевірка обґрунтованості надання клієнтам особливих умов співпраці (знижки);
∙організація та контроль забезпечення надійної та ефективної охорони матеріальних цінностей, об’єктів Компанії, вантажів, транспорту, працівників Компанії, а також її інформаційних ресурсів;
∙організація роботи кадрової безпеки;
∙інші функціональні обов’язки пов’язані із забезпеченням захисту фінансово-економічних інтересів Компанії.

Анадітик департаменту продажів/В.о. регіонального директора з продажів

с 06.2013 по 11.2014 (1 год 5 месяцев)
Нова Пошта, Київ (Транспорт, логістика)

- загальне керівництво підрозділом, в т.ч. бюджетування діяльності підрозділу, підбір, навчання та адаптація персоналу, аналіз та планування діяльності та результативності підлеглих підрозділів (KAM, В2В/B2C, e-commerce), забезпечення виконання плану продаж на місяць/квартал/рік тощо;
- реалізація плану продаж Компанії на ввіреній території;
- організація роботи з діючими клієнтами, їх супроводження, залучення нових клієнтів;
- організація та проведення навчання співробітників підрозділів продажів;
- організація розробки нестандартних продуктів для корпоративних клієнтів;
- оптимізація процесів всередині підрозділу, розробка систем мотивації;
- інші функціональні обов'язки.

Образование

Київський міжнародний університет

Факультет "Міжнародні відносини", спеціальність "юрист-міжнародник", Київ
Высшее, с 1997 по 2002 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

«Оптимізація бізнес-процесів», Laba

2024

«Трейдинг: Основи», Gerchik Trading Ecosystem

2024

«9001:2015, ISO 19011:2018. Внутрішній аудитор системи менеджменту якості і компаній-постачальників», ІП «СЖС Україна»

2020

«Адміністрування податків з фізичних осіб і документальні перевірки», Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних

2005

Знания и навыки

  • Водійські права кат. B
  • Комунікабельність
  • Відповідальність

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Ключова інформація
∙Навички аналізу бізнес-процесів на предмет виявлення ризиків для Компанії, надання пропозицій щодо їх мінімізації.
∙Досвід описання процесів та процедур, розробки внутрішніх нормативних документів (положень, інструкцій, порядків тощо), положень про підрозділи, посадових інструкцій, схем мотивації персоналу тощо.
∙Понад 10 років досвіду у сфері контрольно-перевірочної роботи та корпоративної безпеки.
∙Досвід організації та проведення контрольно-перевірочних заходів (в т.ч. перевірок, інспекцій, інвентаризацій, контролів тощо) за різними напрямками діяльності бізнесу.
∙Навички попередження/встановлення фактів зловживань з боку працівників, партнерів, постачальників тощо
∙До організації діяльності підходжу системно, в аналізі результатів застосовую критичне мислення, керую діяльністю логічно та прозоро.

Особисті якості
Лояльність роботодавцю, відданість справі, вміння працювати, а не створювати «видимість роботи»; роботу роблю швидко та якісно, щоб потім не переробляти; навички результативного проведення контрольно-перевірочних заходів, аналізу різноманітних бізнес-процесів та їх оптимізації, формування адекватних пропозицій по змінам в бізнес-процесах з метою мінімізації/недопущення ризиків; навички регламентації/описання бізнес-процесів та підготовки проектів внутрішніх нормативних документів; відповідальний, порядний, комунікабельний, цілеспрямований, наполегливий, швидко навчаюсь, вмію планувати свою діяльність.
Беру ризики та відповідальність на себе. Організований, практичний, націлений на результат.

Категорія військового обліку: не військовозобов’язаний (виключений з військового обліку)

Розглядаю різні варіанти роботи з оплатою від 60 тис. грн., в залежності від функціоналу, зон відповідальності та умов праці.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: